יום חמישי, מרץ 28, 2024

יוסי חזן

גיל: 32
מצב משפחתי: נשוי
השכלה: עו"ד
תפקיד: רכז פיתוח עסקי
חברה: קרדן נדל"ן ייזום ופיתוח בע"מ

  1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?

התחלתי את דרכי בעולם הנדל"ן בגיל 26, כמתמחה במשרד עורכי דין "המבורגר עברון ושות'". לאחר שנת ההתמחות, הציעו לי לחזור כעורך דין למשרד וכך היה.
שימשתי כעורך דין במחלקת הנדל"ן במשך כ-3.5 שנים, בהן ליוויתי בין היתר את חברת קרדן נדל"ן בפרויקטי ההתחדשות העירונית שלה. כך נוצר הקשר המקצועי והאישי הראשון.

  1. מה היה הפרויקט הראשון בתחום בו טיפלת?

לשמחתי, יוצא לי לטפל בפרויקט הריסה ובניה ברח' עלומים, ר"ג (95 יח"ד חדשות), מתחילתו – כמתמחה בעריכת דין שהחתים את בעלי הזכויות ועד לערב קבלת היתר הבנייה בו – כמרכז את ההתחדשות העירונית בחברת קרדן נדל"ן. אני מכיר את הפרויקט על בוריו, הן ברמה המשפטית והן ברמה התכנונית, מה שיוצר תחושת בטחון אצל בעלי הזכויות.

  1. מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?

פרויקטי התחדשות עירונית בכלל ופינוי בינוי בפרט הם פרויקטים מורכבים מתחילתם. אולם בזכות כך, מעניינים מאוד. האתגר הגדול בראייתי בכל פרויקט מתחלק לשלושה: 1. חיבור טוב עם בעלי הזכויות ורתימה שלהם למסע. 2. קבלת רוח גבית מרשות התכנון ויצירת שיתוף פעולה פורה. 3. יכולת לסנכרן בין כלל הגורמים בפרויקט (המשפטיים, התכנוניים והמבצעים).
האתגר הזה דורש סבלנות, יכולת בין אישית גבוהה, יכולת להניע תהליכים ולרתום אנשים איתך. כמו הרבה דברים בחיינו, גם התחום הזה מושתת על בני אדם. לדעתי, יש לזכור זאת כל הזמן ולשים את האנשים במרכז העניינים בכל התנהלות, קטנה כגדולה.

  1. ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?

כיום אני עובד כרכז פיתוח עסקי בחברת קרדן נדל"ן.
חברת קרדן נדל"ן הינה חברה ותיקה מאוד (נוסדה ב1988), לצד הניסיון המקצועי הקיים בחברה, ישנה אווירה משפחתית ומגובשת בין הנהלה והעובדים, ובינם לבין עצמם. החברה בונה שכונות מגורים ברחבי הארץ, הן בפרויקטים רגילים והן בפרויקטי התחדשות עירונית ושמה לעצמה מטרות מקצועיות חדשות לבקרים. היתרון בחברה, מעבר למקצועיות שבה, הוא החומר האנושי המרכיב אותה, החל ממנכ"ל החברה וכלה באחרון העובדים. החברה פועלת לפי ערכי המשפחתיות, הרעות והחברות.
בחודש האחרון התחתנתי (בצל הקורונה) וזכיתי לחיבוק חם מעובדי ומנהלי החברה, שליוו אותי בכל צעד. זה לא מובן מאליו ובהחלט מעורר השתאות.

  1. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?

במילה אחת – סבלנות. זה תחום מרתק שבו ניתן באמת "להזיז הרים", אך הכל צריך להיעשות בדרכי נועם ובסבלנות גדולה. גם אופטימיות לא תזיק בתחום שלנו, ואף רצויה מאוד.

  1. פרגן לקולגה / שותף / ספק

מפרגן לפורום הצעירים של מרכז הבנייה, על כך שדואגים להוסיף לנו "מלח ופלפל" ליום-יום הקשוח בתחום זה, דואגים לצעירים בתחום ומביאים אליהם את הנושאים הכי עדכניים ורלוונטיים, לצד עזרה הדדית גדולה. המשיכו כך!

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות