יום חמישי, מרץ 28, 2024

מתן מוסלר

גיל: 35
מצב משפחתי: נשוי +2
השכלה: עו"ד, רו"ח, MBA
תפקיד: מנהל פיתוח עסקי
חברה: אלקטרה מעליות

מתן מוסלר

1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?
אני מגיע ממשפחה של נדלניסטים ומגיל ילדות נדל"ן היה הנושא המרכזי בשולחן בארוחות הערב ובכלל. לאחר סיום התמחויות במשפטים וראיית חשבון התחלתי בגיל 31 ככלכלן של קבוצת אלקטרה בע"מ

2. מה היה הפרויקט הראשון בתחום בו טיפלת?
בקרה על פרויקט Planetograd בסנט פטרסבורג. פרויקט ענק על פני 2,400 דונם עם זכויות בניה של 1.5 מ' מ"ר מגורים ו-150 א' מ"ר מסחר. כל זאת כשהחברה רכשה בעבר את הקרקע ונכנסה בעסקת קומבינזציה עם חברת בניה מקומית שניהלה את הפרויקט בשטח.

3. מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?
פלנטוגראד – קיים קושי לפקח מרחוק על פרויקט אדיר בו אתה שותף מיעוט במדינה זרה עם חוקים משלה ומערך מימון מורכב מעל הכל – להבין את מסת הנתונים הגדולה, להצליב אותם, לנתח, לשאול שאלות נכונות ולהתעקש על חידודים ברמת השקל.

4. ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?
כיום מנהל פיתוח עסקי באלקטרה מעליות. מחפש תחומי חדשים להתרחב אליהם, חדשנות, הגדלת מחזורים והתייעלות בתעשייה מסורתית שכמעט לא השתנתה ב-100 השנים האחרונות.

5. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?
ציטוט של חיים כצמן (גזית גלוב) שמלווה אותי כבר כמה שנים – "נדל"ן זה עסק מדהים, אומנם יהיה קצת קשה ב-15 שנים הראשונות אבל משם זה נהיה נהדר" – סבלנות היא מילת המפתח בתחום הזה.

6. פרגן לקולגה / שותף / ספק – יובל ואטורו מהפורום.
יש לי בדירה מרפסת שהיה לי חלום להפוך לגינה (עד שחלום הצמוד קרקע יתממש). יובל עזר לי לחשוב על קונספט וביצע אותו באופן מדהים. היה מעורר השראה לראות בחור שלקח עסק של אבא שלו והביא אותו למאה ה-21. פגשתי בן אדם נהדר ומקצוען שגם הפך לחבר.

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות