"נכס קונים רק למגורים", האמנם?: מהשקעה מניבה בדירה אחת להכנסה פאסיבית שוטפת!

כיצד הצליח יריב גולן לייצר הכנסה פאסיבית גבוהה במיוחד מהשקעות נדל"ן בארה"ב?

השקעות בנדל"ן איכותי בחו"ל הפכו כבר מזמן למבוקשות בקרב קבוצות משקיעים פרטיים מישראל, וניתן לייחס זאת לרף הכניסה הנמוך יחסית, לתשואות הגבוהות ולעליה הצפויה בערכי הנכסים.
אותן קבוצות משקיעים תרות אחר השקעות פאסיביות יעילות במיוחד בתחום הנדל"ן, מאתרות ורוכשות מתחמי מגורים יוקרתיים בסיוע מימון אמריקאי בתנאים מעולים בשל היקף הפעילות הרחב שלהם. לאחר מכן נהנים מהכנסה שוטפת ואקזיט לאחר כ-5 שנים.
אחד מבתי השקעות הנדל"ן בארה"ב, הנחשב למוביל ביותר בתחומו, הוא של יריב גולן, יזם ומומחה להשקעות נדל"ן מזה 15 שנה הן בארץ והן בארה"ב. בעשור האחרון ליווה יריב מאות משקיעים בתהליך ההשקעה, כשהובילם לייצר הכנסה פאסיבית מהעסקאות האסטרטגיות שביצעו.

יריב גולן, החל את דרכו בעולם הנדל"ן במקרה. עד הרגע בו נפגש עם התחום, היה בטוח כי בית קונים רק למגורים, ומשכנתא לוקחים רק פעם בחיים. משהרגיש כי עליו להגדיל את ההכנסות שלו, אך הבין כי איננו מצויד בכלים מתאימים, החליט יריב ללכת לקורס הכוונה עסקית, שאחת מההרצאות בו טרפה את קלפי חייו.
ההרצאה, שעסקה ביצירת הכנסות פאסיביות מהשקעות בתחום הנדל"ן הובילה להשקעה הראשונה של יריב שבזכותה תוך כמה שנים, רכש כ-10 דירות להשקעה בישראל. לאחר שהבין כי חלו שינויים ותמורות רבים בענף הנדל"ן בישראל בשל עליית המחירים בעשרות אחוזים, חיפש יריב מקום שבו יצליח לייצר 10% תשואה על הכסף שמשקיע, במקום התשואה שזכה לה מההשקעות בארץ, שעמדה על כ-3% בלבד.

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    לאחר למידה מעמיקה ומחקר רב יריב החל להשקיע בנכסים בארה"ב. לאחר מספר ניסיונות הוא הבין כי הדרך הטובה ביותר לרכוש נכסים אטרקטיביים שיניבו תשואה גבוהה וגם ייצרו רווחים גבוהים במעמד המכירה שלהם, מתחילה כבר במעמד הקניה. ליתר דיוק, הבין יריב, כי עליו ליצור צוות וקשרים עם האנשים הנכונים שבשטח ולרכוש ישירות, ללא חברה מתווכת, נכסים במחירי חסר לעומת השוק.
    יריב, כיאה לאיש עסקים מלומד, פדנט וחכם במיוחד השקיע זמן רב במחקרי שוק בכל אזור בו תכנן להשקיע, אסף נתונים סטטיסטיים ופענח כל נתון רלוונטי. הדרך היית ארוכה אך משתלמת. יריב הצליח להגיע ליעדי התשואה שהציב לעצמו בכל עסקה, והפך עם הזמן למומחה בתחום ההשקעות בנכסים בארה"ב, עם דגש על מקבצי דיור להשכרה. הקבוצה בבעלותו רוכשת יחד עם משקיעים מתחמים עם עשרות יחידות דיור בלוקיישנים אטרקטיביים.

    "לעומת המשבר של 2008, שוק הנדל"ן בארה"ב רותח. המחירים עולים ובהתאם לכך ישנה גם עליה משמעותית במחירי השכירות"

    כיום, מעיד יריב כי ההכנסה החודשית הפאסיבית שמקבל, מאפשרת לו לחיות ברמת החיים שייחל לה בעבר, והוא מאמין כי כל אחד יכול לעשות זאת – ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה בה אנו שרויים כעת.
    קבוצת גולן השקעות, הנמצאת בבעלותו, מציעה למשקיעים עסקאות משתלמות ומניבות במיוחד, והייחודיות שבה היא העובדה שהקבוצה משקיעה בעצמה בכל רכישה משותפת שהיא מבצעת. יריב מלווה משקיעים למעלה מ-10 שנים, ולא בכדי מאחוריו קהל לקוחות רחב הנאמן לו ומקפיד לחזור ולהשקיע עם הקבוצה בפרויקטים החדשים שלה מעת לעת.

    למידע נוסף – השאירו פרטים: