סגירת מעגל נוסטלגית – קבוצת אביב חוזרת לרמת השרון

בלב רמת השרון הפסטורלית, על התפר שבין האורבני לירוק,  סמוך לאוסישקין וביאליק, טובל בשקט והרבה ירוק, מוקם פרויקט AVIV בנצח 41, בניין מגורים בוטיקי עם דירות מרווחות במיוחד, בתכנון מוקפד, מבית היוצר של קבוצת אביב בשיתוף עם ארז אביב מחברת אביב אורבן.

הפרויקט הוא פרי של שיתוף פעולה פורה של הדור השלישי של קבוצת אביב.
בניין זה במקור נבנה על ידי משה אביב ז״ל, והיום, נכדו, ארז אביב, בן 36, הבעלים של חברת אביב אורבן סוגר מעגל.
ארז, יזם צעיר עם חזון ועם פרויקטי יוקרה רבים באזור המרכז, שותף עם קבוצת אביב, יוזם את הבניה מחדש של אותו הבניין. ארז עוסק בייזום פרויקטים מרשימים וייחודיים של התחדשות עירונית ויזמויות פרטיות נוספות.

קבוצת אביב, מחברות הבנייה הוותיקות, הגדולות והמובילות בישראל, יוזמת ובונה, כבר למעלה מ-55 שנה, אייקונים שעיצבו את קו הנוף של ישראל, כמו: מגדל משה אביב, בי"ח אסותא ברמת החייל, פרויקט מגורי היוקרה "סי אנד סאן", אביב בצמרת ועוד. הקבוצה פועלת הן כיזם והן כקבלן מבצע, כל פעולות החברה מתבצעות תחת קורת גג אחת, וכך נהנים לקוחותיה משיתוף פעולה הדוק בין הגורמים השונים, מאיתנות פיננסית, ידע וניסיון ביצועי וטכנולוגי רב שנצבר עם השנים.

לפני שנים רבות, בנתה קבוצת אביב, באותם ימים חברה צעירה ודינמית, בנין ברחוב הנצח 41 ברמת השרון הצומחת. היום, כעבור שנים רבות, סוגרת החברה מעגל נוסטלגי, ושבה לאותו מתחם ובונה, במסגרת התחדשות עירונית פרויקט חדש ויוקרתי, הפעם ברמת השרון הנחשקת והמרכזית.

הבניין האינטימי, בן 8 קומות בלבד כולל 28 דירות בתמהיל של חמישה חדרים רחבות ידיים עם מרפסות גדולות,  דירות גן מפנקות, פנטהאוזים ודירות 3 חדרים. דירות 5  חדרים משתרעות על שטח של כ- 131 מ"ר, וכוללות מרחבים ובהם זרימה בין החללים השונים בדירה. המרפסות הפתוחות אל הנוף הירוק שמסביב, משתרעות על כ- 14 מ"ר. התכנון הקפדני כולל לובי כניסה מהודר, שתי מעליות מתקדמות, חדר אופניים ועגלות, וחניון תת קרקעי דו מפלסי עם גישה ישירה למעליות.

הבניין תוכנן על ידי האדריכל אייל סנדרוביץ, המתמחה בתכנון פרויקטים ברמת השרון.

הפרויקט נהנה משילוב בין סביבה ירוקה ואינטימית עם נגישות מלאה לכל מה שיש לעיר להציע: מגורים במרחק הליכה קצרה ונעימה, לרחוב אוסישקין עם שלל החנויות המסוגננות, רחוב סוקולוב, שדרת ביאליק, ולכל מוסדות החינוך והשירותים העירוניים המצוינים של העיר. סביבה המתאימה ביותר לאורח חיים פעיל ובריא, לשימוש באופניים או להליכה נעימה לכל מה שיש לרמת השרון להציע, מהפארק הסמוך ומגינות המשחקים הפזורות בו, מקהילה איכותית, פעילה ומעורבת שהופכת את השכונה למשפחה.

רמת השרון, שומרת בעשרות השנים האחרונות על מעמדה כאחת הערים המובילות והמבוקשות בישראל. העיר מדורגת בעקביות בקרב עשר הערים הטובות בישראל. כל זאת בזכות התשתיות המצוינות והשירותים המעולים מהם נהנים התושבים, מהעובדה כי כמעט מחצית משטחה של העיר מוקדש לשטחים פתוחים וירוקים, ומנגישות מיידית ונוחה לכבישים מרכזיים כמו כביש 4,5 ונתיבי איילון, קרבה למרכזי התעסוקה בתל אביב, הרצליה, לחוף הים, ולמוקדי הפנאי והבילוי באזור.

מסורת קבוצת אביב מביאה גם לפרויקט זה עשרות שנים של ניסיון, הקפדה על פרטים, יכולת ביצוע מרשימה וערכים של עמידה בלוחות זמנים, דייקנות, ושירות אישי ללקוח.