עמק הכרמל RESERVE, הפרויקט המבוקש בנשר שהצליח לעורר משקיעים מכל הארץ: דירות המשקיפות על העמק עם צפי לתשואה גבוהה במיוחד!

בשנים האחרונות מסתמנת העיר נשר כסיפור הצלחה נדל"ניעם תנופת בנייה מואצת, שדרוג תשתיות והתחדשות עירונית, וכמובן מחירי דיור אטרקטיביים, יותר ויותר משקיעי נדל"ן מחפשים אחר העסקאות הכדאיות ביותר בעיר ונהנים מתשואות גבוהות במיוחד.

אחד מפרויקטי המגורים בעיר שהצליח לעורר עניין רב בקרב משקיעים אשר זיהו את הפוטנציאל הרב הטמון בו, הוא רובע המגורים החדש "עמק הכרמל RESERVE".
זאת, הודות לסטנדרט המגורים הבלתי מתפשר שמציע הפרויקט , המתפרס על כ-34 דונמים, בדומה לשכונות מודרניות במרכזי ערים בעולם: בוסתן עם פינות נוי וישיבה, גינה קהילתית, מצפור פסטורלי, גינת כלבים, מתקני כושר משוכללים, בריכת נוי אקולוגית ועוד. לדעת המומחים, השכונה היא אחד מהגורמים המובילים לרוח השינוי המרענן ממנו נהנית העיר נשר בשנים האחרונות.

לא בכדי ניכרת התעניינות גוברת באשר להשקעות נדל"ן ב"עמק הכרמל RESERVE", שכן מלבד היותו אחד מהפרויקטים המובילים בעיר, ידוע כי קצב עליית המחירים בפריפריה גבוה מזה של מרכז הארץ. אם לא די בכך, גם ערך הדירות באזור, נמצא במגמת עלייה תמידית, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מתשואה שנתית גבוהה ויציבה מדמי השכירות.

כעת, מוצעת הזדמנות חסרת תקדים למשקיעים ליהנות מהשקעה נדל"נית אטרקטיבית במיוחד בשכונה המבוקשת. תמורת סכום של החל מ- 1,920,000 ש״ח תוכלו להנות מדירת 5 חדרים להשקעה בפרויקט המאופיין בבנייה מדורגת על צלע ההר בסגנון כפרי מודרני.
הדירה, שתוכננה בקפידה כוללת מפרט טכני עשיר במיוחד, מרפסת מרווחת וכן חנייה ומחסן.

למידע נוסף על הפרויקט – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מלבד הסטנדרטים הגבוהים בפרויקט, גם הפיתוח הסביבתי המואץ ואיכות החיים הגבוהה הופכים את פרויקט עמק הכרמל RESERVE למבוקש ואטרקטיבי במיוחד בקרב המשקיעים. כאמור, קצב עליית המחירים הגבוה, לצד העלייה בערך הדירות, מצליחים לגמרי להסביר את נהירת המשקיעים לביצוע העסקה. גורם נוסף להצלחת הפרויקט הוא המיקום האסטרטגי בו הוא שוכן, המעניק לתושבי השכונה את הנגישות המרבית לעורקי התנועה הראשיים, למנהרות הכרמל ולצומת הצ'ק פוסט.

    יזמית הפרויקט, חברת אלמוגים, היא אחת מחברות הנדל"ן היציבות והמבוססות ביותר בישראל ב-35 השנים האחרונות אשר חתומה על מגוון פרויקטים מצליחים בישראל, ולא בכדי נהנית החברה מתנופת צמיחה תמידית.

    למידע נוסף על הפרויקט 

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!