הבנייה כבר החלה!
שילוב בין סביבה ירוקה וכפרית לבין סמיכות ללב הפועם של העיר: הכירו את הפרויקט היוקרתי של קבוצת אביב ברמת השרון! ועכשיו עם מבצע מיוחד לרוכשים

רמת השרון, שהחלה דרכה כמועצה מקומית קטנטנה וכפרית, כבר מזמן סומנה כאחת מהערים האטרקטיביות ביותר למגורים בישראל. מעבר למיקומה המרכזי והנגיש, מציעה העיר לתושביה איכות חיים גבוהה ביותר, הודות לריבוי ריאות ירוקות ופארקים מטופחים, למוסדות החינוך האיכותיים , לתשתיות העירוניות והשירותים המצוינים, שטחי הציבור המטופחים כל העת ועוד. .

בשנים האחרונות חלה התעוררות נדל"נית בעיר המבוקשת  ועם הבנייה המחודשת – חל זינוק משמעותי בביקוש להשקעה ולמגורים. אחד הפרויקטים המובילים באזור שבנייתו נמצאת בעיצומה בימים אלה, הוא "הנצח 41", של קבוצת הנדל"ן המובילה אביב בשיתוף עם חברת אביב אורבן’ בפועלת בתחום ההתחדשות העירונית. לא בכדי בחרה הקבוצה לבנות את אחד מפרויקטי הדגל שלה דווקא שם במסגרת ההתחדשות העירונית, שכן מדובר באותו הבניין שזו בנתה בעבר בשכונה הוותיקה, המאופיינת באוכלוסייה איכותית ומבוססת.

פרויקט הנצח היוקרתי, מציע לדייריו הזדמנות ליהנות ממגורים ברמה גבוהה, בלב אחת השכונות המבוקשות ביותר ברמת השרון. כאמור, בנייתו של הפרויקט כבר החלה, ובמסגרתה נבנה בניין בוטיק אינטימי ושקט בן 8 קומות בלבד, הכולל  דירות 5 חדרים גדולות במיוחד, בשטח של כ -130 מ"ר ומתוכננות בקפידה. במיקום ייחודי, עם מרפסות מרווחות הפונות אל נוף הירוק , לובי מרשים עם תקרה בגובה של 3.6 מטר , חניון תת קרקעי עם גישה ישירה למעליות הבניין המתקדמות – ייהנו הדיירים מחוויית מגורים פסטורלית, שקטה ומיוחדת במינה.

בימים אלה, מציעה קבוצת אביב הזדמנות חסרת תקדים להשקעה בפרויקט הנצח היוקרתי. הודות להטבות יוצאות הדופן ותנאי המימון האטרקטיביים במיוחד הכוללים גם חבילת מוצרי חשמל מבית De Dietrich מתנה עבור הרוכשים, אין זה מפתיע כי הביקושים במגמת עלייה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אחד היתרונות המרכזיים של הפרויקט, מלבד תכנונו ועיצובו הקפדני והדירות המרווחות במיוחד המוצעות בו, הוא במיקומו האסטרטגי המאפשר לדייריו ליהנות משני העולמות: סגנון חיים כפרי ושליו לצד נוף ירוק הנצפה מכל עבר, גינות ציבוריות מטופחות ופארקים ויחד עם זאת סמיכות ונגישות  מרבית לרחובותיה המרכזיים ושוקקי החיים של העיר: אוסישקין, שדרות ביאליק וסוקולוב, המשופעים בחנויות בוטיק, בתי קפה מסוגננים ומוסדות חינוך איכותיים.

     על כן, פרויקט "הנצח 41" של קבוצת אביב ואביב אורבן, מציע סגנון חיים עירוניים מושלם המשלב בתוכו מגורים בסביבה ירוקה ואינטימית, לצד הנגישות המלאה לכל מה שיש לעיר להציע.

    קבוצת אביב, העומדת מאחורי הפרויקט , היא אחת מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בישראל החתומה על לא מעט אייקונים נדלניים ברחבי הארץ, כמו מגדל משה אביב, בית חולים אסותא ברמת החייל, סי אנדן סאן, אביב בגימל, אביב בצמרת, אליפלט ועוד. במהלך השנים אימצה החברה את החדשנות הטכנולוגית כערך מוביל ובנתה פרויקטים רבים בסגנון בנייה פורץ דרך בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המובילים בתחומם.  הפרויקט מבוצע בשיתוף עם חברת אביב אורבן, שהוקמה ע"י ארז אביב , דור שלישי לקבוצת אביב.  אביב אורבן הינה חברה בעלת ניסיון וידע נרחב בתחום פינוי ובינוי באזורי הביקוש, והתחדשות עירונית ומתמחה ביזום פרויקטים למגורים, משרדים ומסחר.  החברה שמה דגש מיוחד על   בחירה קפדנית של מיזמים נבחרים בתחום,  בחירת מיקומים משובחים, מודעות סביבתי, לצד יכולות הנדסיות גבוהות , ועוצמה פיננסית.

    בימים אלה, מציעה קבוצת אביב הזדמנות חסרת תקדים להשקעה בפרויקט הנצח היוקרתי. הודות להטבות יוצאות הדופן ותנאי המימון האטרקטיביים במיוחד הכוללים גם חבילת מוצרי חשמל מבית De Dietrich מתנה עבור הרוכשים, אין זה מפתיע כי הביקושים במגמת עלייה.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: