עוד סיפור אחד של אהבה: הכירו את פרויקט "ויצמן-פנקס" בצפון הקלאסי של תל אביב, שנולד מתוך אהבה גדולה לעיר העברית הראשונה.

בימים אלה, קבוצת רוזיו וקבוצת צמח המרמן מקימות את פרויקט "ויצמן-פנקס" – קלאסיקת מגורים תל אביבית המיועדת במיוחד בשבילכם, האנשים שתל אביב זורמת להם בדם.

מפגש הרחובות ויצמן ופנקס בלב הצפון הקלאסי של תל-אביב, העיר שאנחנו כל כך אוהבים לאהוב, עובר בדיוק בקו המשווה הבלתי נראה של העיר ומפגיש בהרמוניה ישן עם חדש את גווניה הרבים והמנוגדים. השלווה הסטואית הייחודית של שכונת בבלי ופארק הירקון לצד ההמולה של אבן גבירול ומתחם בזל שוקקי החיים, אווירת החו"ל וחנויות מותגי היוקרה של כיכר המדינה ויהודה מכבי אחד המתחמים החמימים, הביתיים והמזמינים של תל אביב.

בדיוק שם ומתוך אהבה גדולה לתל אביב ולרחובותיה, לאדריכלות האורבנית הייחודית לה, לקצב, לאנשים ולאווירה, נולד פרויקט "ויצמן-פנקס" – מתחם מגורים יוקרתי בתכנון חדשני ומרענן, המזמין אתכם לגור באחד האזורים המבוקשים בעיר.

מקום בלב…

הודות למיקומו האידיאלי של הפרויקט, בלב הצפון האיכותי של תל אביב, תוכלו ליהנות מגישה קלה ונוחה לעיר וממנה ומקרבה לכל מה שתמיד אהבתם בתל אביב: בתי הקפה הנעימים, המעדנייה השכונתית, שלל חנויות האופנה והלייף סטייל האייקוניות של צפון העיר והפינות הירוקות המאזנות בין אורבניות ופסטורליות במינון המדויק.

במסגרת הפרויקט יפונו שלושת הבניינים הוותיקים ברחוב ויצמן 95-93 ו 97 ובמקומם יוקמו, בסטנדרטים הגבוהים והמתקדמים ביותר, שלושה בניינים בני 8 קומות אשר יבטיחו לדייריהם שילוב של איכות וסגנון חיים בסביבת מגורים ייחודית ומתקדמת.

למידע נוסף מנציגי החברה:

    איכות, אסתטיקה ויוקרה

    קומפלקס "ויצמן-פנקס" כולל 73 דירות, מתוכן רק 30 ישווקו לקהל הרחב.

    תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות יוקרה בנות 2 עד 5 חדרים החל מ- 3,650,000 ₪, עם מרפסות שמש מרווחות ומפנקות וכן פנטהאוזים מעוצבים בקו עדכני ומרענן.

    בכל אחת מהדירות, המצוידות במפרט עשיר ובאבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוכלו ליהנות מתכנון גמיש המאפשר ניצול מרבי של שטחי הפנים והתאמת העיצוב האדריכלי לדרישותיכם.

    קומפלקס "ויצמן-פנקס" קיבל היתר לפני שעיריית תל אביב הפחיתה את תקני החנייה במרכז העיר ולכן, לכל דירה תהיה חנייה פרטית – זאת בנוסף לתחנת הרכבת הקלה העתידית הממוקמת במרחק של דקות הליכה בודדות מ"ויצמן-פנקס".

    כל אלו, יחד עם תפיסת המרחב המיוחדת, החללים המעוצבים בקפידה עד לפרטים הקטנים והשילוב האידיאלי של אסתטיקה וסטייל, הם בדיוק המרכיבים המכתירים פרויקט מגורים כחותם של יופי, איכות ויוקרה.

     מאחורי הפרויקט

    על הקלאסיקה התל אביבית "ויצמן-פנקס" חתומות שתי חברות נדל"ן בעלות נסיון עשיר בייזום והקמת פרויקטים בקנה מידה מרשים.

    קבוצת רוזיו אשר לה ניסיון עשיר בייזום והקמה של פרויקטים רבים בתחום המגורים והמסחר באזור ת"א והמרכז וצמח המרמן, מחברות הנדל"ן האיכותיות בישראל, העוסקת בייזום וביצוע של פרויקטים גדולים, משרדים ומסחר. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך וכיום מתכננת ומבצעת כ-22 פרויקטים בהיקף של 5,168 יח"ד ו-כ-43 אלף שטחי מסחר ומשרדים.

    השילוב המנצח בין שתי הקבוצות מאפשר לכם להתקדם לבית חדש, מעוצב ואלגנטי וליהנות מהביטחון ומהשקט הנפשי שמקנים לכם הסטנדרטים הגבוהים של קבוצת רוזיו וצמח המרמן, מהמוניטין, מהאמינות, מהשירות ומהמקצועיות. כל אלה מבטיחים לכם חוויית מגורים אקסקלוסיבית בצפון הקלאסי של תל אביב ושקט נפשי לאורך כל הדרך.

    על תכנון המתחם אמון האדריכל גידי בר אוריין, אייקון בנוף ההתחדשות העירונית, שתכנן מגוון יצירות אדריכליות המשלבות סגנון ייחודי, יוקרה מאופקת וגימור מוקפד.

    למידע נוסף מנציגי החברה: