יום חמישי, מרץ 28, 2024

ולדי פלטניקוב

גיל: 35
מצב משפחתי: נשוי באושר + 3
השכלה: מהנדס מכונות, ממונה בטיחות אש ובקרוב גם ממונה בטיחות בעבודה
תפקיד: בעלים של משרד ליעוץ בטיחות
חברה:  ולדי פלטניקוב יעוץ בטיחות אש

1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?
הגעתי לתחום זה בטעות. בסוף התואר בהנדסת מכונות חיפשתי עבודה של גדולים. הלכתי לרעיון בחברה שעוסקת בבטיחות כדי לצבור נסיון כמהנדס. רק לא חשבתי אז שאעשה שינוי כיוון כל כך משמעותי. אחרי חצי שנה של לימוד חוק תכנון ובנייה ותקנות הקשורות לבטיחות אש תוך כדי העבודה, הבנתי שאני מצאתי מה אני רוצה לעשות מכאן והלאה.

2. מה היה הפרויקט הראשון בתחום בו טיפלת?
פרויקט הראשון שהתחלתי היה של בית ספר בראשון לציון. כבר בפגישה ראשונה, כששאלו איזה גודל משאבת מתזים צריך לפרויקט, שאלתי "מי קבע שצריך?" ושם נפל לי האסימון שחוסר שליטה בחומר או החמרות מיותרות יכולות לעלות ליזם המון כסף ולא בהכרח מוצדק.

3.  מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?
עוד כשהייתי שכיר, תכננתי את בטיחות האש של בניין מיון החדש של בית חולים מאיר. לצערי אני לא מלווה אותו היום. אבל מסיבות טובות. פתחתי משרד משלי והפרויקט שאני תכננתי שם ימשיך עם מחליפי בחברה שבה עבדתי.

4.  ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?
היום אני בעל משרד לייעוץ בטיחות אש. מלווה כל סוגי פרויקטים שצריכים לעבור את אישור כיבוי אש או אישור יועץ בטיחות. מאמין באמונה שלמה שאפשר לייעל את תכנון הבנייה בתחום הבטיחותי ובעזרת יעול זה להרוויח הרבה זמן שמתבזבז על תכנון חוזר ועוד יותר להרוויח כסף כאשר התכנון הוא מדויק לפרויקט.

5. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?
בתחום הבנייה אין מקום לעיגולי פינות. אין מקום לרשלנות. מי שלא מוכן לקחת אחראיות על מה שהוא מוציא מהפה או כותב או יוצק בשטח… שלא יעבוד בענף.
התחום של הבנייה לעולם ימשיך וזה מנוע צמיחה רציני. אבל חייבים להיות טובים במה שעושים. כי לפעמים המחיר הוא לא רק בכיס.

6. פרגן לקולגה / שותף / ספק
אני רוצה לפרגן לשרון אוחנה. קודם כל בפן המקצועי, יועץ אלומיניום בחסד עליון. רואה פרטים קטנים וחושב יצירתי ויעיל. ומעבר למקצועיות… בן אדם מלא בנתינה, אמביציה, רצון לשפר ולפתח את החברה והתחום. זכות גדולה שלי שיש לי חברים כמותו.

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות