יום שישי, אפריל 19, 2024

עו"ד אופיר יוספי

גיל: 38
מצב משפחתי: נשוי
השכלה: עו"ד ומגשר מוסמך
תפקיד: סמנכ"ל
חברה: קבוצת יחד

  1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?

כבר כנער בגיל בר מצווה, אבי אינג' יוספי משה שהינו הבעלים והמנכ"ל של הקבוצה, היה לוקח אותי איתו לאתרי הבניה. התפעלתי מחדוות היצירה והתאהבתי בתחום. בית הוא הרבה מעבר לקירות, הוא מספק מרחב בטוח לרגעים היפים של החיים. להיות חלק מחברה שיוצרת חווית מגורים איכותית וייחודית למאות משפחות – זה מרגש ומספק.

  1. מה היה הפרויקט הראשון בתחום בו טיפלת?

הפרויקט הראשון בו טיפלתי הינו ברחוב באר אורה ברמת גן, אחד מהבניינים הראשונים בארץ בתחום ההתחדשות העירונית שקיבל טופס 4 ואוכלס.

  1. מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?

אין ספק שתקופת הקורונה שמתרחשת בימים אלה, יצרה אצלנו את הפרויקט המאתגר ביותר מאז ומעולם – להמשיך לתפקד עם 5 אתרים פעילים, עם הגבלות והנחיות שונות ומשונות. בהחלט פרויקט מאתגר אך תודה לאל אנו צולחים אותו יפה כאשר מציבים ראשית לכל את בריאותם של העובדים עם הקפדה יתרה על כל ההנחיות: שמירת מרחק 2 מטר, כל עובד קיבל ערכת מיגון – מסכות, כפפות, ג'ל חיטוי וכו'. אני קורא לכולם להקפיד ולשמור על ההנחיות, ובע"ה עוד זמן לא ארוך כולנו נשוב לשגרה מלאה ואף נצא מחוזקים.  החברה בישראל הינה חברה חזקה מאוד ונתאושש מהר יותר מכל חברה אחרת בעולם. אני בטוח בזה ב-100%.

  1. ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?

הנני סמנכ"ל קבוצת יחד שאחראי על שני תחומים עיקריים – גיוס פרויקטים חדשים וקידום היתרי בניה בפרויקטים שנמצאים בהליך רישוי.
אבי, אינג' משה יוספי, עם 35 שנות ניסיון, אחראי על כל תחום הביצוע בחברה. היום אנו נחשבים לאחת החברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית עם כ-25 פרויקטים באזור המרכז. כיום 5 אתרים פעילים ונמצאים בבניה. דווקא בתקופה מאתגרת זו של נגיף הקורונה, לא הוצאנו אף עובד לחל"ת, והגענו להישג אדיר – קבלת טופס 4 לשני בניינים בחולון המאוכלסים ממש בימים אלה ערב חג הפסח. אנו חברה יציבה ועתירת ניסיון, עם איתנות כלכלית ללא רבב, ובימים אלו במיוחד הדבר בא לידי ביטוי. קיבלנו לא מעט מכתבי תודה מרוכשי דירות, שהביעו את הערכתם הרבה לכך שלא הרפנו לרגע למרות המצב. כל הפרויקטים שלנו , כמדיניות חברה, עם ליווי בנקאי מלא וערבויות חוק מכר, כך שרוכשי הדירות שקטים ורגועים.

  1. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?

התחום של ענף הנדל"ן דורש הרבה סבלנות והתמדה.  במיוחד תחום ההתחדשות העירונית. הדרך רצופה מהמורות, מכשולים וגם לילות טרופי שינה. בפרויקט אחד קטן יכולים להיות אינספור אירועים לא נעימים כגון: מתנגדים, דיירים סחטנים, עררים, מאבקים, שינוי מדיניות של הרשויות וסתם צרות עין. אסור בתכלית האיסור להתייאש או להרים ידיים.

  1. פרגן לקולגה / שותף / ספק

אני רוצה לפרגן לעו"ד איתמר כהן, שמלווה אותנו שנים ארוכות בפרויקטים רבים. איתמר הוא עורך דין מקצועי ביותר, נותן לנו מענה 24/7, יודע לייצר פתרונות ומעבר לנותן שירות הפך כבר לחבר. איתמר יודע ומכיר את הצרכים של יזם בתחום ההתחדשות העירונית, יודע מתי להתגמש איתנו בנושאים שונים מתוך הבנה שאנו רצים למרחקים ארוכים.  אני אוהב לעבוד עם אנשים כאלה שנותנים את הלב והנשמה. יישר כוח איתמר!

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות