יום שישי, אפריל 19, 2024

אלון מרגוליס

גיל: 36
מצב משפחתי:  נשוי +4 (בנות)
השכלה: עו"ד. תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים, תואר שני במשפטים. כולם מהמרכז הבינתחומי הרצליה.
תפקיד: בעל משרד עורכי דין מתמחה בנדל"ן.

אלון מרגוליס

1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?

התחלתי לעסוק בנדל"ן בהתמחות בגין 25. אחד הדברים המרכזיים שמשך אותי לתחום זה תחושת הסיפוק בסגירת העסקה ושהשגת ללקוח את מבוקשו, בטח בעסקה כה משמעותית לכל חברה/גוף/פרטי. בתור עורך דין, מעבר לפאן המקצועי וההבנה המסחרית, ישנה חשיבות ליכולת של העורך דין לנעוץ עסקה, תוך מתן מענה יצירתי לסוגיות שמתעוררות בכל מו"מ ובכל עסקה, מהקטנה לגדולה.

2. מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?

ייצגתי דיירים בפרויקט תמ"א 38 גדול בת"א שכלל 55 דירות קיימות. פרויקט עם המון מורכבויות קנייניות ורישומיות, ולקחתי על עצמי לטפל בכולן. השיא היה הצורך להחתים דייר מבוגר מאוד שנמצא בבית אבות סיעודי בדנוור קולורדו, תוך יצירת יחסי אמון וקירבה על מנת שיחתום על כל מסמכי הפרויקט. היום הפרויקט מצוי בגמר שלד, ויש תחושת סיפוק אדירה לראות שכל כך הרבה משפחות זוכות לשיפור משמעותי ברמת החיים ועליית ערך של הנכס שלהם.

3. ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?

הקמתי לפני שנה וחצי את משרדי שמתמחה בעיקרו בנדל"ן, ועוסק בליווי עסקאות נדל"ן על כל סוגיו (מכר/רכישה/יזמות/תמ"א/פינוי בינוי/קומבינציה וכד'), וזאת לאחר ניסיון של 7 שנים כשכיר במשרד עו"ד ובמחלקה משפטית של חברת יזמות נדל"ן בעל נפח פעילות גבוה מאוד, ולאחר שהייתי שותף בהקמת סטרטאפ טכנולוגי בתחום התיווך ושיווק נדל"ן.

4. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?

שם המשחק זה ערך מוסף ללקוח. אני מעריך שמבחינת ידע, מקצועיות ותמחור רוב עוה"ד שמתמחים בנדל"ן ברמה די זהה, ולכן מי שרוצה להגדיל את מעגל הלקוחות בשוק תחרותי (בטח בתחילת הדרך), נדרש להביא ערך מוסף ללקוחות למשל הבנה מסחרית, התמקצעות במו"מ, עבודה מהירה ויעילה, זמינות וכד'.

5. תחביבים:
חובב ספורט מושבע, ומשתתף בתחרויות ריצה, מרתונים וטריאטלונים באופן קבוע.

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות