יום חמישי, מאי 2, 2024

עידו בלושטיין

גיל: 36
מצב משפחתי: נשוי לרותם, אבא לאביתר ואימרי
השכלה: תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים התמחות במקרקעין
תפקיד: סמנכ"ל תפעול
חברה: קבוצת שפונדר פדלון יזמות ובניה

  1. מה משך אותך לעסוק דווקא בנדל"ן ובאיזה גיל ותפקיד התחלת?

מאז ומתמיד נמשכתי לתחום הבניה, בתור ילד חלמתי לעסוק כאדריכל. במשך השנים  תחום ההתמקצעות התשנה. אבל התחום ולכן גם במסגרת לימודי התואר כיוונת לתחום הנדלן. והתחום שבחרתי להתמחות במסגרת לימודי מנהל העסקים היתה מקרקעין. תפקיד ראשון היה עוזר מנכ"ל של קבוצת החברות יגאל ומשה גינדי ואבי זיתוני

  1. מה היה הפרויקט הראשון בתחום בו טיפלת?

הפרויקט הראשון שטיפלתי היה שני מגדלי מגורים בעיר פתח תקווה בשכונת נווה עוז החדשה. ניהלתי את הפרויקט משלב התכנון, הרישוי והביצוע.

  1. מה היה הפרויקט המאתגר ביותר בו טיפלת?

בית פדלון שפונדר במתחם פולג, מדובר בפרויקט שמבוצע בשלושה שלבים, היתר שלב א מרתף+ 4 קומות של מסחר ומשרדים, היתר שלב ב' תוספת של שתי קומות משרדים והגשת תב"ע בסמכות מחוזית לתוספת קומה נוספת והסדר שימושים חורגים לשימושים קבועים כאשר האדמה היא אדמת מנהל.  פרויקט תלת שלבי שמחייב לשמור על לוחות זמנים רציפים וחפיפה בין סיום שלב א לסיום שלב ב' וג', עבודה מורכבת בהיבט החוזי מול מנהל, מורכבות בהתנהלות מול העירייה, יועצים ורוכשים.

  1. ספר על תפקידך כיום ועל החברה בה אתה עובד?

אני אמון על התנהלות כל המערך היזמי של הקבוצה, מניתוח כדאיות של עסקות ועד יצאתן דה פקטו לפועל, ניהול כל מערך תכנון הפרויקט סגירת יועצים, ניהול ישיבות מתכננים, ניהול מערך הרישוי וקשר רציף מול גורמים הממונים ברשויות השונות, שותף בקבלת החלטות במערך השיווקי, אחראי על ניהול קשרי לקוחות תוך כדי ביצוע הפרויקט והמסירה.

  1. תובנות וטיפים לשתף את המצטרפים לענף / לתחום?

ענף הנדלן הוא דינמי ותלוי בהרבה מאוד גורמים. החתירה ללמידה, לא לפחד לקחת אחריות ואם זורקים אותך למים, לא לטבוע. להרים את הראש לקחת אוויר ולברך על הזכות שסומכים עליך וללמוד תוך כדי תנועה.

  1. פרגן לקולגה / שותף / ספק

אני רוצה לפרגן לשלושה אנשים, עידו יוסף, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת אמפ"א נדל"ן. תותח בענף עם ידע עצום שמקולגות הפכנו להיות חברים טובים.  תום מחברת ספיד מדיה מספק שירותי שילוט וקרן חיים ספקית שירותי דיגיטל ופרסום במדיה ספקים סופר מקצועיים, איכותיים ושירותיים.

אני מאשר קבלת שיחות טלפון שיווקיות מאת המפרסם | הצהרת נגישות