שכונת עמק הכרמל בנשר, מטפסת לגבהים חדשים: חוויית מגורים יִיחודית המשקיפה על העמק במחיר של החל מ-1,250,000 ₪ בלבד.

העיר נשר "המרכז של הצפון" או הרוח הרעננה של מחוז חיפה, כפי שרבים רואים בה, זוכה בשנים האחרונות לביקושים חסרי תקדים בקרב אוכלוסייה חזקה ואיכותית.
בזכות תנופת ההתחדשות המואצת של העיר, הבנייה החדשה כל העת, מחירי הדיור האטרקטיביים ותעריפי הארנונה הנמוכים, לצד השקעת העירייה במוסדות החינוך, הספורט ובתשתיות התחבורה – מסתמנת נשר כעיר העתיד של מחוז חיפה.

אחת משכונות המגורים הבולטות ביותר בעיר, היא "עמק הכרמל", אשר נחלה הצלחה מסחררת ומשכה לשורותיה משפרי דיור מאזור הצפון ומשקיעים אשר הבינו את הפוטנציאל הטמון בה ואת סטנדרט המגורים שהיא מציעה אשר טרם נראה בנשר: בוסתן עם פינות נוי וישיבה, גינה קהילתית, מיצפור, גינת כלבים, מתקני כושר, בריכת נוי אקולוגיות ועוד.

מומחים מתחום הנדל"ן מסבירים כי סיפור ההצלחה של עמק הכרמל הוא מהגורמים המרכזיים לתנופת ההתחדשות של העיר, שכן זו הביאה רוח שינוי מרענן לאזור כולו.

בימים אלה נפתח השיווק של עמק הכרמל RESERVE, הינו אחד מהפרויקטים המובילים בעיר! הפרויקט משתרע על פני 34 דונם ומאופיין בבנייה מדורגת על צלע ההר בסגנון כפרי מודרני, כולל תמהיל דירות מגוון במיוחד: דירות בנות 3 עד 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. חשוב לציין כי תכנון הדירות בפרויקט נעשה בקפידה, וכל אחת מהן נהנית מתכנון ארכיטקטוני ייחודי וממפרט טכני עשיר, השם דגש על אלמנטים עכשוויים, עד לפרטים הקטנים.

לכל אחת מ-369 הדירות המעוצבות, המרווחות והמוארות יש מרפסת מרווחת, חנייה ומחסן.

כעת, הזדמנות חסרת תקדים ליהנות מחוויית מגורים יִיחודית המשקיפה על העמק במחיר השקה לזמן מוגבל, החל מ-1,250,000 ₪ לדירת 2-5 חדרים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מלבד הסטנדרטים הגבוהים, הפיתוח הסביבתי המואץ ואיכות החיים הגבוהה, ההופכים את פרויקט עמק הכרמל RESERVE למבוקש ואטרקטיבי במיוחד בקרב משקיעים ובקרב תושבי האזור התרים אחר חווית מגורים מושלמת, ניתן לייחס את הצלחתו גם למיקום המנצח בו הוא ממוקם. 

    במבואות הכרמל, על צלע ההר בעיר נשר, נהנים התושבים מנגישות מרבית לעורקי התנועה הראשיים, למנהרות הכרמל ולצומת הצ'ק פוסט. חשוב לציין כי בעתיד הקרוב צפויים שדרוגים נוספים באשר לנתיבי הנסיעה המרכזיים: הקמת הרכבל החדש של חיפה, פתיחת הכביש החדש לעוקף קריות ולכביש 6, חיבור נשר למערך המטרונית המטרופוליני, ועוד. כל זאת כאמור, יאפשר לתושבי העיר ליהנות מנגישות נוחה ומשפע אפשרויות של תעסוקה, פנאי, בילוי ותרבות במרחק דקות נסיעה מהבית.

    יזמית הפרויקט, חברת אלמוגים, היא אחת מחברות הנדל"ן היציבות והמבוססות ביותר בישראל ב-35 השנים האחרונות אשר חתומה על מגוון פרויקטים מצליחים בישראל, ולא בכדי נהנית החברה מתנופת צמיחה תמידית.

    ואכן, גם פרויקט עמק הכרמל RESERVE של היזמית נהנה מביקוש גובר בקרב משקיעים ומשפרי דיור, הודות למיקום האסטרטגי בו הוא שוכן, במבואות העיר נשר, לצד התנופה וההתחדשות העירונית השוטפת – מבטיח הפרויקט את חווית המגורים האידיאלית עבור כל המשפחה. 

    זו ההזדמנות לחוויית מגורים יִיחודית המשקיפה על העמק בעלות חסרת תקדים!

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: