תל אביב מתחברת לטבע בפארק צפון

פארק צפון הינו קומפלקס מגורים אקסקלוסיבי הגובל בשכונות הצפוניות והמבוקשות של תל אביב. הפרויקט, אשר ייבנה בלב פארק מטרופולוני אקולוגי מרהיב החולש על 270 דונמים, יציע את השילוב המושלם בין חיים אורבניים לבין הרמוניה עם הטבע

לחיות לצד ריאה ירוקה בלב המטרופולין

מי מאתנו אינו חולם על מגורים ליד פארק רחב ידיים, על טיול של בוקר עם הכלב, ג'וגינג באוויר הצח בתום יום העבודה והרבה ירוק בעיניים הנשקף מהחלון?
זה נשמע כמו קטע מסרט המתאר את החיים לצד הסנטראל פארק בניו יורק או ההייד פארק בלונדון. מדובר בשמורת המגורים החדשה מבית החברות  ICR – ישראל קנדה, ראם מגורים וצמח המרמן, אשר תוקם בין תל אביב לרמת השרון.

השכונה תיבנה בליבו של פארק מטרופוליני אקולוגי, אשר יחלוש על שטח עצום של כ-270 דונמים. הפארק, המהווה כחלק מתוכנית כוללת לאזור שקודמה על ידי רשות מקרקעי ישראל, ישמר ערכי טבע, נוף, עתיקות ומורשת חקלאית, לרבות בריכת חורף בעלת ערכיות אקולוגית ומטע פקאנים ותיק.

בוועדה המחוזית אשר אישרה את התוכנית מציינים כי הפארק, העתיד לשרת את תושבי השכונה, מהווה חלק חשוב ברצף השטחים הפתוחים של צפון מחוז תל-אביב, שמחבר בין פארק הירקון ממזרח לכביש מספר 4 ועד לים.

עוד מתוכננים בפארק הייחודי, שבילי אופניים והולכי רגל, פיתוח סביבתי עשיר, פינות ישיבה מוצלות ו-360 מעלות של מרחבי טבע!

פארק צפון מכניסה את הטבע הביתה

נוכחותו של הירוק לא מסתיימת בפארק הסובב את מתחם המגורים, אלא נכנסת עד לשכונה האינטימית ולבית. זאת הודות לאדריכלות הבוטנית הייחודית, המתהדרת בסטנדרט יוצא דופן ובעיצוב מרהיב הכולל פיאצה מרכזית, מזרקה וצמחייה ייחודית.

תמהיל הדירות המגוון בפארק צפון כולל מגוון דירות משפחתיות, וילות גן ודירות פנטהאוז מרהיבות המתוכננות עד הפרטים הקטנים ביותר.

מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!

    בין תל אביב לרמת השרון

    הפרויקט אשר ייבנה בסמוך לשכונות היוקרתיות, תל ברוך צפון, נוה גן, רמת אביב ג' וצהלה יכלול בשלב הראשון 14 בניינים ו-548 דירות. כל אחד ממתחמיו יכלול שני מגדלים בני 11-12 קומות ושני בניינים בני 6 קומות.
    שלב ב', ששיווקו עדיין לא החל, צפוי לכלול עוד כ- 35 בנייני מגורים הכוללים 827 יח"ד.

    הודות למיקומו המרכזי של הפרויקט, ייהנו הדיירים מגישה נוחה ומהירה למגוון מוקדי בילוי  בהם חוף הצוק, קניון רמת אביב, מיקדו סנטר ומרכז שוסטר ובנוסף ממערכת חינוך, מהמצוינות והמגוונות בישראל הכוללת: בתי ספר ירוקים, גני ילדים, חטיבות ביניים ותיכונים איכותיים, לרבות הכפר הירוק, בית הספר הבינלאומי EMIS ואוניברסיטת תל אביב.

    מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!

      הצטרפו להצלחה!

      את ההצלחה המרשימה וההתעניינות הגוברת לה זכה עד כה פרויקט פארק צפון, ניתן לזקוף לשטחי המסחר השכונתיים הכוללים בתי קפה, מסעדות, גלידריות ועוד, וכן למגוון מתחמי הלייף סטייל והחללים המשותפים השמורים לדיירים בלבד ויאפשרו חיי קהילה איכותיים: הפרויקט יכלול קומת רופטופ ייחודית עם בריכה מרחפת כמו בחופשה מפנקת בריזורט, מתחמי שיזוף, סאונה ופינות ישיבה; חדר כושר חדשני, מרווח ומאובזר, חדר יוגה ופילאטיס, סטודיו אנתרופוסופי לילדים, לאונג' מסוגנן ומתחם CO-WORKING.

      בזכות הסגנון המוקפד, המפרט העשיר, והסטנדרטים הגבוהים של פארק צפון יחד עם איכות החיים בלב סביבה ירוקה ועירונית, תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר.

      מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!