גם אביב וגם תל אביב – ליהנות מכל העולמות בפרויקט חנקין 5 של קבוצת אביב.

חולמים לגור במרכז תל אביב, קרוב לכל מה שיש לעיר ללא הפסקה להציע: תרבות, פנאי, קולינריה, נגישות, ולייף סטייל אורבני, חנקין 5 של קבוצת אביב זה המקום בשבילכם.

פרויקט אביב בתל אביב – חנקין 5 של קבוצת אביב, הנבנה ברחוב חנקין האינטימי, ממוקם בסמטה ירוקה היוצאת  מכיכר המדינה היוקרתי, מה שיאפשר לך להתחיל את היום בבית קפה קטן ומסוגנן וממנו להמשיך למשרד בהרגשה עילאית של רוגע ושלווה. חזרת הביתה ומתחשק לך להתפנק בדליקטסים מעולים? ביקור קצר באחת מן המעדניות המובילות בכיכר המדינה יענה על הצורך ואף יוסיף ניחוח של ביקור ב DELI ניו יורקי.

הפרויקט
בניין אלגנטי ומוקפד בן 8 קומות הכולל תמהיל מגוון של דירות בנות 2-5 חדרים, דירות גן ודירות גן מפנקות ומרווחות הפונות לגינה ירוקה ורחבת ידיים. הייחודיות שבפרויקט הזה מאפשרת לך ליהנות מסגנון בנייה "בטעם של פעם" השמור לבניינים הוותיקים של העיר הלבנה, המכיל חללים גדולים ומרשימים שיעניקו לך חופש אמיתי ואוויר, המון אוויר, שימלא את הריאות שלך באושר ושמחה.

הסביבה
מעבר לכיכר המדינה המלאה בבתי קפה, מעדניות, מסעדות ובוטיקים ייחודיים, ניתן למצוא מוסדות חינוך מעולים ומרכזי אמנות ותרבות שיעשירו את שעות הפנאי שלך ושל משפחתך. רוצה לקפוץ לים וליהנות משקיעה בלתי נשכחת? במרחק דקות ספורות ניתן להגיע לנמל תל אביב ולחוף מציצים הסמוך ופשוט להתרפק על צבעים מדהימים של סוף יום. המשפחה רוצה לצאת לטיול מחוץ לעיר? הקרבה לאיילון דרום ואיילון צפון תהפוך את היציאה לטיול לנוחה וחלקה במיוחד.

למידע נוסף מנציג מטעם קבוצת אביב

    פרויקט אביב בתל אביב של קבוצת אביב – מי אמר שאי אפשר ליהנות מכל העולמות?

    קבוצת אביב הינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות, הגדולות והמובילות בישראל. במהלך השנים החברה אימצה את הטכנולוגיה כערך מוביל ובנתה פרויקטים רבים בסגנון בנייה מתוחכם וברמה טכנולוגית גבוהה, בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המובילים בתחומם. הכל על מנת להעניק לך פתרון מגורים יוקרתי וחדשני ברמות הגבוהות ביותר שנראו בישראל.

    למידע נוסף מנציג מטעם קבוצת אביב