לנוכח התקופה של חוסר וודאות בשווקים: כך המשקיעים מהעשירון העליון מנצלים הזדמנויות השקעה באמצעות קרנות אלטרנטיביות –חוסר קורלציה לשוק ותשואה משמעותית!

לאחרונה משקיעים בשוק ההון עוקבים בדאגה אחר ההתפתחויות בשווקי ההון בארץ ובעולם והחשש מיכולת השווקים להמשיך להציג תשואות חיוביות לנוכח חוסר וודאות משמעותית
1. קורונה
2. עליה בקצב האינפלציה
3. ריביות נמוכות וצפי לעליות
4. מחירים גבוהים של מניות ואגרות חוב
אך לצד זאת, ישנם גם כאלו שיודעים כיצד לנצל את המצב.

בתקופה האחרונה ישנם גופים אשר מנצלים את המצב ליצירת מוצרים אלטרנטיביים  פיננסיים מתוחכמים שמבינים את הקושי  בהשגת תשואות בתנאי שוק כאלה ולקוחות מגדילים באופן משמעותי את החשיפה שלהם להשקעות אלטרנטיביות. שהייחוד שלהן הוא היכולת להשיג תשואות חיוביות גם ששוקים יורדים אלו מוצרים עם קורלציה נמוכה לשוק
המיוחד במכשירים אלו היא העובדה שהם מנוהלים מחוץ למסחר בבורסה ופונים ללקוחות הזקוקים לאשראי (לקוחות פרטיים, משכנתאות, יזמות בתחום הנדל”ן ועוד).

״תשואות חיוביות לאורך זמן שאינן מושפעות משוק ההון״
עומר זבולון, אחד המייסדים של חברת אלפא לידרים, אשר שימש בעבר כמנכ”ל קרנות הנאמנות של מגדל ובעלים של בית השקעות קואטרו מספר: ״לאחר בחינה רבת שנים ניתן לראות שהתשואות הניתנות ללקוחותינו הן חיוביות לאורך זמן ואינן מושפעות משוק ההון״. לעומר זבולון ניסיון של מעל 20 שנה בניהול תיקי השקעות. הוא ממשיך: ״לא בכדי בחודשים האחרונים נרשמה עלייה חדה בהשקעות בקרב משקיעים כשירים במוצרים שונים בשוק. חברת אלפא לידרים מנצלת את ההזדמנויות שמזמנת תקופת המשבר ומפנה לקוחות לפי אופיים למוצרים מגוונים ומניבים״.

רוצים לדעת עוד? מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם!

    עומר זבולון, אחד המייסדים של חברת אלפא לידרים

    מי הוא משקיע כשיר?
    משקיע כשיר הוא אדם שמאזנו הכספי יהיה חייב לעמוד באחד מהמבחנים הבאים:
    1. מבחן שווי נכסים – שווי הנכסים הנזילים שבחזקתו (נכסים כלכליים, פיקדונות ומזומנים) גבוה מ – 8 מיליון ש”ח.
    2. מבחן גובה הכנסה – בכל אחת מהשנתיים האחרונות סכום הכנסותיו עלה על 1.2 מיליון ש”ח, או מנגד, סכום הכנסות התא המשפחתי אליו המשקיע משתייך עלה על 1.8 מיליון ש”ח.
    3. המבחן המשולב – השווי הכולל של הנכסים הנזילים הנמצאים בחזקת המשקיע גבוה מ – 5 מיליון ש”ח ובכל אחת מהשנתיים האחרונות הכנסתו הייתה גבוהה מ- 600 אלף ש”ח, או מנגד, סכום הכנסות התא המשפחתי אליו משתייך גבוה מ- 900 אלף ש”ח.

    הנגישות למוצרים הינה באמצעות הזרוע הפיננסית האיתנה של חברת “אלפא לידרים”. לחברה ישנם קשרים חזקים עם מנהלי השקעות מקומיים בחו”ל, בעלי ניסיון רב באיתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במיוחד, כך שתדעו שאתם תמיד בידיים טובות ובטוחות.

    רוצים לדעת עוד? מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם!