”על הים“ דירות בפרויקט הבוטיק הסמוך לרצועת החוף של בת גלים, החל מ-1,400,000 ₪ בלבד!

חיפה, העיר השלישית הגדולה בישראל, הפכה לאחד היעדים המבוקשים בתחום הנדל"ן. משקיעי נדל"ן רבים, המזהים את הפוטנציאל הרווחי, מעידים כי ההתפתחות המהירה של העיר חיפה, לצד המחירים הנמוכים המוצעים לרכישת הנדל"ן- הם הגורמים הבולטים שהופכים את ההשקעה בחיפה לכזו אטרקטיבית.

חברת "שניר", המומחית בזיהוי שטחים אסטרטגיים להשקעות, איתרה את הקרקע האטרקטיבית ביותר להקמת פרויקט הבוטיק "על הים". מדובר בפרויקט מגורים חדש של בניין יוקרתי בן 4 קומות בלבד, המציע 11 יחידות דיור מגוונות: 2, 3, גן 5 חד' ודופלקסים, במחירים נמוכים במיוחד לרגל תחילת שיווק הפרויקט.
"לראשונה הפרויקט נמצא במיקום בו ניתן לשמוע את רעש הגלים", מסביר ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר. ניר מרחיב כי מציאת יחידות דיור במיקום מעין זה, הסמוך מאוד לרצועת החוף היא נדירה שכן הבנייה הולכת ומתמעטת מסיבות שנות, ועל כן ערך הדירות צפוי לעלות משמעותית עם השנים ולספק למשקיעים תשואה גבוהה.

פרויקט "על הים", ממוקם כאמור באזור המבוקש ביותר בבת גלים חיפה, מציע חווית מגורים פסטורלית וירוקה, לצד נוף ונגישות לחוף הקייט-סרף וגלישת הרוח המרהיב של העיר חיפה. לאורך הפרויקט וקו המים הוקמה טיילת יפהפייה ושבילי אופניים וריצה לרווחת התושבים. לא בכדי המיקום של הפרויקט נחשב למאוד מבוקש לצד המכון הבינלאומי לחקר תת ימי, שכן הקרבה לצירי התנועה המרכזיים של העיר והסמיכות לתחנת הרכבת, מקלים מאוד על הנגישות לאזור ועשויים לחסוך זמן רב של פקקים.
מי מאיתנו לא חלם לפתוח את הבוקר מול הים, לתפוס רכבת מהירה לעבודה בת"א ולסיים את היום אחרי הליכה ספורטיבית לאורך הטיילת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כעת, לרגל תחילת שיווק הפרויקט, מציעה חברת "שניר" דירות בבניין היוקרתי החל מ-1,400,000 ₪ בלבד עבור דירת 2.5 חדרים, והחל מ-2,250,000 ₪ בלבד עבור דירת 4 חדרים – בתנאיי תשלום ייחודים. ההשקעה בפרויקט במחיר הנמוך, כפי שמוצע כעת, צפוי להניב רווחים גבוהים עבור המשקיעים בעתיד הודות לעלייה הצפויה בערך הדירות. בנוסף, ערך הדירות הנמצאות על קו הים עולה בקצב יותר מהיר מערך הדירות הנמצאות בלב העיר.
    היוזמת של הפרויקט היא חברת "אחים עזורי", אשר לה ניסיון של 65 שנה בהקמת פרויקטים רבים בישראל, לצד מוניטין רב בפרויקטים מיוחדים, באיכות הבנייה בסטנדרט הגבוה ביותר. לדבריו של אלון עזורי, מנכ"ל החברה, פרויקט "על הים" הוא אחד מהפרויקטים האיכותיים ביותר, במיקום יוצא דופן וברמת גימור גבוהה ביותר.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם