לרגל ההשקה ולזמן מוגבל: דירה בפרויקט היוקרתי ברמת גן החל מ-1,642,000 ₪ בלבד!

בשנים האחרונות נחשבת העיר רמת גן לאחת מהערים המבוקשות ביותר למגורים במרכז הארץ, כך קבע מדד יד2 של העיתון "TheMarker", אשר ניתח את שוק הנדל"ן בערים הגדולות לשנת 2020.

המיקום האסטרטגי, לצד ההתחדשות העירונית כל העת, מושכים יותר ויותר משפחות צעירות שמחפשות אחר איכות מגורים גבוהה ובמחירים נמוכים הרבה יותר מהשכנה התל אביבית. אחד מהיתרונות של העיר רמת גן, שאחראי (בין היתר) לביקוש הגבוה למגורים בה הוא מיקומה המרכזי והנגיש וקרבתה לצירי התנועה העיקריים. כמו כן, לאור העובדה כי בניית הרכבת הקלה לאורך ציר ז'בוטינסקי עודנה בעיצומה, מומחים רבים צופים זינוק בביקוש למגורים בעיר כבר בעתיד הקרוב.

מסקרי שביעות רצון התושב מהשנים האחרונות, עולה כי תושבי העיר הביעו שביעות רצון רבה במיוחד מסביבת המגורים, מכמות הפארקים ומשטחי הציבור הירוקים, מאיכות מוסדות החינוך שבעיר, ומהשירותים הניתנים לתושב.

כחלק ממדיניות פיתוח העיר אותה מקדמת העירייה, ניכרת תנופת התחדשות מגדלי המגורים בשנים האחרונות. אחד מהפרויקטים המבוקשים ביותר בימים אלה ברמת גן, הוא פרויקט המגורים "THE NEW RAMAT GAN" אשר נבנה באחד מאזורי הקסם של העיר- שכונת יד לבנים הממוקמת במרכז העיר. שכונה זו ידועה כמשלבת בצורה הרמונית במיוחד בין האוכלוסייה הוותיקה לבין המשפחות הצעירות.

הפרויקט, המפיח רוח התחדשות בלב הירוק של רמת גן, מאופיין בתכנון ייחודי ועל פיו ייבנו שני בניינים מעוצבים בני 10 קומות. הפרויקט ימוקם בין הרחובות הרוא"ה והסנה, כאשר מכל רחוב תהיה כניסה נפרדת אל הבניינים. המיקום המרכזי שלו, לצד הנגישות לתחנת הרכבת הקלה הסמוכה, עשוי לחסוך מתושבי העיר שימוש ברכבים פרטיים וכמובן את העמידה המיותרת בפקקי התנועה.

שכונת יד לבנים, אשר שופעת בגינות ובמרחבים ירוקים, שוכנת במרחק נסיעה קצרצר מהפארק הלאומי המהווה מוקד משיכה ובילוי למשפחות רבות. כמו כן, השכונה מאופיינת במוקדי מסחר ובילוי רבים, שהופכים גם הם את השכונה לאטרקטיבית במיוחד.

למידע נוסף מנציג מטעם חברת גילעד יזמות:

    תמהיל הדירות בפרויקט הוא רחב וכולל דירות החל מ-2 חדרים ועד לפנטהאוזים מרווחים במיוחד עם מרפסת מרהיבה החולשים על פני קומה שלמה. כעת, לרגל השקת הפרויקט המבוקש, מוצעת דירה בפרויקט היוקרתי במחיר פריסייל של החל מ-1,642,000 ₪ בלבד!

    לכל אחת מהדירות בפרויקט ניתנה תשומת הלב המרבית לפרטים הקטנים ולגדולים כאחד, וכמובן שתכנון הפרויקט נעשה תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות ויוקרה כדי להעניק לדיירים את חווית המגורים האידיאלית ביותר עבור כל המשפחה. חשוב לציין כי לדיירי הפרויקט ניתנת האפשרות להגיע לפגישה ללא עלות ובה לקבל ייעוץ לעיצוב ושירותי תכנון והום סטיילינג עם מעצבות פנים מובילות בתחומן!

    הדירות נהנות מתכנון פונקציונלי וככאלה  הן עונות על הדרישה למגורים בנוחות מרבית. בין היתרונות של הבית החכם בפרויקט, ייהנו הדיירים ממערכת סולרית חסכונית, תריסים חשמליים, מערכת תקשורת מתקדמת בחדרי הבית, חימום תת רצפתי בחדרי האמבטיה ועוד. כמו כן, במטבח, שלרוב מהווה את ליבו הפועם של המשפחה הישראלית, ניתנה תשומת לב לניצול מירבי של החלל תוך תכנון ארונות מעוצבים בילט-אין. חשוב לציין כי כל דירה נהנית ממרפסת שמש מפנקת עם מפתח יציאה רחב, נקודת מים ומעקות אלומיניום וזכוכית.

    חברת גילעד יזמות, היא אחת מהחברות המובילות ביותר בתחום ההקמה וההשבחה של מבני מגורים בסטנדרטי בנייה גבוהים ואיכותיים במיוחד. החברה, בעלת הניסיון הרב, פועלת הן בתחום של חיזוק, חידוש והוספת קומות למבנים קיימים והן בתחום של פינוי בינוי החל משלב היוזמה, דרך הכנת תוכניות ואישורן, תיאום ופיקוח וכלה בביצוע הפרויקט בפועל. חוסנה הכלכלי של החברה והמוניטין הטוב, מאפשרים לה להעניק ביטחון מלא ללקוחותיה לאורך כל הדרך.

    כאמור, כעת לרגל השקת הפרויקט היוקרתי, מוצעות דירות במחיל פריסייל לזמן מוגבל! החל מ-1,642,000 ש"ח בלבד, למשפחות שאינן מוכנות להתפשר על מגורים באיכות חיים גבוה ובמיקום מבוקש במיוחד במרכז הארץ!

    למידע נוסף מנציג מטעם חברת גילעד יזמות: