גבוהות במיוחד וצופות לנוף מרהיב: אלה הסיבות שדירות הפנטהאוז היוקרתיות בפרויקט ALMOG YAVNE מושכות יותר ויותר משפחות צעירות!

העיר יבנה עלתה לכותרות לאחרונה כשקטפה את המקום הראשון כעיר שהכי כדאי לגור בה. זאת, הודות לאיכות החיים הגבוהה, הגינות הירוקות, המרחבים הפתוחים ועוד. על כן, לא הופתענו לשמוע שתנופת הבנייה בעיר, הצפויה לגדול בכ-50 אלף תושבים, הגיעה לשיאה.


אחד מפרויקטי הבנייה המובילים והבולטים ביותר בעיר האטרקטיבית, הוא פרויקט ALMOG YAVNE קומפלקס המגדלים הראשון שנבנה ביבנה הוותיקה ומסתמן כבשורה החדשה והמרעננת של העיר.
בקומפלקס 5 מגדלי מגורים אלגנטיים ביותר, בני 20 קומות, הממוקמים במיקום אידיאלי בשכונת נאות שז"ר המתחדשת, אחת השכונות השקטות והשלוות ביבנה המאופיינות באווירה של מושב בתוך עיר.
הפרויקט נבנה ברחוב החרמון, הידוע כמרכזי במיוחד, אך מאופיין ברוגע ובשקט שהוא מקנה לתושביו. 

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    הודות לנוף הפסטורלי המקיף את הפרויקט , אחת מן האטרקציות ב ALMOG YAVNE היא ללא ספק הדירות בקומות הגבוהות. יותר ויותר משקיעים מביני עניין הביעו התעניינות רבה בדירות הפנטהאוז היוקרתיות, המשתרעות על פני שטח של 180 מ"ר במפלס אחד בקומות ה-19-20 של הבניין. מלבד מרחב המחייה הגדול במיוחד שהן מציעות, דירות הפנטהאוז נהנות מ 3 כיווני אוויר וממרפסות מפנקות ביותר, החולשות על כ-140 מ"ר, וצופות לנוף הירוק והמרהיב ביופיו.

    אחד מהיתרונות הבולטים בפרויקט היוקרתי, הוא איכות החיים הגבוהה שהוא מציע, כבר בעוד 10 חודשים. בזכות מיקום השכונה האסטרטגי בסמוך לצירי התנועה המרכזיים (כביש 42, כביש 4, כביש 431), בקרבה לשתי תחנות הרכבת בעיר ובמרחק קצרצר ממוסדות לימוד איכותיים ולאור ההתחדשות העירונית הצפויה בעיר, הכוללת שדרוג תשתיות, סלילת כבישים חדשים, הקמת פארקים ירוקים עם מתקני ספורט, ועוד- מהווה "פרויקט אלמוג" הזדמנות למגורים ברמת חיים גבוהה, יוקרתית ובלתי מתפשרת. 

    חשוב לציין כי דיירי הבניין ייהנו גם מחדר כושר פרטי ומתקדם, מועדון דיירים מעוצב, לובי מפואר וכמובן מחניות תת קרקעיות פרטיות. 

    זאת ועוד, הפרויקט אשר מאחוריו עומד משרד "גוטמן אסיף אדריכלים", מן המשרדים המובילים בישראל, תוכנן ועוצב בקפידה מרבית כדי לענות על כל צורכי המשפחה. והדירות בפרויקט כוללות מפרט גמר מרשים ואיכותי. 

    כאמור, הודות לבנייה המואצת ולהתקדמות הפרויקט, אכלוס הפרויקט צפוי בדצמבר 2021. משמע, בקרוב תוכלו להגשים את החלום לגור באחת מדירות הפנטהאוז המפנקות ביותר, ולקום כל בוקר לנוף הירוק היפהפייה שנצפה מבעד לחלון או במרחק נגיעה מהמרפסת.

     

    למידע נוסף – השאירו פרטים: