שיאן המכירות ברמת גן: מעל ל-50% מדירות הפרויקט Exchange Ramat Gan נמכרו בתוך חודשים ספורים!

Exchange Ramat Gan שסומן כפרויקט משנה מציאות במתחם הבורסה החדש ברמת גן, אשר יהווה את שער הכניסה היוקרתי לעיר הוכיח את הצלחתו עם מעל ל-50% דירות שכבר נרכשו! השיווק שהחל לפני חודשים ספורים, הניב גל ביקושים חסר תקדים, ובימים אלה ממש משווקות הדירות בקומות הגבוהות של המגדל.

לא בכדי ראש עיריית גן, מר כרמל שאמה הכהן, השווה את הפרויקט המפואר לפרויקטים האדריכליים  המרשימים בדובאי. מתחם  Exchange Ramat Gan, ובו מגדל המגורים המתנשא לגובה 55 קומות ומגדל המשרדים של חברת מגדל ביטוח, צפוי על פי תחזיות המומחים להפוך את אזור הבורסה לאחד ממרכזי המגורים, התעסוקה והמסחר הגדולים ביותר בגוש דן.
שניים מההסברים להצלחה המסחררת של הפרויקט, שבזכותה נחטפו כבר למעלה מ-50% מהדירות, הם מיקומו האסטרטגי בצומת עלית, סמוך לצירי בגין ואיילון, לרכבת ולרכבת הקלה העתידית, והתזמון האידיאלי בו הוא משווק. הסגרים הרבים שנגזרו עקב התפרצות נגיף הקורונה, רק חיזקו את מגמת הביקושים למגורים במתחמי  עירוב שימושים אשר מציעים לדייר כל מה שהוא צריך במתחם אחד: מגורים, מסחר, משרדים, בילוי ופנאי. 

בימים אלו החלה החברה בשיווק הדירות הממוקמות בקומות הגבוהות של מגדל המגורים האייקוני. מדובר בדירות מפוארות ביותר בנות 3 ו 4 חדרים, המשקיפות מגובה הקומה ה-25 (ומעלה) אל הנוף האורבני עוצר הנשימה  של מטרופולין גוש דן.
כאמור, כעת מציעה חברת הנדל"ן "אזורים" הזדמנות יוצאת דופן להשקעה אטרקטיבית במיוחד: לדירות האחרונות בקומת הגבוהות, תוכלו ליהנות מדירה מפוארת, עם מפרט יוקרתי בתכנון של 3 מעצבי על ישראלים. כל זאת לצד פסיליטיז מפנקים, המאפיינים מגדלי בוטיק יוקרתיים בכל העולם.

 

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    קונספט עירוב השימושים, שנראה שכולם ציפו לו

    דיירי הפרויקט ייהנו מלובי מפואר ומרשים הכולל עמדת שמירה לאורך כל שעות היממה ו-6 מעליות מהירות לכל קומות המגדל,  מבריכת שחיה חצי אולימפית הממוקמת בגובה 4 קומות לצד איזורי רגיעה מוצלים הכוללים מיטות שיזוף צמחייה מטופחת ומלתחות מעוצבות. בנוסף יעמדו לטובת הדיירים חללי עבודה אורבניים, חדרי ישיבות ואיזורי עבודה מעוצבים ומאובזרים בקומת הגלריה של המגדל ופינות ישיבה מפנקות בהן יוכלו לארח ולקיים פגישות באווירה הניו-יורקית הנשקפת מבעד לקירות הזכוכית.

    המתחם המבוקש שוכן בלב המטרופולין של גוש דן, בין הרחובות ארלוזורוב וז'בוטינסקי. מדובר באחד ממתחמים עירוב השימושים האורבניים הייחודים שנבנו באזור, אשר תוכנן בצורה האידיאלית ביותר לרווחת התושבים. בין שני המגדלים ישולב שטח מסחר תוסס עם מגוון חנויות, מסעדות ובתי קפה שוקקים ומסביבם שטחי ציבור ירוקים ומטופחים המתחברים לפארק ירוק ופסטורלי המהווה ריאה ירוקה ושלווה בלב המטרופולין. עוד בפרויקט מתחם כושר חדשני הכולל חדר כושר מאובזר וסטודיו לחוגי התעמלות.

    לא בכדי מעל ל-50% מדירות הפרויקט היוקרתי כבר "נחטפו" במהירות שיא, שכן מדובר במגדל מגורים המציע חוויית מגורים ייחודית בלב גוש דן. הודות לסטנדרטים הבאים לידי ביטוי כבר בתכנון ובבנייה היוקרתית, יותר ויותר משקיעים מביני עניין כבר החלו את תהליך הרכישה של הדירות בקומות הגבוהות, וצפויים ליהנות בקרוב מאיכות חיים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת. 

    מחברת הנדל"ן המובילה "אזורים", אשר אחראית על שיווק הפרויקט, נמסר "אנו מודים לכל הרוכשים שכבר הצטרפו למהפכה האורבנית של גוש דן. ללא ספק מדובר במתחם המגדלים המוביל והאטרקטיבי שידע האזור,  העתיד להיות שוקק חיים בכל שעות היום בדומה למתחמים המצויים במרכזי ערים גדולות ומפותחות בעולם". 

     

    למידע נוסף – השאירו פרטים: