גם השקעה טובה וגם לגור בלב הפועם של תל אביב – לזה קוראים הזדמנות

בפינה בין הרחובות השוקקים – החשמונאים וקרליבך, ממשיך שיווק הפרויקט המרהיב ביותר בתל אביב, שבנייתו בעיצומה גם בימים אלה. מדובר בפרויקט מגדלים מפוארים ודירות מעוצבות אשר תוכננו על ידי יסקי מור סיון אדריכלים, על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מפרט טכני עשיר. כל זאת על מנת להעניק חווית מגורים חלומית ובלתי מתפשרת במרכז תל-אביב.

העיצוב האדריכלי החדשני, עם צורת התלתן הייחודית של המגדלים, מאפשר לכל דירה ודירה במגדלים ליהנות מהנוף המשגע של הים, לצד המרחבים הפתוחים הסובבים את העיר. המגדלים כוללים דירות במגוון גדלים: מדירות 3 חדרים עד 5 חדרים ומיני פנטהאוז.

לא בכדי ניכר כי הביקוש במתחם "גינדי TLV" ממשיך לעלות בקרב משקיעים רבים ובקרב מצמצמי דיור המעוניינים במקסימום נגישות ובנכס בפריים לוקיישן. שכן ״גינדי״ מיקמה את ״גינדי TLV” בנקודה הכי שוקקת במרכז העיר: פארק, קניון, קאנטרי, בתי קפה ומסעדות, כולם במתחם אחד, במרחק הליכה מכל הטוב שיש ללב תל אביב להציע.

למידע נוסף מנציג מטעם חברת גינדי:

    כמו כן, נגישות הפרויקט לכלל אמצעי התחבורה מעלה את האטרקטיביות להשקעה שכן הפרויקט שוכן בסמיכות לרכבת הקלה העתידה לפעול בקרוב, לגישה המהירה לתחנת הרכבת הקרובה ואף לנתיבי איילון.

    בתקופה לא יציבה כלכלית כמו שיש לנו היום רכישת דירה בפרויקט יוקרתי של החברה המובילה בישראל במיקום המרכזי והאסטרטגי ביותר בתל אביב תעניק לכם שקט וידיעה שהכסף שלכם הושקע במקום הנכון ביותר עבורכם ועבור ילדיכם. כעת מוצעת דירת 3 חדרים להשקעה בעלות של 3,200,000 ₪ בלבד, כאשר הערכת המומחים היא שערך הדירות בפרויקט צפוי לעלות בצורה משמעותית כבר עם גמר הבניה.

    למידע נוסף מנציג מטעם חברת גינדי: