חולמים בגדול?
פרויקט הנצח ברמת השרון, מבית קבוצת אביב בשיתוף עם אביב אורבן, הוא הפרויקט עבורכם!

נותרו 2 דירות אחרונות!

דירות רחבות ידיים עם מרפסות ענק הפתוחות אל הנוף הירוק.
בימים אלו בונות קבוצת אביב, בשיתוף עם חברת אביב אורבן את פרויקט הנצח 41 הממוקם בלב אחת השכונות הוותיקות והמבוקשות ברמת השרון.

מדובר בניין בוטיק אינטימי ושקט בן 8 קומות בלבד ובו דירות 5 חדרים גדולות במיוחד בשטח של כ 130 מ"ר ו 14 מ"ר מרפסת.. האדריכל אייל סנדרוביץ' מוכר ברמת השרון וסגנון הבנייה שלו מתאפיין בדירות רחבות ידיים עם מרפסות ענק הפתוחות אל הנוף הירוק העוטף את השכונה. בבניין לובי מפואר, שתי מעליות מתקדמות, חדר אופניים ועגלות וחניון קרקעי דו מפלסי עם גישה ישירה למעליות הבניין.

הדמיה להמחשה בלבד
הדמיה להמחשה בלבד

לגור באחת הערים המבוקשות בישראל

על פי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עולה כי רמת השרון היא העיר הטובה למגורים בישראל, על פי קריטריונים של חינוך, בריאות, רווחה, מאפייני אוכלוסייה ועוד, והיא מובילה בפער משמעותי על פני שאר הערים בארץ.  לדברי ארז אביב, מנכ"ל אביב אורבן: "ברמת השרון אנו פוגשים אוכלוסייה הנאמנה לעיר הולדתם. במקביל לאוכלוסייה הוותיקה, נהנית העיר מהגירה חיובית בעקבות חזרתם של בני הדור השני, על מנת לגדל בה את ילדיהם וליהנות מרמת חיים גבוהה בסמוך להוריהם.

"מגמה אורבנית נוספת שאנו פוגשים היא תושבים ותיקים של העיר, אשר ילדיהם עזבו את הקן, והם מעוניינים לעזוב את הווילה רבת המפלסים ולעבור לדירה חדשה הבנויה במפלס אחד, באותה עיר אהובה ומבוקשת – רמת השרון".

הירשמו ונציג מטעם קבוצת אביב יחזור אליכם:

    תשריט דירה לדוגמא
    תשריט דירה לדוגמא

    חולמים בגדול? גם אנחנו!

    הפרויקט כולל דירות בנות 5 חדרים גדולות במיוחד המשתרעות על שטח של 131 מ"ר, ובנוסף, עוד 14 מ"ר מרפסת, הכל במפלס אחד . הדירות מציעות לדיירים שטחים רחבי ידיים, חדרים מרווחים במיוחד, בדירה המתאימה הן למשפחות עם ילדים והן למצמצי דיור המעוניינים בדירה המשתרעת על שטח גדול ומרווח.

    הירשמו ונציג מטעם קבוצת אביב יחזור אליכם: