הסוד השמור בין תל אביב לרמת השרון נחשף – שמורת המגורים החדשה המחברת בין העיר לטבע!

בסמוך לכפר הירוק ולצד רמת אביב וצהלה, בלב ליבו של פארק אקולוגי עצום, מוקם פרויקט אשר ישנה את חוקי המשחק: פארק צפון – שמורת המגורים החדשה בין תל-אביב לרמת השרון. הפרויקט, המושק בימים אלו, נחשב לאחד הפרויקטים המרהיבים והאטרקטיביים ביותר שקמו בשנים האחרונות באזור המרכז.

השילוב המנצח בין הטבע לעיר
התכנון האדריכלי-בוטני הייחודי של הפרויקט מדגיש את מטרתו העיקרית – לחבר את העיר אל הטבע ובנוסף לכך, מיקומו הייחודי מתאים ככפפה ליד עבור אלו החיים בעיר אך רוצים ליהנות גם מהשקט, מהמרחבים, מהאוויר הנקי ומיופיו המרהיב של הטבע.
הפרויקט הממוקם בין תל אביב ורמת השרון  ובסמוך לכפר הירוק, רמת אביב ג' וצהלה, נבנה בליבו של פארק אקולוגי עצום החולש על 270 דונמים ומציע למשפחות שעות בילוי והנאה.
הפארק יכלול באגם אקולוגי מרהיב אשר ייבנה במרכזו, שבילי אופניים והולכי רגל, פיתוח סביבתי עשיר, פינות ישיבה מוצלות ו- 360 מעלות של מרחבי טבע.
במילים אחרות מדובר בחוויית מגורים ייחודית המשלבת בין כל היתרונות של מגורים לצד הטבע לבין קרבה למוקדי הבילוי ולמוסדות החינוך המצוינים של העיר.

מעל 300 משפחות כבר גילו את הסוד! מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!

    תתרגלו ללייף סטייל
    מעבר לתכנון האדריכלי-בוטני הייחודי של הפרויקט, הכולל פיאצה מרכזית, מזרקה וצמחייה ייחודית, פארק צפון הינו קומפלקס מגורים אלגנטי ויוקרתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המציע לדייריו מתחמי לייף סטייל בקומת ה FLYING ROOFTOP הכוללת בריכת אינפיניטי עם נוף מרהיב, מתחמי שיזוף ואימון ועוד.
    הדירות בפרויקט מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר וכוללות מפרט עשיר – בכל דירה תמצאו מרפסת הצופה אל הפארק, לים ממערב, למקורות הירקון ממזרח, לתל-אביב מדרום ולנופי השרון מצפון.

    מעל 300 משפחות כבר גילו את הסוד! מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!