מחירי הנדל”ן בישראל לא מפסיקים להשתולל! איך גם אתם יכולים להשקיע וליהנות מעליית המחירים במקסימום ביטחון ובמינימום התעסקות?

הכירו את קרן ההשקעות של ‘נדלהון’ שתאפשר לכם להצטרף להשקעות בפריים לוקיישן של גוש דן

לראשונה בישראל, משקיעים יוכלו ליהנות מהשקעה בטוחה ויציבה במיוחד. איך זה יעבוד? באמצעות קרן השקעות פיננסית עם בטוחות נדל”ן, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של עולם הנדל”ן ושל שוק ההון. כל זאת באמצעות הון עצמי בלבד, ללא תשלומי מיסים והיטלים של רכישת נדל”ן ותשלום מס על רווחי התשואה בלבד. אז אם גם אתם משקיעים שמחפשים “בטוחה” שבזכותה תישנו טוב בלילה, הכתבה הזאת בשבילכם

בימנו, עם המגוון הרחב של אפשרויות ההשקעה הקיימות בשווקים, הן הפיננסיים והן הנדל”ניים, אין זה פשוט לדעת מהי השקעה כדאית או רווחית במיוחד. בד בבד עם אינספור הסיפורים על משקיעים שהפסידו את מיטב כספיהם על עסקאות נדל”ניות כושלות, בהן הובטחה להם תשואה גבוהה יותר מאשר הובטחה להם.

על הבשורה המשמחת שיצאה רק לאחרונה אחראית קרן נדלהון, המאפשרת למשקיעים ליהנות משני העולמות הנחשקים ביותר, עולם הנדל”ן ועולם הפיננסים, ובפרט לנצל את יתרונותיהם. למעשה, נדלהון מצליחה “לדוג” את הטוב משני העולמות, וביחד להנגיש את ההשקעה האידיאלית ביותר, ואיך לא – הבטוחה, החזקה והיציבה ביותר עבור המשקיע הפרטי.

כדי לסבר את האוזן, היתרון הבולט בעולם הפיננסים הוא המיסוי המופחת של שוק ההון, הכולל רק 15% מס על הרווח בלבד (לעומת מס רכישה בעולם הנדל”ן שעומד על למעלה מ-30%). לצד זאת, היתרון המשמעותי בהשקעות הנדל”ן הוא התשואות הגבוהות בפרקי הזמן הקצרים כ-3 שנים בלבד.
ואכן, לאחרונה ניכר הביקוש הגובר בקרב רבים להשקעה בקרן נדלהון, ואלה נהנים מגיוס כספים עם בטוחות בעולם הנדל”ן.

מתעניינים בהשקעה? הירשמו לתיאום פגישה!

    איך זה עובד?
    באמצעות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המתמחים באיתור השקעות כדאיות במיוחד, נבחנות יחד עם המשקיע אפשרויות ההשקעה שלו בהתאם להיקף וליכולתו הכלכלית. לאחר מכן, המשקיע יקבל את הבטוחה החזקה ביותר כיום ברגולזציה הישראלית-  שעבוד זכויות ברשם המשכונות באמצעות טופס 10, משכון שישמש כבטוחה עבור השקעתו, ובכך למעשה יבטיח את כספו וישמור על ערך ההשקעה לאורך כל הפרויקט. חשוב להדגיש כי בניגוד להשקעות אחרות, בהשקעה זו אין שלב ביניים או סטטוס “על הנייר”, אלא שהפרויקטים נמצאים כבר בשלב העלייה לקרקע, אחרי קבלת היתר, כלומר – אין סיכון עבור המשקיע.

    בהמשך, בהתאם להיקף ההשקעה ובהתאם למחירי הדירות, ייקבע סכום הרווח החודשי שיופקד ישירות לחשבון המשקיע, ובשלב זה הוא יתחיל לראות את ההכנסה והרווחים מההשקעה. עם סיום הפרויקט, ייהנה הפרויקט מפער המשמעותי בין מחיר הנדל”ן ההתחלתי למחיר הסופי, שצפוי לעמוד על עשרות ומאות אלפי שקלים (כמובן, בהתאם לגובה ההשקעה).

    אחד מהיתרונות הבולטים שבזכותם יותר ויותר משקיעים מביני עניין מתעניינים ופונים להשקעה בקרן נדלהון, הוא העובדה כי זו חוסכת למשקיע את כל הפרוצדורות המייגעות וההוצאות הנלוות עליהן: השלמת הון באמצעות משכנתא, מס רכישה, פטור מהיטל השבחה, הוצאות על עורכי דין, מתווכים ועוד.
    הרווח על העסקה מתקבל החל מהיום הראשון ועד לסוף הפרויקט ורווח נוסף בסוף הפרויקט כתוצאה מעליית הערך.

    מתעניינים בהשקעה? הירשמו לתיאום פגישה!