"קלאסיקה תל אביבית אמיתית": החלה בנייתו של בניין המגורים הבוטיקי היוקרתי בלב השקט של העיר, רחוב חנקין 5

לאנשים שרוצים לשים את עצמם במרכז וליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע:
אביב אורבן היוזמת וקבוצת אביב המובילה בתחום הבנייה בארץ ובעולם החלו בבניית בניין המגורים הבוטיקי ברחוב חנקין 5 תל אביב

ברחוב חד-סטרי, שקט המאופיין בסביבה איכותית במיוחד, מקימות בימים אלה קבוצת אביב וחברת אביב אורבן, בניין מגורים יוקרתי בן 8 קומות. הודות לתכנון בסטנדרט הגבוה ביותר ולעיצוב המוקפד, מושך אליו הפרויקט  אנשים המעוניינים להשקיע בעצמם, האוהבים את תל אביב של פעם ומחפשים חוויית מגורים איכותית ואקסקלוסיבית, במקום האטרקטיבי ביותר של העיר

הפרויקט "אביב בתל אביב",  אשר בנייתו החלה בימים אלה, ממוקם ברחוב חנקין – רחוב חד סטרי שקט ואינטימי הסמוך לכיכר המדינה וצופה אל גינת פולק הירוקה. 

הסביבה האיכותית, משכה לאזור, לאורך השנים, יותר ויותר משפחות צעירות המעוניינות לגור במרכז העניינים, צעירים מבוססים כלכלית שרוצים להתגורר בדירה ייחודית במרכז השקט של העיר בסמוך למקום עבודתם, ולמגוון מוקדי בילוי, וכן אליטה תל אביבית המאפיינת אוכלוסיה שאינה מוותרת על המגורים בעיר גם כשמתרוקן הקן.

ללא ספק אלו המחפשים מגורים ברחוב שקט ונינוח, אך במרחק הליכה קצר מהלב השוקק  של העיר ללא ההפסקה שכולנו אוהבים, יוכלו למצוא את מבוקשם ואף יותר מכך, בפרויקט היוקרתי.

השאירו פרטים, וניצור קשר בהקדם!

    התכנון המוקפד של הבניין, עליו אמון אדריכל גיא פרנק, ממשרד האדריכלים פרנק רימוק, משמר את האווירה הנעימה של הרחוב השקט ושל תל אביב הלבנה, כל זאת באיכות בנייה גבוהה ובסטנדרט הגבוה והחדשני של קבוצת אביב, ותוך שמירה על מספר מצומצם יחסית של דיירים בכדי לשמור על צביון נעים וייחודי.

    בבניין הבוטיק היוקרתי, בן ה-8 קומות, תוכלו למצוא מגוון דירות ייחודיות ומעוצבות: דירות גן, דירות 5 חדרים ודירות פנטהאוז ייחודיות התפורות בדיוק עבור סגנון החיים המודרני. לא די בכך, שכן מלבד לדירות המפנקות, דיירי הבניין יוכלו להנות גם מלובי אינטימי, מעוצב ואלגנטי במיוחד, אשר יאפשר לדיירים ולאורחיהם להרגיש מיד בבית.

    קבוצת אביב, העומדת מאחורי הפרויקט בשיתוף עם חברת אביב אורבן, היא אחת מחברות הבנייה הוותיקות, הגדולות והמובילות ביותר בישראל.
    הקבוצת אשר נוסדה בשנת 1963, מתמחה בייזום, תכנון, הקמה ושיווק של פרויקטים רחבי היקף למטרות מגורים, מסחר, בנייה ציבורית ותשתיות, כל זאת תוך יישום טכנולוגיות בנייה מתקדמות ושימוש בחומרי בנייה משובחים. פרויקטים שהפכו לאייקונים בתחומם הם דוגמת מגדל משה אביב ברמת גן, סי אנד סאן על חוף תל אביב, בית חולים אסותא ברמת החייל, מגדל רוטשילד 22 בת"א, אביב בצמרת בפארק צמרת ועוד.

    כפועל יוצא, נהנים לקוחות החברה מביטחון מלא כאשר לצידם עומד גורם מקצועי אחד בעל ותק ומוניטין, המרכז את כלל הפעילות תחת קורת גג אחת.

    השאירו פרטים, וניצור קשר בהקדם!