״במציאות של היום: זו אחת מהשקעות נדל״ן חו״ל האטרקטיביות ביותר״ – פרויקט Uxbridge בלונדון פותח את שעריו למשקיעים הישראלים ומציע השקעה החל מ- 50,000 פאונד – שקט וביטחון לאורך כל ההשקעה עד שלב האקזיט!

לפי המציאות הקיימת זו כבר עובדה: השקל נמצא בפיחות מתמשך, המצב הנוכחי בארץ מביא לירידות חדות של השקל אל מול הדולר והעלאת הריבית והמאמצים של הבנקים לא מסייעים לכך – הריבית בגובה של 4.5% בשנה אותה הבנקים מציעים כעת גורמת לכך שהכסף שלנו נשחק בבנק משום שהאינפלציה ממשיכה לעלות, לכן פיזור השקעות במגוון תיקים סולידיים נחשבת בעיני רבים כהשקעה היציבה ביותר. ״משקיע נבון חייב לפזר את ההשקעות שלו, לא מומלץ שכל ההשקעות שלו יהיו חשופות אל מול השקל. השקעה בפרויקט Uxbridge לונדון מציעה הזדמנות יוצאת דופן במיוחד בתקופה זו״, אומרים בחברת SDB, המתמחה באיתור הזדמנויות נדל"ן ברחבי העולם.

באדיבות Uxbridge UK – SDB

פרויקט Uxbridge לונדון – השקעה באנגליה החל מ- 50,000 פאונד
פרויקט Uxbridge הינו פרויקט יזמי במסגרתו תתבצע השבחה לבניין מגורים קיים עם 140 יח"ד. חברת הניהולCharles Hope, אשר מנהלת מגוון רחב של נכסים באזור, תנהל את הנכס ותשכיר את היחידות עד למכירתן. הפרויקט ממוקם ברובע Uxbridge , הרובע השני בגודלו בלונדון עם אוכלוסייה של כ-164 אלף תושבים, במרחק של כ-30 ק"מ צפונית מערבית למרכז לונדון. דרומית לרובע Uxbridge שוכן נמל התעופה Heathrow ובאזור פועלות חברות בינלאומיות רבות.

לוח זמנים ברור ושקוף בפני המשקיעים
חברת SDB, לה ניסיון מוכח של למעלה מ- 16 שנה ופורטפוליו הכולל עשרות נכסים בארה"ב, אנגליה וספרד בשווי של מאות מיליוני דולרים המייצרים תשואות אפקטיביות, חושפת בפני המשקיעים את לוח הזמנים באופן גלוי וכל שלב בתהליך: סיום שיפוץ הבניין צפוי להימשך כ- 1-12 חודשים, לאחר מכן שלב התפעול (הכולל הכנסה משכירות) ומכירתו צפוי לקחת כ- 13-36 חודשים, כך שהצפי הוא לאקזיט על הבניין בתוך כ- 36 חודשים בלבד.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

    השקעה בראש שקט ובביטחון מלא
    SDB מביאה עמה ניסיון רב, אשר מאפשר לה לזהות מגמות והזדמנויות נדל"ן בשוק העולמי בשלבים מוקדמים. הדבר מסייע לה לקבל החלטות חכמות אשר מניבות רווחים משמעותיים עבור משקיעיה. החברה מתמחה באיתור נכסים להשקעה עם פוטנציאל השבחה גבוה בלוקיישנים מרכזיים ובונה עבור כל פרויקט תוכנית עסקית מקיפה. לאורך כל התהליך מקבלים המשקיעים מהחברה עדכונים באופן שוטף, תוך שקיפות מלאה ונהנים מביטחונות והגנות ייחודיות לאורך כל תקופת ההשקעה שלהם.

    זו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה מוכחת ולאלפי משקיעים אשר השקיעו בנדל"ן מעבר לים עם SDB ונהנים משקט ובטחון לאורך כל התהליך ועד שלב האקזיט!

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה: