פרויקט Exchange Ramat Gan סיפור ההצלחה שהטריף את גוש דן!

כמחצית מהדירות במגדל היוקרתי נחטפו תוך 3 חודשים, עם היקף מכירות של 439 מיליון ש"ח.

בזמן שיא מתחם הבורסה החדש מסתמן כפרויקט משנה מציאות עם 170 רוכשים שכבר זיהו את הפוטנציאל הגלום בפרויקט המהפכני Exchange Ramat Gan. השיווק שהחל לפני חודשים ספורים הניב גל ביקושים חסר תקדים ומחצית מן הדירות בפרויקט אותו השווה ראש עיריית רמת גן לפרויקטים המרשימים בדובאי, כבר נחטפו.

לפי כל התחזיות Exchange Ramat Gan שיציין את שער הכניסה לעיר רמת גן, יהפוך את האזור לאחד ממרכזי המגורים, התעסוקה והמסחר הגדולים בגוש דן.

המתחם החדשני, שבנייתו כבר החלה, כולל מגדל מגורים אייקוני בן 60 קומות אותו בונה חברת אזורים, אשר יכלול 355 דירות של 3-4 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים וכן, מגדל משרדים בן 45 קומות, של חברת מגדל ביטוח, שיכלול כ – 60,000 מ"ר משרדים וכ- 3000 מ"ר שטחי מסחר.

 

ראש עיריית רמת גן על הפרויקט: "ייראה כמו דובאי"

TIMING IS EVERYTHING

אחד מן ההסברים להצלחה המסחררת הוא דווקא התזמון – שיווק הפרויקט מגיע לקהל בשל שכבר מבין היטב את יתרונות עירוב השימושים ודווקא בגלל התקופה שלימדה את כולנו להעריך שכמה שיותר קרוב כך יותר טוב.

מתחמי עירוב השימושים החדשניים, מעבר להיותם שוקקי חיים בשעות היום ובשעות הערב, קורצים כבר כיום לרבים שחולמים לעבוד בסמוך לבית ולצמצם את השהייה בכבישים ככל האפשר.

לאחר עשורים בהם מגורים בפרברים שלווים מחוץ לעיר הם שהגדירו את החוויה של מגורי יוקרה, בשנים האחרונות זוכים מגדלי המגורים העירוניים לעדנה מחודשת בזכות סגנון החיים שהם מציעים ועל כך נוסף קונספט עירוב השימושים, שנראה שכולם ציפו לו: לצד בניין המגורים האקסקלוסיבי הכולל בריכה, לובי מפואר ומתחמי עבודה לדיירים, מוקם קומפלקס הכולל גם משרדים, אזור מסחרי שוקק הכולל מקומות בילוי ומכון כושר – והכל נגיש ברדיוס גאוגרפי מינימלי, מבלי להזיז את הרכב.

מגמת הביקושים רק הולכת ומתחזקת ויותר ויותר אנשים מעדיפים לגור בקומפלקסים יוקרתיים בערים, כאלה המספקים להם גם חוויית מגורים ללא פשרות וגם מרכזי בילוי ותעסוקה צמודים בדומה לתמהיל שמציע Exchange Ramat Gan.

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    קונספט עירוב השימושים, שנראה שכולם ציפו לו

    מיקום אסטרטגי ונגישות תחבורתית – השוכרים הפוטנציאלים בדרך.

    גם מיקומו הייחודי של Exchange Ramat Gan  מסביר את הצלחתו הכבירה. הפרויקט הממוקם בשער הכניסה המערבי לרמת-גן ובסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים, עתיד להיות מבוקש במיוחד גם בקרב שוכרים פוטנציאליים. חלק לא מבוטל מבין הרוכשים מבין זאת היטב. צומת עלית ברמת גן, הסמוך לצירי בגין ואיילון, הוא מקום מפגשם של ציר ז’בוטינסקי והרחובות ארלוזורוב ואבא הלל והוא אחד האזורים המבוקשים בישראל המציע נגישות מרבית לכל רחבי הארץ.

    רק 5 דקות הליכה מפרידות בין המתחם לבין תחנת רכבת סבידור, שבה עוברים כמעט כל קווי הרכבת ליעדים בכל גוש דן ורחבי הארץ. נוסף על כך, עוד לפני האכלוס, צפוי להתחיל לפעול הקו האדום של הרכבת הקלה, שיעצור בצמוד למתחם. הקו יוביל מפתח תקווה לכיוון מרכז תל אביב וימשיך גם לראשון לציון. בהמשך יופעל גם הקו הסגול המקורב למתחם. נגישות מבלי להזיז את הרכב כבר אמרנו?

    אם נסתכל עוד קצת קדימה לעבר פרויקט המטרו העתידי, מיזם התחבורה הכביר בתולדות המדינה אשר עתיד לשרת עשרות אלפי נוסעים מדי יום, נכיר בפוטנציאל נוסף של עליית ערך לנכסים הסמוכים לו בשיעור של 19%-10%, לפי ההערכות בעולם.

    קווי המטרוM1 ו M2 אשר יעברו סמוך לאזור צפויים להשביח את ערך הנכסים באופן משמעותי ולהביא לשגשוג של המתחם כולו. מקור בכיר במשרד האוצר מציין כי המטרו יגדיל את פריון העסקים באופן ניכר מחד, ויאפשר לבעלי דירות בקרבת תחנת המטרו לגבות שכר דירה גבוה יותר מאידך.

     

    תמורה מלאה למחיר

    ללא ספק הפרויקט היוקרתי הזניק את רמת המחירים שידעו השכונות הרמת-גניות המבוקשות הסמוכות. מדובר בקפיצה של כ-15% במחיר הממוצע למ"ר ביחס למחירים בשכונת ראשונים הגובלת מדרום ומושכת אליה בשנים האחרונות יותר ויותר אקדמאים ובעלי מקצועות חופשיים העובדים באזור, משפחות צעירות מכל חלקי הארץ המעוניינות להתגורר במיקום מרכזי ומתפתח, וצעירים השואפים ללמוד באחד מהמוסדות האקדמיים הרבים בגוש דן.

    כך למשל על פי 119 עסקאות בשכונת ראשונים, שדווחו בשנה האחרונה ברשות המיסים, מתקבל מחיר ממוצע של 33,000 ₪ למ"ר. לעומתו עומד המחיר הממוצע למ"ר בדירות המוצעות בפרויקט Exchange Ramat Gan על כ-38,000 ש"ח.

    לא סתם אמרנו שמדובר בפרויקט משנה מציאות שהטריף את רמת גן אשר למרות רמות המחיר שטרם ידע האזור, מכר בזמן שיא כ-170 דירות מתוך 355 הדירות המוצעות בו!

    לעומת זאת כשחוצים לצדו המערבי של איילון המחירים נוסקים מעלה בכ-20%, כך למשל דירת 3 חדרים, בת 68 מ"ר ברחוב ניסים אלוני 17 בשכונת פארק צמרת בתל אביב, נמכרה ב 19 לאוקטובר 2020 במחיר 3,100,000 ש"ח – המשקף עלות של 45,588 ש"ח למ"ר.

    מדובר בפערי מחיר משמעותיים לכאן ולכאן, אך הפערים בתמורה המתקבלת גם הם ככל הנראה הכריעו ותרמו לקצב המכירות המואץ של הדירות בפרויקט.

    הדירות ב Exchange Ramat Gan  מוגדרות כ "דירות סוכריה": המתוכננות ומעוצבות עד הפרט האחרון, בסטנדרט שמכוון לפרויקטים היוקרתיים ברחבי העולם, על ידי שלושה מבין האדריכלים המבוקשים בישראל: דנה אוברזון, מיכל האן ודיויד לבנטל.

    הדירות בפרויקט כוללות מטבחי פרימיום של מותגי היוקרה המובילים BULTHAUP / BOFFI, מאובזרות בחימום תת רצפתי, במערכת חשמל חכמה ובמפרט עשיר ויוקרתי שטרם נראה בישראל.

    כל הנתונים יחד מיצבו את הפרויקט ככדאי המציע תמורה מקסימלית למחיר גם ביחס לשכונות התל-אביביות השכנות ממערב וכל זאת בחצייה של איילון כמה מטרים מזרחה.

    למידע נוסף – השאירו פרטים:

       

      "דירות סוכריה": מתוכננות ומעוצבות עד הפרט האחרון