בהשראה צרפתית: הפרויקט המסקרן שמוקם ב"מרכז של הצפון"

עמק הכרמל נשר - צילום הדמיה 3d

עם שמורות טבע ייחודיות, נוף לים ולכרמל ואיזורי תעסוקה ומסחר רבים, העיר נשר עוקפת את חיפה בסיבוב. איזה פרויקט מוקם בעיר בימים אלו? צפו בכתבה וגלו

העיר נשר נחבאת אל ההרים והכלים אך מרכזית יותר מחיפה השכנה. ראש העיר רועי לוי רואה בעירו המרכז של הצפון – עם הטכניון ואוניברסיטת חיפה הצמודות ועם שמורות טבע ייחודיות בנוף לים ולכרמל. סוג של כוכב נולד המושך אליו משפחות צעירות וחזקות שחשו את הפוטנציאל.

ואכן, איזורי תעסוקה ומסחר נודדים מחיפה השכנה עם תוספת של 1.3 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה. האוכלוסיה בעיר צפויה לגדול פי שלושה והיא הופכת אלטרנטיבה לעיר הגדולה חיפה השכנה. זהו המקום האידאלי לגדל בו ילדים; נשר ממוקמת במקום השני בארץ בהשקעה פר תלמיד. הנגישות כוללת את ציר המטרונית לחיפה, והרכבלית המחוברת לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. יש גם חיבור ישיר של הרכבת. בנוסף, העיר שוכנת בסמיכות לאוטוסטרדות מנהרות הכרמל וכביש שש.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

    עמק הכרמל נשר – צילום הדמיה 3d

    שכונת עמק הכרמל של קבוצת אלמוגים הולכת ומוקמת בלב העיר וכבר מעל 400 משפחות גרות בה. שכונת עמק הכרמל תכלול 17 בניינים עם 778 יחידות דיור, וכן שדרה מסחרית. בימים אלו משווקות דירות 3, 4 ו-5 חדרים.

    לדברי המנכ"לית מיכל גור, מתוכנן פרויקט התחדשות עירונית של חברת אלמוגים לפינוי בינוי כהמשכה של השכונה. אם השכונה החדשה מזכירה לכם בנייני מגורים בצרפת הבנויים על מורדות הרים עוצרי נשימה, זה מכוון מראש. מסתבר שגם סטודנטים מאוניב' חיפה והטכניון גרים בעמק הכרמל בדירות חדשות במקום בדירות ישנות בחיפה ומרוויחים מכל הצדדים.

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה: