פרויקט הנדל"ן של GINDI TLV קורא לעובדי ההיי-טק: רוכשים דירה במגדלי GINDI TLV ונהנים מתנאי מימון אטרקטיביים במיוחד!

"חמש דקות מהמעלית": עובדי תעשיית ההיי-טק נהנים בימים אלה מהזדמנות מיוחדת לרכוש דירה בפרויקט הנדל"ן המבוקש וליהנות מתנאי מימון נוחים ואטרקטיביים במיוחד. למה מגיע להם כל הטוב הזה, אתם שואלים? "הרבה היי-טקיסטים אוהבים לגור קרוב למקום העבודה. אני מזהה שהם אוהבים ומעריכים את הפרויקט שלנו, וזו האחריות שלי לפנות לקהל היעד הזה", משיב אבי זמיר, מנכ"ל GINDI TLV.

ואכן, בחודשים האחרונים נחשפנו לגל ההיי-טק, חסר המעצורים, אשר הוביל עשרות אלפי עובדים בתעשייה לזכות בסכומי עתק בעקבות רכישות החברות המובילות. בתוך כך, "מעמד המתעשרים החדש של ישראל", כפי שהם מכונים על ידי רבים, פונה לעולמות הנדל"ן ומחפש אחר העסקה הכדאית והאטרקטיבית ביותר.

הבשורה המשמחת עבור עובדי ההייטק, היא שבימים אלה יצא פרויקט GINDI TLV בקמפיין פרסומי בדיוק עבורם, עם אחת מהזדמנויות המגורים המשתלמות ביותר: דירה למגורים בלב הרובע ההייטק החדש של תל אביב. הקמפיין נותן ללקוחות עובדי ההייטק ״חליפה לפי מידה״ –  תנאי תשלום גמישים במידת הצורך תכנון פיננסי ויועץ משכנתאות צמוד על מנת לתכנן את עתידו

רבים מרוכשי הדירות הם עובדי-הייטק – רק בחודש האחרון כבר 20 הייטקיסטים רכשו דירה בפרויקט!

"אנחנו לא רוצים לפספס את גל ההיי-טק", מסביר נציג בקבוצת GINDI, ומדגיש כי גם אם כרגע לעובדי ההיי-טק אין את הסכום המלא לביצוע ההשקעה, בעתיד הקרוב יהיה ועל כן העסקה תתבצע בהצלחה. ואכן, מציינים בחברה כי עד כה נרכשו יותר מ-75% מהדירות בפרויקט המבוקש, ורבים מהרוכשים והשוכרים  הם אכן אנשי היי-טק.
מנכ״ל החברה, אבי זמיר, מוסיף ואומר: ״זו הפעם הראשונה בישראל שהקונה מוזמן לבוא ולחוות את האווירה והתחושה בפרויקט לסוף שבוע שלם, בלי אותיות קטנות, לפני שהוא מחליט האם לרכוש את הדירה או לא. כמות הפניות שאנו מקבלים נכון להיום היא גדולה מאוד והביקוש שובר שיאים, רבים רוצים לחוות את הקסם שיש ל- GINDI TLV להציע״.

לא בכדי רושם הפרויקט ביקושי שיא בקרב הייטקיסטים, ומסתמן על ידי המומחים כהשקעה נדל"נית אידיאלית עבורם. שכן, מלבד לתנאי המימון האטרקטיביים, מיקום הפרויקט מהווה יתרון לא קטן. בלב רובע ההיי-טק של ת"א, בפינת הרחובות החשמונאים-קרליבך, ובסמיכות מרבית למגדלי עזריאלי ושרונה, ולמגדלי אלון – הוקמו ארבעה מגדלים, שבכל אחד מהם יש כמעט 385 דירות. עד כה אוכלסו שני בניינים, והשניים הנוספים עדיין בבנייה.

הייטקיסטים, הצטרפו עכשיו למסלול UNICORN הייחודי רק לכם וממשו את האופציות לדירה משלכם בהתאמה מימונית, אישית ובלעדית.

    ומדוע מגיע להם כל הטוב הזה? שאלנו שנית

    "הייטקיסטים רבים התבססו סביב הפרויקט בשנים האחרונות, הם אוהבים לגור קרוב לעבודה", מסביר אבי זמיר, מנכ"ל GINDI TLV. "אנחנו מזהים שעובדי ההיי-טק מגיעים לפה ואוהבים את הפרויקט. הם שוכרים דירות ורוצים לקנות, ואז הם נהפכו לקהל יעד רלוונטי ביותר". 

    אחד מהיתרונות הנוספים בהשקעה, כפי שמתאר זמיר, טמונה בהצעות המימון האטרקטיביות הנתפרות עבור כל אחד. "לחלק מעובדי ההיי-טק יש יותר כסף, ויש כאלה שיש להם פחות. יש גם כאלה שיש להם אופציות, אנחנו לא יודעים את מי נפגוש ומה היכולות שלו, אז אני אומר – בוא נפגש ונתפור לכל אחד את החליפה שלו לפי מידה".

    חווית מגורים ייחודית בלב הפועם של תל אביב

    הפרויקט הייחודי בנוף התל אביבי, משלב בין אדריכלות מהודקת וחדשנית לבין סטנדרט בנייה גבוה ורמת גמר מעולה. השכונה בה ממוקם הפרויקט היוקרתי, מתאפיינת בעיצוב אורבני יוקרתי ובלתי מתפשר, השם דגש על הקניית מרחב בילוי ופנאי עבור הדיירים ומעניק את חווית המגורים האידיאלית ביותר עבור כל המשפחה – בלב הפועם של תל אביב. 

    כדי לסבר את האוזן, הדיירים ייהנו מגינה ירוקה ומטופחת בגודל 15 דונם, ומה-ROOFTOP  המפנק הממוקם בקומה ה-50 במגדל. זאת כמובן, לצד בריכת השחייה, הלאונג' המפנק, חדר הכושר המתקדם והבר עם הנוף הפנורמי, וכמובן הפארק הפסטורלי הסמוך. 

    ואם לא די בכך, ההורים הצעירים ודאי ישמחו לשמוע כי את הפרויקט מקיפים כמה ממוסדות החינוך האיכותיים ביותר. אלה מהווים גם הם יתרון בולט ומשמעותי עבור אותן משפחות התרות אחר סביבת מגורים איכותית, קהילתית ובלתי מתפשרת עבור הילדים. 

    וכעת, גם אתם מוזמנים להפוך את האופציה העתידית שלכם לדירה במגדל בקרבת מקום העבודה שלכם, ברובע ההיי-טק החדש של ישראל וליהנות מדירה בפרויקט מבוקש ביותר בקרב עובדי ההיי-טק בישראל.

    הייטקיסטים, הצטרפו עכשיו למסלול UNICORN הייחודי רק לכם וממשו את האופציות לדירה משלכם בהתאמה מימונית, אישית ובלעדית.