יש כזה דבר – נוף פתוח לים לעד! קבוצת מבנים מציעה הזדמנות חד פעמית לחוויית מגורים מושלמת לאנשים שאוהבים את הים

מגדל המגורים היוקרתי Home & Sea, נבנה בקו ראשון אל חוף ימה המרהיב של בת ים בפארק הים, שכונת הדגל של העיר.
הודות למיקומו, ברצועה המערבית ביותר של השכונה, יהנו כל הדירות במגדל מנוף אינסופי ועוצר נשימה של חוף הים ובהליכה קצרה יוכלו דייריו להגיע לטיול בטיילת או לבילוי בחופיה הקסומים של העיר.
נשמע כמו חלום? אז הנה ההזדמנות הייחודית להגשים אותו בפרויקט Home & Sea !

מיקומו האידיאלי של Home & Sea מאפשר גם גישה מהירה ונוחה לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, ולמחלף הקוממיות המחבר לעורקי התחבורה הארציים הראשיים (נתיבי איילון וכביש 431). עוד סמוך הפרויקט לחיבור אל מסלול האופניים של תל אביב- יפו, ומרוחק כ-5 דקות נסיעה בלבד באופניים ממתחם האלף בראשון לציון, אשר יכלול מרכזי תעסוקה מובילים – כך שכל האפשרויות פתוחות!

תכנונו ועיצובו של הפרויקט המרהיב בן 26 הקומות הופקדו בידי משרד האדריכלים המוביל כנען-שנהב, השם דגש על ישום והובלת המגמות החדשות בתחום התכנון בארץ ובעולם.  

הדירות המרווחות מצוידות כולן במפרט יוקרתי, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
שכונת פארק הים עומדת בפני תנופת פיתוח חסרת תקדים, לצד אלפי יח"ד חדשות יבנו גם מתחם קניות ובילוי, מרכז עסקים, קאנטרי, מלונות יוקרה, מבני ציבור ותרבות, מרכז ספורט ועוד.

קבוצת מבנים, העומדת מאחורי פרויקט Home & Sea, ידועה כאחת מקבוצות הנדל"ן הנחשבות והבודדות שיוזמת פרויקטים ומבצעת אותם באופן עצמאי.
הקבוצה, שבנתה בעשור האחרון מעל ל-1,000 יח"ד ברחבי הארץ, חורטת על דגלה בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושירות ללא פשרות.

בפרויקט הייחודי, אשר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים, נותרו פנטהאוזים בשטח 165 מ"ר + 66 מ"ר מרפסת, עם 3 כיווני אוויר ונוף פתוח לים ופנטהאוזים דו מפלסיים על שטח בנוי של 188 מ"ר, עם מרפסת גדולה בכל קומה ונוף לים, בריכה ומעלית בין הקומות במחיר החל מ-7,950,000 ₪.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים: