היה שווה לחכות: הושק מתחם הקוטג'ים בפרויקט רוטשטיין הירוקה בבאר יעקב. מחיר פריסייל ל-12 הקוטג'ים הראשונים של שלב א': החל מ- 4,780,000 ש"ח!

חברת רוטשטיין העומדת מאחורי הפרויקט המצליח "רוטשטיין הירוקה" בבאר יעקב, הכולל 13 מגדלי מגורים יוקרתיים, החלה בשיווק מתחם צמודי הקרקע של הפרויקט הממוקם בשכונת צמרות המושבה המבוקשת, במערב הירוק של היישוב. הביקושים כבר גואים ל-12 הקוטג'ים הראשונים של שלב א'!


באר יעקב מתחדשת והביקושים בעליה

בשנים האחרונות הפכה באר יעקב למבוקשת מאוד בקרב רוכשים ושוכרי דירות. המועצה המקומית, הנמצאת בתנופת פיתוח רחבת היקף, צפויה למשוך אליה גם בשנים הקרובות אלפי משפחות חדשות ולשנות את מעמדה למעמד של עיר. 

השינוי העיקרי וההתעניינות הגוברת של משפחות צעירות ביישוב נרשמו עם שדרוג התשתיות – כביש 431 ופיתוח הרכבת. כ-48,000 חיפושים אחר דירות למכירה בבאר יעקב בוצעו בחודש ינואר האחרון לבדו, כאשר האזור המוביל בכמות החיפושים הינו חלקו המערבי, הכולל את שכונת צמרות המושבה החדישה והמבוקשת. סוג הדירה המבוקש ביותר הינו דירות 5 חדרים המתאימות למשפחות עם ילדים.

יותר מ- 700 משפחות כבר תפסו מקום ברוטשטיין הירוקה

חברת רוטשטיין החלה לאחרונה בשיווק של המגדל ה-13 והאחרון, של "רוטשטיין הירוקה" – פרויקט הדגל של שכונת צמרות המושבה המבוקשת ביותר בבאר יעקב. 

בפרויקט הענק, הצפוי לכלול צפוי לכלול כ-906 יחידות דיור, נמכרו עד כה הדירות ב-12 מגדלי המגורים מתוך ה-13 הקיימים, כאשר גם בבניין האחרון נמכרו כבר מרבית הדירות. עוד נבנים בפרויקט מרכזים מסחריים ובסמוך לו מוקמת קריית חינוך.

לא בכדי נקרא הפרויקט רוטשטיין הירוקה. הפרויקט כולו מאופיין במרחבים ירוקים, גינות רחבות ידיים הממוקמות בין הבניינים והפארק שלמרגלותיהם, המאפשרים לילדים לצאת ולשחק בסביבה ירוקה ובטוחה בקרבת הבית. נוסף על כך, כל הבניינים בו נבנו על פי עקרונות הבנייה הירוקה.

מאז החל השיווק, מעל 700 משפחות כבר תפסו מקום בפרויקט, אשר מאחורי תכנונו עומדת תפיסת האדם במרכז, ונהנות מחיי משפחה וקהילה חמים ותוססים.
זה הזמן להצטרף לפרויקט במחיר מיוחד – החל מ- 4,780,000 ש"ח!

למידע אודות פרויקט הקוטג'ים של קבוצת רוטשטיין בבאר יעקב הירשמו:

    הדובדבן שבקצפת: מתחם הקוטג'ים

    כעת, החלה רוטשטיין בשיווק שלב א' של מתחם הקוטג'ים המרהיב והייחודי בנוף האזור, המציע חוויית מגורים איכותית בלב השכונה המבוקשת. שלב א' כולל 12 צמודי קרקע.

    הקוטג'ים היוקרתיים הם לכל הדעות התגשמות החלום על הבית הפרטי עם הגינה של משפחות רבות, במיוחד בתקופה האחרונה בה למדנו להעריך את הקרבה הפיזית לכל מה שנדרש למשפחה: הילדים יוכלו להגיע בקלות ובבטחה לבית הספר ולגנים אשר כבר פועלים בשכונה ונמצאים במרחק דקות הליכה ספורות מן המתחם וכך גם לפארקים הציבוריים ולמרכזים המסחריים. להורים העובדים מחוץ לעיר תתאפשר גישה מהירה ונוחה לצירי תחבורה ראשיים ולתחנת הרכבת הסמוכה ולאלו העובדים בבית, הקוטג'ים המרווחים מציעים שפע של מרחב!

    כל קוטג' חולש על מגרש בשטח של כ-250 מ"ר עם כ-200 מ"ר בנוי, לצד גינה רחבת ידיים מפנקת, הן עבור המבוגרים והן עבור ההורים, וכולל 2 חניות ומרתף.

    עבור משפחות רבות משמש המרתף כחלל עבודה אידיאלי ונוח המאפשר פרטיות ללא הסחות דעת או לחלופין משמש כחדר משחקים חלומי או יחידת מגורים מצוינת עבור המתבגרים.

    המפרט העשיר שכללה רוטשטיין בקוטג'ים מציע בין היתר מטבחי יוקרה של רגבה, מערכת בית חכם מלאה, מזגני VRF, מערכת שאיבה מרכזית MultiVac ועוד.

    ללא ספק היה שווה לחכות לשילוב כה מושלם של בנייה צמודת קרקע יוקרתית בשכונה ירוקה ומבוקשת הנהנית ממיקום מושלם במרחק נגיעה ממרכז הארץ, מקרבה לצירי התנועה המרכזיים ולתחנת הרכבת באר יעקב מערב וכן במרחק של כ-1.3 ק"מ בלבד מן השכונה מתוכננת תחנת הרכבת הקלה העתידית.


    רוטשטיין מזמינה אתכם להגשים את החלום ולהכיר את חוויית המגורים היוקרתית בפרויקט הקוטג'ים המבוקש. זה הזמן להצטרף לקהילה האיכותית של רוטשטיין הירוקה וליהנות מאיכות חיים גבוהה בסביבה פסטורלית ונעימה.

    למידע אודות פרויקט הקוטג'ים של קבוצת רוטשטיין בבאר יעקב הירשמו: