דיירי "גינדי TLV" נהנים לא רק ממתחם המגורים הכי מפנק בישראל אלא גם מקהילה תוססת הראשונה מסוגה בארץ – My TLV, אפליקציה מהפכנית לדיירים שפשוט הופכת את החיים להרבה יותר נוחים!

בתקופת הסגרים למדנו שלבית שלנו יש תפקיד חשוב עבורנו, ולמיקום שלו אף יותר. התוודענו גם לכך שמגורים במגדלים מרקיעי שחקים, ובפרט אלה המצויים במתחמים המציעים תמהיל שירותים מפנק במיוחד, הפך לאידיאלי במיוחד בתקופה זו. ניתן כמובן לייחס זאת לעובדה שבמרחק נגיעה מהבית, יכולים הדיירים להנות מהפסיליטיז העשיר במיוחד המוצע להם בכל רגע, החל מבריכת שחיה מפוארת, כלה במתקני שעשועים לקטנטנים ואף עד גני ילדים איכותיים.

בחיפוש אחר מתחם המגורים האטרקטיבי ביותר, נוכחנו לגלות כי פרויקט גינדי TLV מסתמן ככזה המציע את חווית המגורים האידיאלית ביותר. הודות לפארקים הירוקים והפסטורלים, מגרשי הספורט ומתקני הכושר, גינות המשחקים, הקניון הצמוד, חללי העבודה הנוחים, חדר הכושר המשוכלל – מעידים דיירי המגדלים כי המתחם מצליח לענות על כל דרישותיהם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    אחד מהיתרונות הבולטים של המגורים במתחם, הוא אווירת הקהילתיות שנוצרה בין כלל  הדיירים. חברת הנדל"ן מגדלי גינדי תל אביב , שזיהתה כבר לפני מספר שנים מיד את חשיבות הקהילה בקרב הדיירים, החליטה לייצר פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת. למעשה, מדובר ב-My TLV, אפליקציה המהווה כמעין "עוזר אישי" עבור הדיירים, שמסייעת להם לתקשר עם כלל המערכות של הפרויקט וכמובן ליהנות משלל האפשרויות בלחיצת כפתור אחת. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לדיירים ליצור קשרים חדשים בצורה נוחה ונגישה במיוחד, לארגן את אורח החיים שלהם ולייעל את שגרת היומיום כמו למשל בהיבטי הרשמה לחדר הכושר, הזמנת חניה לאורחים, תשלום ועד בית, קבלת הזמנות משליחים ועוד.

    מעדויות של דיירי הבניין עולה כי My TLV מהווה מעין רשת חברתית עבור השכנים, מה שמאפשר לייצר קשרים חברתיים חדשים, לארגן אירועים וסדנאות קבוצתיות, ברוח שמתאימה במיוחד לתקופה המאתגרת חברתית בה אנו נמצאים היום. האווירה הקהילתית החדשה אשר נוצרה מאפשרת לגור בלב העיר התוססת ולהרגיש בכפר קטן ופסטורלי.

    האיכות חיים כפי שמוצעת בפרויקט, מאפשרת הן למשפחות צעירות והן למבוגרים, ליהנות מלייף סטייל עשיר ומלא בתוכן. לא בכדי הביקוש למגורים במתחם גינדי TLV ממשיך לזנק בקרב רבים התרים אחר מגורים במקסימום נוחות ונגישות, לצד העובדה שמדובר בנכס בפריים לוקיישן.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: