שדה דב: פרויקט הנדל״ן היוקרתי העומד לקום על קו החוף של תל אביב –רבע דונם היסטורי ב-950 אלף ₪

בתחילת השנה התוכנית זכתה להתקדמות אדירה.

ב-12.3.20 כל ההתנגדויות נדחו, והתכנית קיבלה תוקף. כרגע הקרקע מופשרת והתכנית נמצאת בתהליך איחוד וחלוקה ולכן זהו הזמן המדויק להשקיע במתחם לפני ששווי הקרקע יזנק משמעותית.

כידוע, לאחר סגירת שדה דב ביולי 2019 מדינת ישראל החלה לקדם תכנית בניה במתחם הכוללת 16,000 יח״ד בבניה לגובה של עד 45  קומות. אליהן יצטרפו גם שטחי מסחר, מתחמי בילוי פנאי ופארק גדול.

המיקום היוקרתי בתל אביב ממש על קו החוף הופך את האפשרות להיות הבעלים של קרקע להשקעה בשדה דב לאטרקטיבית במיוחד עבור משקיעים פוטנציאלים. כידוע, בתל אביב על קו החוף הולכות ומתמעטות עתודות הבניה, כך שכל שטח פנוי בשדה דב הינו בבחינת “הזדמנות שלא תחזור” כאחת מעתודות הקרקע הכי מבוקשות בישראל. במציאות בה משקיעים רבים אורבים מעבר לפינה וממתינים לרגע בו יוכלו להניח את היד או הארנק על השקעת מקרקעין, מגרש בעל מיקום מרכזי ומבוקש עליו מתוכננות להיבנות יחידות דיור אטרקטיביות הופך למצרך נדיר ומבוקש ועתיד להניב תשואה גבוהה.

פוטנציאל ההשבחה חסר תקדים

חשוב להדגיש שמדינת ישראל היא יזמית התוכנית, היא זו המקדמת את התכנית במהירות לשלב הבניה, למדינה אינטרס מובהק מכוון שהינה שותפה ב 50% בזכויות, מה שעתיד להכניס לקופת האוצר 12 מיליארד ש”ח.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

לקבלת מידע נוסף ושיחה עם נציג