המהפכה של אזור קיסריה פרדס חנה – עם הון עצמי החל מ- 150,000 ש"ח בלבד!

לאחר 20 שנים ללא אפשרויות רכישה באזור, נפתחת לראשונה האפשרות לבעלי עסקים, קטנים כגדולים להגיע לנכס בבעלותם, על קרקע בבעלות פרטית כ-200 מטרים בלבד מתחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה בתוך תב״ע מאושרת לבניה.

באחד האזורים המתפתחים בפרדס חנה, במרחק של כ- 200 מטרים בלבד מתחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה, יוקם מתחם העסקים והמסחר החדש SPIRIT, בהיקף של כ-21,000 מ"ר בנוי, אשר יציע לשיווק מגוון שטחי מסחר, שטחי משרדים והייטק, ושטחי אחסנה – ועכשיו עם הון עצמי החל מ- 150,000 ש"ח בלבד!

לראשונה בלב אזור הביקוש – ישווקו שטחי משרדים ומסחר

Spirit הינו פרויקט פורץ דרך בתחום המשרדים והתעסוקה הממוקם במיקום יוצא דופן, על הכיכר המרכזית בתוכנית, 200 מטרים בלבד מתחנת הרכבת קיסריה פרדס חנה. המתחם נבנה על קרקע בבעלות פרטית ומציע לשיווק שטחי מסחר, שטחי משרדים והייטק, ושטחי אחסנה.
הודות לתכנונו הגמיש יוכלו מגוון סוגי עסקים למצוא את השטחים המתאימים למטרותיהם החל משטח של 50 מ״ר ועד לשטחים של 10,000 מ״ר.

מעבר לעיצוב המודרני והמזמין ולגמישות התכנונית, הקפידו המתכננים על "חוויית משתמש" מקסימלית הכוללת: שטחים מוארים, תקרות גבוהות, ריבוי מרפסות באזורים שונים של המבנה וגישה נוחה לכל אגפי המבנה. כל אלה תוך שימוש יעיל בשטחים הציבוריים המאופיין בחללים פתוחים לכל גובה המבנה, מעליות שקופות חשופות לחלל הלובי וקירות מסך הצופים אל הסביבה הכפרית.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם:

    יתרונות ופוטנציאל הפרויקט

    המיקום
    המיקום האטרקטיבי של הפארק, בין תל-אביב לחיפה, הקרבה לתחנת הרכבת פרדס חנה – קיסריה ולפארק תעשייה קיסריה המשגשג, לצד הגישה הנוחה אליו מכל הכבישים הראשיים מציבים את SPIRIT כסיפור הצלחה וודאי.

    הקרקע של הפרויקט
    הקרקע הינה קרקע בבעלות פרטית, עובדה שיוצרת יתרון משמעותי נוסף ומינוף ביחס לקרקעות של פארקים באזור, אשר מוצעות בחכירה ואינן זמינות לרכישה.

    עליית מחירים למ"ר
    עם התקדמות הפרויקט, כך צפוי המחיר לעלות, לכן אם יש נקודת זמן נכונה לרכוש שטח מהפרויקט, זה הזמן! ניקח לדוגמא את בנימינה הנמצאת בסביבה, בה נמכרים משרדים במחיר ממוצע של 12,000 ש״ח למ״ר כאשר המקום נחשב פחות אטרקטיבי.

    *הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם: