מחפשים דירה להשקעה? דירות בעפולה שמניבות תשואה מהיום הראשון

רבים סבורים שתקופת משבר הקורונה עדיין לא מאחורינו ואנו בפתחו של גל שני, מה שגורם למשקיעים רבים בתקופה האחרונה לחפש את ההשקעות בטוחות, ופחות השקעות ״על הנייר״.
שוק הנדל״ן עדיין נחשב לשוק המוביל והיציב ביותר גם בתקופה זו. השוק הוכיח יציבות ביחס לשווקים אחרים מה שמחזק את ביטחון המשקיעים שגם בתקופה של משבר הם יוכלו ליהנות מתשואות והכנסות.
עם זאת, השקעות בפרויקטים הנמצאים בבנייה, או בשלב התכנון נחשבים לפחות אטרקטיביים לחלק מהמשקיעים, שכן ענף הבנייה נאלץ לעצור לתקופה מסוימת ולהיקלע לפיגור בזמנים.

חברת לוינשטין, מחברות הנדל״ן המובילות בארץ, מציעה למשקיעים השקעה בטוחה בפרויקט נוף בראשית הנמצא בעפולה. רוכשים דירה בפרויקט ונהנים מהכנסה מהיום הראשון בלי צורך לחפש שוכרים!

פרויקט נוף בראשית ממוקם אל מול נופי העמק המדהימים המשרים אווירה פסטורלית וירוקה ממש אל מול מרפסות וחלונות הבתים. מעבר לכך, הפרויקט תוכנן בקפידה ובהשקעה רבה ונבנה מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר. המפרט הטכני העשיר של הפרויקט כולל לובי כניסה מפואר, חדר אחסון לאופניים, בידוד קירות מעטפת המבנה, חיפוי אבן ובידוד תרמי, מטבח איכותי ועוד.

סביבת המגורים של הפרויקט כוללת פארקים ירוקים, סמיכות למבני ציבור, מרכז מסחרי ותחנת רכבת חדשה המאפשרת נוחיות בתחבורה וגישה נוחה לכל הארץ. דירות הפרויקט בנות 4-5 חדרים וכוללות גם דירות גן ודירות פנטהאוז כך שתוכלו למצוא את ההשקעה המתאימה לכם ביותר.

זה הזמן להשקיע בביטחון מלא – מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם: