פרויקט היוקרה אלמוג כרמל מערב: תוך פחות מחודש מתחילת הפריסייל למגדל השני, 18 משפחות כבר הבטיחו לעצמן את דירת החלומות באחד האזורים המבוקשים ביותר בחיפה

המגדל הראשון בפרויקט אלמוג כרמל מערב נחשב לאחד ממגדלי המגורים הגבוהים והאיכותיים בעיר חיפה ושיווקו הסתיים בהצלחה מרובה לפני כשנה, כאשר באוקטובר 2021 רכשה חברת גינדי החזקות את 50 הדירות האחרונות שנותרו במלאי תמורת סכום של כ-100 מיליון ש"ח.

עם הזינוק במחירי הנדל״ן בשנה האחרונה, המשקיעים אשר רכשו דירות במגדל הראשון כבר הרוויחו כ-₪500,000 על ההשקעה, עוד בטרם ההשבחה הצפויה עם השלמת בניית המגדלים.

לאחר ההצלחה האדירה של המגדל הראשון, המגדל השני צפוי לשבור שיאים. המגדל יכלול 166 יח"ד, בתמהיל דירות מגוון אשר כולל דירות 4 ו-5 חדרים לצד דירות מיוחדות. דירות ה- 4 חד' המוצעות כעת למכירה הינן בעלות שטח של בין 86 ל 100 מ"ר עם מרפסות שמש בנות 10 עד 20 מ"ר. עוד מציע הפרויקט דירות 5 חד' בשטח של כ- 122 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ- 23 מ"ר. המגדל השני ייבנה על הנקודה הגבוהה ביותר בשכונה, מה שמבטיח לרוכשים נוף מרהיב ועוצר נשימה.

קבוצת אלמוג מדווחת על  מכירת 18 יח"ד במכירה המוקדמת של שלב ב', שיצאה לדרך לפני כ 3 שבועות.

במסגרת המכירה המוגבלת בזמן, הוצעו דירות 4 חדרים במחיר של החל מ- ₪1,840,000 בלבד עם פריסת תשלומים נוחה במיוחד!

בנוסף לכך, רוכשי דירה במחיר הפריסייל מקבלים שתי חניות תת קרקעיות גם לדירות 4 חדרים וכן מחסן! המגדל הראשון, מתוך שלושת המגדלים בפרויקט, כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס במהלך שנת 2023.

הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!

    חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, מסתמנת בשנים האחרונות כאחד מיעדי הנדל"ן המבוקשים ביותר בישראל. הבנייה המתחדשת, פיתוח שכונות החוף, רצועת החוף היפהפייה, הפארקים והנופים המרהיבים מכל פינה בעיר, כל אלו מושכים יותר ויותר משפחות ומשקיעים  לבחור בה כיעד מועדף.

    פרויקט אלמוג כרמל מערב נמצא במקום מיוחד ואסטרטגי – במרחק הליכה קצרה מחוף הים ובסמוך למרכז מסחרי מוביל. בנוסף, דיירי הפרויקט ייהנו גם מנגישות גבוהה לכביש החוף, כביש 22, מנהרות הכרמל ותחנת הרכבת הסמוכה. כחלק ממגוון האטרקציות באזור נמצא גם ה”ספורטן” – הקאנטרי קלאב הגדול בחיפה.
    משפחות עם ילדים ייהנו גם מקרבה למרכז חינוך “ליאו בק” הכולל גני ילדים, בי”ס יסודי (רמת הנשיא) חטיבות ביניים ותיכון.

    רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, מספרת לנו: "הביקושים למגדל השני הפתיעו אותנו והם מעל לציפיות. ערב היציאה לשיווק של המגדל השני בפרויקט אנו כבר עדים לשינוי הגדול המתחולל:

    תושבים משכונות אחרות בעיר אשר לא שקלו את נווה דויד כאפשרות מגורים, מבינים כעת את הפוטנציאל העצום של השכונה ורוכשים דירות בפרויקט.

    יזמים נוספים שהצטרפו ופרויקטים נוספים הצפויים להבשיל בשכונה, מגדילים את השבחת האזור העתידית. התקדמות הפרויקט שלנו בולטת לטובה בשטח ובשנת 2023 כבר יתאכלסו בפרויקט המשפחות הראשונות".

    הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!