הזדמנות נדל"ן של פעם בחיים: פרויקט 'חפץ חיים' בתל אביב

שוק הנדל"ן התל אביבי מתעורר להזדמנות יוצאת דופן בשכונת נחלת יצחק המתחדשת. זה הזמן להכיר את פרויקט "חפץ חיים 13|11", המציע שילוב מדויק של סביבה אורבנית בלב אזורי הביקוש, עם חווית מגורים משפחתית ובמחיר אטרקטיבי

עם עלייה גוברת בביקושים והתחדשות שכונתית שמשנה את פניה, נחלת יצחק מתרעננת עם פרויקט בנייני הבוטיק חפץ חיים 13|11, המשלבים חווית מגורים עירונית, דירות איכותיות, מחיר אטרקטיבי ונגישות מקסימלית. הודות למיקום הייחודי של השכונה – דקה ממחלף השלום ושרונה מרקט ממערב, ומהגבעות הירוקות של גבעתיים ממזרח – נחלת יצחק מושכת אליה אוכלוסייה חדשה של משפחות צעירות המעוניינות ליהנות מהשילוב המושלם בין מגורים בעיר ואיכות חיים פסטורלית. 

בדיוק במיקום, בדיוק באווירה, בדיוק במחיר
גישה נוחה לעורקי התחבורה הראשיים, בסמוך למחלף הרכבת השלום ולנתיבי איילון, שכונת נחלת יצחק מציעה מיקום אסטרטגי ייחודי בתל אביב. היא נמצאת במרחק הליכה ממתחמי העסקים הבולטים בסביבה, מתחם הבורסה ברמת גן, מגדל ToHa ומידטאון ממערב. יחד עם זאת, השכונה מצליחה לשמור על צביון שליו ופסטורלי, עם גינות ירוקות ופארק ציבורי, מרכזי קניות ופנאי, קאנטרי שכונתי ובריכה קהילתית.

הפרויקט כולל צמד בנייני בוטיק בני 9 קומות בלבד, עם חזיתות מעוצבות המשלבות חומרי גמר עדכניים בגוונים של אפור ולבן. על העיצוב המתקדם אמון משרד האדריכלים פרנק, רימוק, רייך, הידוע בגישת Total Design, המיישמת תכנון הרמוני של חללים והקפדה על עיצוב חכם, המשלב תכנון פונקציונלי עם נראות עדכנית. מפרט הדירות העדכני כולל שתי מעליות בכל בנין, מערכת מיזוג VRF חכמה – והכי חשוב – בכל דירה – לפחות שני כיווני אוויר.

השילוב המדויק בין סביבה תל אביבית תוססת עם שכונה נעימה וקהילתית, יוצר תמהיל ייחודי עבור משפחות צעירות. ואכן, נחלת יצחק כבר מעוררת עניין הן בקרב משקיעים והן בקרב רוכשי דירות, המזהים את ההזדמנות יוצאת הדופן לרכוש נכס בשכונה מתפתחת ובמחיר נוח. בדיוק במיקום, בדיוק במחיר, בדיוק בחוויה של תל אביב. 

חברת אביב ייזום מובילה את הפרויקט ופועלת בתחום ייזום למגורים והתחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש, בעיקר במרכז הארץ. הפרויקט נהנה מאיתנות פיננסית וניסיון רב של חברת אביב ייזום, חברה ותיקה ומובילה בתחום המגורים עם ניסיון של למעלה מ-60 שנה בשילוב של יזמות, פיתוח ובנייה תחת קורת גג אחת. החברה מוחזקת בשליטה משותפת על ידי חברת מליסרון בבעלות ליאורה עופר וקבוצת אביב, שבבעלות דפנה הרלב ודורון אביב. בפרויקט אביב בחפץ חיים שותפה גם חברת אביב אורבן, שהינה אחת מזרועות ההתחדשות העירונית של אביב ייזום.

הזדמנות אחרונה לדירות 4 חדרים אחרונות בפרויקט במחיר שלא יחזור!
החל מ-4,535,000 ₪ בתנאי מימון 20/80 | ללא מדד.
לתיאום פגישה ופרטים נוספים!