ירוקה ומבוקשת, השכונה ששוברת שיאי ביקוש בהרצליה – להתראות תל אביב, שלום הרצליה

מעל חצי מיליון איש חיפשו אחר דירות למגורים בהרצליה בשנה האחרונה, קרוב למחציתם העדיפו דירות גדולות בנות 5 ו 6 חדרים. השכונה המועדפת: הרצליה הירוקה.

הרצליה, הרביעית בארץ בדירוג ההגירה החיובית
עם מעל חצי מיליון חיפושי דירות בשנה האחרונה ברחבי העיר* ומאזן הגירה חיובי גם בשנת 2021, שהוסיף לשטחה 2,826 תושבים (עפ"י נתוני הלמ"ס), העיר הרצליה היא בין הערים המבוקשות בישראל. הנתונים אינם מפתיעים נוכח העובדה שהעיר, הנהנית ממיקום מרכזי במטרופולין גוש דן, מציעה לתושביה את התמהיל המושלם לאיכות חיים:
חוף ים מטופח, מרינה וטיילת מתפתחת, שלל גינות ופארקים ירוקים, אזור מסחר ותעסוקה מהמובילים בישראל, מתחמי בילוי הכוללים ברים ומסעדות מובילות, כמו גם מוסדות תרבות מגוונים ומערכת חינוך איכותית ומתקדמת המציגה שיעור הצלחה גבוה בבחינות הבגרות בקרב תלמידיה.

העיר שאינה קופאת על שמריה נמצאת בתנופת בנייה משמעותית הכוללת התחדשות עירונית מקיפה ובנייה חדשה של שכונות, לצד פיתוח תשתיות חדשות ומוסדות ציבור וחינוך.
אחת השכונות המבוקשות בהרצליה למטרות מגורים והשקעה היא שכונת הרצליה הירוקה המערבית, הסמוכה לאוניברסיטת רייכמן, לפארק הרצליה ולצירי תנועה מרכזיים ומאופיינת ברובה בבנייה רוויה של מגדלי מגורים רבי קומות.

עוזבים את תל אביב למערב הרצליה הירוקה
האוכלוסייה בשכונה מאופיינת במעמד סוציו-אקונומי גבוה, וכוללת משפחות צעירות וזוגות צעירים, לצד משפחות ותושבים משפרי דיור או מצמצמי דיור. רבים מן הרוכשים מגיעים מתל אביב ומאזור השרון לאחר שמצאו בשכונה יתרונות רבים ומענה מושלם לכל אשר חיפשו בסביבת מגורים:
איכות החיים הגבוהה, הפיתוח הנרחב הכולל מוסדות חינוך איכותיים, מגוון מרכזי תרבות בילוי ופנאי, כל זאת לצד הקרבה והנגישות למטרופולין ת"א ולאזורי תעסוקה ומסחר סמוכים.
השכונה הירוקה זכתה לשמה הודות לריבוי שטחים עשירים בעצים, שבילים ירוקים, פארקים מטופחים וגני שעשועים הכלולים בה. בנוסף סמוכה השכונה לפארק הרצליה המרהיב המשתרע על שטח של כ-250 דונמים.

הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!

    לדברי רוני כהן, מנכ"ל "אלדר שיווק נדל"ן" המשווקת פרויקטים בהרצליה: "כמחצית מן המתעניינים בדיור בהרצליה בחצי השנה האחרונה מחפשים דירות גדולות בנות 5 ו 6 חדרים. הבנייה החדישה במערב הרצליה הירוקה כוללת תמהיל רחב ומגוון של דירות העונות בדיוק על הצורך של המשפחות הצעירות ומשפרי הדיור המחפשים לשדרג את איכות חייהם ולהשתקע בנכס איכותי לאורך זמן. אנו פוגשים משפחות רבות אשר מחליטות לעזוב את תל אביב לטובת דירת פנטהאוז או מיניפנטהאוז חדשה במתחם. המחירים ביחס לתל אביב יחד עם איכות החיים, המיקום האופטימלי של הפרויקט, הסביבה הירוקה והאוכלוסייה האיכותית, הופכים את המהלך למנצח!"

    במתחם מטרופוליס מוצעות כיום מגוון דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז לאכלוס מיידי.
    הדירות מרווחות במיוחד, מצוידות במפרטי פרימיום וכוללות מרפסות גדולות הצופות לנוף פתוח.
    דירות המיני פנטהאוז מוצעות במחיר של החל מ: 5.4 מ' ש"ח ודירות הפנטהאוז מ-6.75 מ' ש"ח. מדובר במחירים אטרקטיביים ביחס לתל אביב וביחס לאזור.
    גם דירות ה 5 חד' במתחם מרווחות מאוד עם מרפסות ומחיריהן עומדים על החל מ 33.5 אלף ש"ח למ"ר. המחיר כולל גם 2 חניות ומחסן לכל דירה.

    מתחם מטרופוליס במערב הרצליה הירוקה הינו מתחם מגורי יוקרה הכולל 4 בניינים בני 11 ו-14 קומות ואחד מן הפרויקטים המבוקשים ביותר בעיר.
    המתחם היוקרתי נבנה בבנייה ירוקה, בסטנדרטי ביצוע גבוהים במיוחד וכולל פיתוח סביבתי נרחב בשטח של כדונם. הדיירים ייהנו תחת הבית ממדשאות ירוקות, ספסלי ישיבה מוצלים ושבילי הליכה המתחברים לגינת פינסקר המטופחת.
    הלוקיישן המנצח של המתחם מאפשר להגיע תוך דקות לקאנטרי הרצליה, להיכל אומנויות הבמה, לפארק הרצליה ולקניון שבעת הכוכבים. גם הנגישות המיידית לתחנת הרכבת לנתיבי איילון ולכביש החוף, מהווה יתרון משמעותי.

    הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!

      * מעל חצי מיליון חיפושי דירות בנות 2-6 חדרים בוצעו בשנה האחרונה ברחבי העיר על פי נתוני יד2.