משהו טוב קורה במזרח תל אביב: מתחם המגורים היוקרתי The Eastern, מבית התחדשות אורבנית ושיכון ובינוי, מזמין אתכם להיות חלק מסיפור תל אביבי חדש

דמיינו לעצמכם את הסצנה הבאה: אתם משאירים את האוטו בחנייה ויוצאים לטיול משפחתי עם הכלב בפארק אדית וולפסון הצמוד לבית, סופגים קצת קרני שמש חמימה, מתרגלים יוגה על הדשא או עושים פיקניק עם חברים בשבת בבוקר… ברוכים הבאים ל The Eastern – מתחם מגורים המגדיר מחדש את מזרח העיר ובו 6 בניינים בעיצוב חדשני.

הודות לתמהיל הדירות המגוון, הכולל דירות בנות 2,3,4,5 חד', דירות גן ופנטהאוזים כל משפחה תמצא בדיוק את הדירה המתאימה עבורה. ״אזור מזרח תל אביב היה ידוע בעבר כאזור של תעשייה ובניינים ישנים, אך כעת האזור נמצא במגמת פיתוח והתחדשות מואצת אשר צפויה להוביל גם לעליית מחירים משמעותית כבר בעתיד הקרוב ולמעשה להפוך למרכז החדש של תל-אביב״, אומרים בחברת שיכון ובינוי נדל״ן, העומדת מאחורי הפרויקט בשיתוף עם חברת ״התחדשות אורבנית״.

התמונה להמחשה בלבד
ההדמיה להמחשה בלבד

מתחם המגורים הבא במזרח העיר
תל אביב של המחר הולכת להיראות שונה, משופרת. מתחם המגורים החדש The Eastern ממוקם במזרח העיר, בין הרחובות ברנפלד ודרך השלום בשכונת תל חיים. השכונה מציעה חוויית מגורים ירוקה ונעימה באווירה אינטימית וחיי קהילה לצד קירבה לבאזז של תל אביב ולמשפחתיות של גבעתיים הסמוכה. האזור נחשב לאסטרטגי ונגיש במיוחד, הודות לקרבתו לצירי תחבורה ראשיים ובעתיד יעבור בסמוך גם הקו הסגול של הרכבת הקלה. הדיירים במתחם ייהנו מחיי קהילה מגוונים, לצד קירבה למקום העבודה, לאזורי מסחר, למוסדות חינוך, ולשפע מרכזי תרבות ופנאי.

״המעבר למזרח העיר עבור משפחות צעירות הוא טבעי לגמרי״, אומרים בחברת התחדשות אורבנית, ״מזרח תל אביב הופך לרובע החדש והנחשק בקרב משפחות ואוכלוסייה צעירה. הדיירים ייהנו מכל הטוב שיש לתל אביב להציע, לרבות הפארקים והשטחים הירוקים שמסביב, מוסדות חינוך מובילים, מרכזי בילוי ופנאי, והכל במרחק של הליכה קצרה בלבד ובנוסף מהקרבה לקניון ולתיאטרון גבעתיים. 

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    התמונה להמחשה בלבד
    ההדמיה להמחשה בלבד

    פונקציונליות תכנונית לצד השתלבות בסביבה
    התכנון האדריכלי של הפרויקט יעיל ומוקפד מאוד, תוך חשיבה עד אחרון הפרטים, הן בשטחים הציבוריים והם בתכנון הדירתי, כאשר שטח פנים הדירות נוצל באופן פונקציונלי במטרה לאפשר חווית מגורים איכותית בכל טיפוס דירה שתוכנן: 2,3,4,5 חדרים וכמובן בפנטהאוזים ובדירות הגן הייחודיות. בכדי לענות באופן אופטימלי על צורכי המשפחות השונות, התכנון האדריכלי מאפשר מגוון אפשרויות לחלוקה פנימית של יחידות הדיור בהתאמה אישית.

    החזות החיצונית המרשימה של הבניינים תתכתב עם הסגנון התל אביבי המוכר במרכז ובצפון הישן של העיר. מתכנני הפרויקט, בלוקה אדריכלים, מציינים כי "בפרויקט דרך השלום היה חשוב לנו לתכנן מבנים בעלי זהות ברורה המעשירים את הקונטקסט בו הם מצויים תוך התחשבות וכבוד לסביבה וכן שימור הדיאלוג הנכון בין ההיסטוריה הקרובה של האזור להווה העכשווי. סביב הבניינים יבוצע פיתוח סביבתי נרחב שישתלב עם פינות החמד הירוקות וכל אלה מתחברים יחד ליצירת מופת של סגנון חיים. סביב הביינים ישולב פיתוח סביבתי מושקע שישתלב עם פינות החמד הירוקות וכל אלה מתחברים יחד ליצירת מופת של סגנון חיים.

    בשילוב של שתיים מהחברות המובילות בתחום
    מאחורי הפרויקט עומדות שתיים מהחברות המובילות בתחום: חברת שיכון ובינוי נדל"ן, הזרוע היזמית של קבוצת שיכון ובינוי – קבוצת התשתיות הנדל"ן והאנרגיה המובילה בישראל וחברת "התחדשות אורבנית", מהחברות הראשונות והוותיקות בתחום ההתחדשות העירונית אשר מתמקדת במיזמי הריסה ובנייה ובמתחמי פינוי-בינוי בפריסה ארצית, לרבות בערים תל אביב, ירושלים גבעתיים וחולון.  

    כעת מוצעות הדירות בפרויקט במחירי פריסייל לזמן מוגבל וזו הזדמנות מצוינת לרכוש דירה מרהיבה בפרויקט בתנאי תשלום מיוחדים!

    * דירות 2 חד' מוצעות במחיר פריסייל של 2,340,000 ₪
    * דירות 3 חד' מוצעות במחיר פריסייל של 3,330,000 ₪
    * דירות 4 חד' מוצעות במחיר פריסייל של 4,160,000 ₪

    לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: