הגוזלים עזבו את הקן ונותרתם עם וילה ריקה? רוצים להתפנק בדירת גן חדשה מהניילונים? היא מחכה לכם בגן יבנה בשכירות ארוכת טווח

זוגות רבים מבקשים לעזוב את הבית הפרטי הגדול שהתרוקן אבל לא מוכנים לוותר על הגינה, הנגישות והנוחות של דירה חדשה. פרויקט בית במושבה של קבוצת מבנים מעניק להם את החבילה האולטימטיבית: חוזה בשכירות הוגנת לעשר שנים, עם שכר דירה ידוע מראש

הגוזלים שלי עזבו את הקן…

יום אחד זה קורה. הילדים גדלו, סיימו את הלימודים ועזבו את הבית ופתאום הבית הפרטי שהיה מלא התרוקן ואתם מחפשים לעצמכם סגנון מגורים אחר. ובכן אתם לא לבד! אחד מהתופעות הבולטות בשוק הנדל"ן הישראלי היא משפחות שמחפשות סגנון מגורים אחר, שמעניק להם יותר גמישות, נוחות ובטחון, לצד שמירה על סגנון מגורים יוקרתי.

נדב בריח, מנכ"ל BE נדל"ן ומומחה לשיווק מגורים מספר: "בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר זוגות שמחפשים אלטרנטיבה לבית הפרטי שהתרוקן מהילדים. אותם זוגות מחפשים פתרון שיספק להם סטנדרט מגורים יוקרתי, בדירה חדשה, נוחות ונגישות מקסימלית ואפשרות לדירה שמתאימה לצרכים החדשים שלהם לצד, חסכון בהוצאות המיותרות הכרוכות בהחזקת בית פרטי או דירה גדולה במיוחד שלא מתאימה לצרכים החדשים.

לצד כל אלה, אותם זוגות מבקשים משהו חדש והוא גמישות! הם רוצים לשמור לעצמם את האפשרות לבחור במקום מגורים שונה בעתיד, מבלי להתחיל למכור ולקנות דירות. לצד הגמישות, הם רוצים ביטחון בדבר מקום המגורים, המחיר והתנאים ולכן אנו רואים אותם יותר ויותר בפרויקטים בשכירות ארוכת טווח לצד האמור, מאז פרוץ מגפת הקורונה אנחנו מזהים ביקושים גדולים לדירות עם שטחי חוץ גדולים, דבר אשר מחזק עוד יותר את מגמת הביקוש לדירות גן ופנטהאוזים.

מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!

    בית פרטי בבניין
    אכן אותם זוגות כבר לא מעוניינים להמשיך להתגורר בבית קרקע גדול וריק ועם זאת, הם לא מעוניינים לוותר על הגינה. לכן, דירות הגן מהוות עבורם את הפתרון האידאלי בשל כמה סיבות: המגורים בדירת קרקע מבטיחים נגישות מקסימלית, ואת הגינה שהם כל כך אוהבים ומהווה את המקום לארח, לנוח ולהשתולל עם הנכדים. הצורך הוא בדירה עם מספר חדרים קטן יחסית (3 – 4 חד') אבל עם גינה גדולה שמגדילה את שטח המחייה האפקטיבי.
    לצד היתרון הכרוך במיקום הדירה, עצם העובדה כי מדובר בדירת קרקע בבניין מעניקה להם את אחד היתרונות החשובים במיוחד עבור אותם זוגות והוא הבטחון הטמון במגורים בבניין. בריח מסביר: "דירת גן בקומת קרקע בבניין מאפשרת לאותם זוגות את השלווה והבטחון שכרוכים בעובדה שהם לא לבד ושיש אנשים מסביבם. דבר זה משמעותי הן ברמה של בטיחות והן ברמה של ביטחון אישי".

    שכירות ארוכת טווח: להיט בקרב הזוגות הבוגרים ומשפחות צעירות
    בשנים האחרונות ערכה של הגמישות עלה בקרב כל הגילאים, וסבא וסבתא שרוצים ויכולים להיות מעורבים קצת יותר בחיי הילדים והנכדים מבינים כי הזמן שהם מבלים איתם הוא לא רק מהנה ואיכותי, אלא קריטי למשפחה הצעירה. לכן זוגות רבים שואפים בדרך כלל לשמור על האפשרות להתגורר בקרבת מקום לילדים ולנכדים.
    בשל אופי שוק השכירות בישראל עד כה, אותם זוגות בחרו שלא להתגורר בשכירות בשל העובדה כי היא מנעה מהם ביטחון ויציבות בכל הנוגע לתקופת השכירות ולמחירה וסטנדרט מגורים איכותי.
    פרויקט בית במושבה מעניק תשובה מעולה לשאלה מדוע יותר ויותר זוגות בוגרים וצעירים מגלים עניין מיוחד בפתרון הזה: בפרויקט בית במושבה עומדות לרשות הזוגות הבוגרים דירות גן יוקרתיות, המעוצבות ומאובזרות בסטנדרט פרימיום, עם גינות ענקיות בשטח של עד 450 מ"ר, הכנות לבריכות בגינות, בהן הם יכולים להתגורר לתקופה של עד עשר שנים, עם אפשרות לסיים את תקופת השכירות כמעט בכל שלב לאחר השנה הראשונה. לצד העובדה כי הם מקבלים לידיהם דירה חדשה מהניילונים, הם נהנים משירות אחזקה וניהול ברמה גבוהה שמעניק להם חווית מגורים של ברמת פרימיום.

    מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!

      נכדים רוצים לבריכה של סבא וסבתא
      כאמור, בפרויקט בית במושבה ממתינות לשוכרים דירות גן יוקרתיות, בנות 4 חדרים המשתרעות על כ- 104 מ"ר ועד 113 מ"ר עם גינות ענקיות.. הדירות מאובזרות במפרט עשיר הכולל בין היתר: מיזוג אוויר מיני מרכזי, מטבח מלא, ארון אמבטיה מעוצב עם מראה, ריצוף גרניט פורצלן בסדרות חדישות ועוד. כמו כן, דייריהן ייהנו ממחסן ומשתי חניות.
      ומה עם הגינה? הגינות המוצמדות לדירות אלה משתרעות על 80-450 מ"ר ומגיעות עם דשא סינטטי, דבר המאפשר להפוך את הגינה לחלל פונקציונלי, מטופח ונוח ובו פינת ישיבה מפנקת, מטבח חיצוני, אזורי משחק לילדים ופינת אוכל, גינת תבלינים אישית, גינת משחקים לילדים ועוד. כל אלה לצד האפשרות הקוסמת במיוחד להקמת בריכה עילית בכל אחת מדירות הגן.

      כל הפנטהאוזים נחטפו
      בכל אחד מ- 13 הבניינים בפרויקט בית במושבה, ממתינות לשוכרים 4 דירות גן המיועדות להשכרה בשוק החופשי. הפרויקט שנמצא בעיצומו של האכלוס תוכנן על ידי משרד פרגר לוי אדריכלים.
      הבניינים בפרויקט ניצבים אחד מול השני ובליבם ריאה ירוקה ומטופחת, ובה פינות ישיבה, מתקני משחקים לילדים ופיתוח נוף מושקע. כל אלה בלב השכונה החדשה בצפון גן יבנה, במרחק הליכה של שתי דקות מהקניון, הקאנטרי קלאב ובנגישות של 5 דקות לכביש מספר 4 וממנו לתל אביב ולמרכז.
      יובל עטיה, מנכ"ל קבוצת מבנים מספר: "בשיווק הפרויקט גילינו כי לצד המשפחות הצעירות מאזור מישור החוף הדרומי, הייתה התעניינות שיא בקרב זוגות בוגרים שמחפשים לעצמם דירות יוקרה מיוחדות בסטנדרט גבוה, בשכירות יציבה וארוכת טווח וסגנון מגורים שמאפשר לשמור על הגמישות בסגנון החיים. דירות הגן מאפשרות לזוגות הבוגרים לשלב את היתרונות של הבית הפרטי, עם הנוחות והנגישות של דירת גן ועם הביטחון והגמישות של השכרה ארוכת טווח".

      החופש לבחור
      המודל של שכירות ארוכת טווח הוא פופולרי במיוחד בחו"ל וככל שיותר פרויקטים במתכונת זו נכנסים לשוק בישראל, גם כאן אנו מגלים כי רבים וטובים בוחרים בו בשל היתרונות שהוא מגלם ובניהם זוגות בוגרים רבים.
      בריח, האמון על שיווק פרויקטים מובילים במתכונת זו מסביר: "הזוגות הבוגרים יודעים ששכירות ארוכת טווח מגלמת בתוכה עוד מימד חשוב ביותר עבורם: מכירת הבית הפרטי, גם אם לצורך רכישת דירה קטנה יותר להשקעה, מאפשרת להם לתכנן מסלול כלכלי מחדש, לפנות מזומן לצרכים האישיים והמשפחתיים, כמו עזרה לילדים, ובעיקר – להשתחרר מהוצאות התחזוקה הגבוהות של בית פרטי ולעבור לדירה חדשה. מבחינתם מדובר בצעד שמעניק להם חופש כלכלי היום ובטחון כלכלי בעתיד.
      בלא מעט מהמקרים אנו עדים לתופעה שבה הילדים עוברים עם המשפחה לפרויקט ואז ההורים מגיעים כדי לשמור על הקרבה לנכדים ולשדרג את סביבת המגורים ועל הדרך נהנים מחירות כלכלית, יכולת לבחור את סגנון המגורים שהכי מתאים להם בכל נקודת זמן, ומביטחון וראש שקט בכל התחומים: בתקופת השכירות, במחיר, בדירה ובשירותי התחזוקה והניהול".

      מתעניינים בפרויקט? הירשמו לתיאום פגישה!