פרויקט Uxbridge לונדון – השקעה באנגליה החל מ- 50,000 פאונד

הזדמנות להשקיע בפרויקט Uxbridge בלונדון עם חברת SDB המתמחה באיתור הזדמנויות נדל"ן ברחבי העולם. המודל: פרויקט יזמי במסגרתו ישופץ בניין קיים בן 7 קומות הכולל 140 דירות מגורים, אשר יושכרו ויתוחזקו ע"י חברת ניהול מובילה באזור עד למכירתו של הבניין כנכס מניב בתוך כ- 36 חודשים.

באדיבות Uxbrigde UK – SDB

מידע אודות הפרויקט: במסגרת פרויקט Uxbridge תתבצע השבחה לבניין מגורים קיים עם 140 יח"ד. חברת הניהול Charles Hope, אשר מנהלת מגוון רחב של נכסים באזור, תנהל את הנכס ותשכיר את היחידות עד למכירתן.

הפרויקט ממוקם ברובע Uxbridge , הרובע השני בגודלו בלונדון עם אוכלוסייה של כ- 164 אלף תושבים, במרחק של כ- 30 ק"מ צפונית מערבית למרכז לונדון. דרומית לרובע Uxbridge שוכן נמל התעופה Heathrow ובאזור פועלות חברות בינלאומיות רבות.

לוח הזמנים הצפוי בפרויקט:
* סיום שיפוץ הבניין: 1-12 חודשים
* תפעול ומכירה: 13-36 חודשים
* צפי לאקזיט לאחר כ- 36 חודשים בלבד

למה להשקיע דווקא עם SDB?
לחברת SDB ניסיון מוכח של למעלה מ- 16 שנה, פורטפוליו הכולל עשרות נכסים בארה"ב, אנגליה וספרד בשווי של מאות מיליוני דולרים, אשר מייצרים תשואות אפקטיביות. 

החברה מביאה עמה ניסיון רב, אשר מאפשר לה לזהות מגמות והזדמנויות נדל"ן בשוק העולמי בשלבים מוקדמים. הדבר מסייע לה לקבל החלטות חכמות אשר מניבות רווחים משמעותיים עבור משקיעיה. החברה מתמחה באיתור נכסים להשקעה עם פוטנציאל השבחה גבוה בלוקיישנים מרכזיים ובונה עבור כל פרויקט תוכנית עסקית מקיפה. לאורך כל התהליך מקבלים המשקיעים מהחברה עדכונים באופן שוטף, תוך שקיפות מלאה ונהנים מביטחונות והגנות ייחודיות לאורך כל תקופת ההשקעה שלהם.

זו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה מוכחת ולאלפי משקיעים אשר השקיעו בנדל"ן מעבר לים עם SDB ונהנים משקט ובטחון לאורך כל התהליך ועד שלב האקזיט.

השקעה בפרויקט החל מ- 50,000 פאונד

לפרטים נוספים ותיאום פגישה: