גם אתם יכולים להיות בעלים של דירת מיני פנטהאוז 5 חדרים בקומות הגבוהות עם נוף פתוח לים – החל מ- 3,499,000 ₪ מגדל לייטהאוס בת ים רק 500 מ' מהחוף!

שכונת פארק הים בבת ים היא בגדר חלום נדל"ני של ממש: היא ממוקמת על קו החוף של בת ים, לא הרחק מהטיילת, וכמובן מצויה בלב ליבו של גוש דן, על כל המשתמע מכך. בקרוב תזכה השכונה המדוברת לשדרוג משמעותי: פרויקט LIGHTHOUSE היוקרתי הממוקם חצי ק"מ מהגלים ובמרחק קצר מהטיילת, וכן מהרכבת הקלה שנבנית בימים אלו וצפויה לקשר בין כל ערי גוש דן. גם המחיר צפוי לתת תמורה מלאה – החל מ- 23,900 ₪ למ"ר לדירת מיני פנטהאוז בקומות הגבוהות עם נוף פתוח לים, כאמור, באחת הנקודות האטרקטיביות במרכז כולו.

המגדל המדובר, הממוקם ברחוב הנחשק יוחנן הסנדלר, יתנשא לגובה 41 קומות ויכלול לא פחות מ-194 דירות, אשר כל אחת ואחת מהן מציעה נוף מהמם של הים התיכון שנפרש עד האופק. על העיצוב אמון לא אחר מאחד האדריכלים המוכרים במדינה – אילן פיבקו. אם לא די בכך, בשביל ליהנות מכל הטוב הזה לא צריך לחכות עוד שנים ארוכות, שכן האכלוס צפוי כבר בשנת 2021.

לקבלת מידע נוסף על הפרויקט הירשמו:

    איכות היא לא מילה גסה
    מיותר לציין שסטנדרט הבנייה הוא מהגבוהים שיש, ומיטב הפסיליטיז כבר מצפים בתוך הפרויקט: לובי מעוצב להפליא, מועדון דיירים, חנייה צמודה, וכן חדר כושר מאובזר ובריכה. כלומר, כל מה שצריך לאיכות חיים גבוהה ביותר.
    בנוסף לכל, האזור כולו זוכה לפיתוח מואץ בחסות עיריית בת ים: בימים אלו ממש מוקמים בסביבת הפרויקט גנים ירוקים ומטופחים, ואזור הטיילת צפוי להתרחב עד המגדל ממש, עם מוקדי בילוי ופנאי לרבות מסעדות, בתי קפה ועוד, אשר יבטיחו חוויית מגורים אולטימטיבית וחיי קהילה שוקקים.

    חברת הבוטיק YBOX אשר עומדת מאחורי הפרויקט, הינה חברה מהימנה במיוחד המתמחה ביזמות ובהשקעות בעולם הנדל"ן והיא חתומה על מגוון פרויקטים, למגורים כמו גם על נכסים מניבים כמבני מסחר ומשרדים. YBOX חרטה על דגלה את היושר, המקצועיות ותודעת השירות, אשר כולם מעניקים ללקוח הרגשה שהוא בידיים הטובות ביותר שיש. נוסף לכך, החברה מקפידה לעבוד עם אנשי המקצוע הבולטים בתחומם כמו האדריכלים אילן פיבקו וגיורא גור, וכן שמה דגש על בנייה ירוקה המתחשבת בכדור הארץ ובחסכון באנרגיה עד כמה שניתן. כל אלו מבטיחים פרויקטים מתחום הנדל"ן שהם לא פחות מהצלחה מסחררת, וכמובן ראש שקט מצד הלקוחות.

    לקבלת מידע נוסף על הפרויקט הירשמו: