ניו יורק, מיאמי, לונדון ועכשיו גם רמת גן: פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN מגדיר מחדש את חווית המגורים היוקרתית ומשיק קונספט ראשון מסוגו: דירות יוקרה בעיצוב אדריכלי העל המובילים בישראל.

בימים אלה מוקם פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN – מתחם אורבני חדשני שסומן כפרויקט משנה מציאות במתחם הבורסה החדש ברמת גן. חלק מן הקונספט החדשני של הפרויקט האייקוני שבנייתו החלה בחודשים האחרונים, הוא הדירות המעוצבות המוצעות בו – כאילו יצאו ממגזין עיצוב. 

אז מה הסגנון שלך? "שקט ואירופאי", "מודרני", "צעיר ובועט"..?

הרעיון שנולד בפרויקטי היוקרה בערים המובילות בחו"ל אומץ על ידי חברת אזורים העומדת מאחורי הפרויקט פורץ הדרך EXCHANGE RAMAT GAN. הפרויקט המהפכני מציע לדייריו דירות יוקרה קטלוגיות בנות 3 ו 4 חדרים, המתוכננות ומעוצבות עד הפרט האחרון, בסטנדרטי פרימיום.

האדריכלית דנה אוברזון, יחד עם האדריכל דוד לבנטל והמעצבת מיכל האן, עיצבו עבור הרוכשים דירות בסגנונות שונים — "שקט ואירופאי", "מודרני", "צעיר ובועט" ועוד, וכולן בטוטאל לוק של דירת חלומות כאילו יצאה מתוך קטלוג עיצוב לרבות מותגי היוקרה מן השורה הראשונה והמפרט היוקרתי הניכר בכל פרט שמגדיר סטנדרטים חדשים בתחום מגורי היוקרה בישראל.

נקודת המוצא המשותפת לסגנונות העיצוביים היא התפר בין האינטנסיביות והדינמיות של הפרויקט כולו לבין תחושת החמימות והביתיות, והתוצאה: חללים ייחודיים, אקלקטיים ומגוונים, אך עם זאת מוקפדים ועל זמניים, אשר תוכננו לפי אפיוני קהלי היעד של הפרויקט.

השאירו פרטים, וניצור קשר בהקדם!

    WHAT YOU DREAM IS WHAT YOU GET 

    "זהו הבדל של שמים וארץ בין רכישת דירה "סטנדרטית" ברמת המעטפת לבין רכישת דירה מעוצבת ומוכנה שבה מה שרואים ובוחרים, הוא מה שבפועל מקבלים" מציינת אחת הרוכשות ומוסיפה: "החיסכון בזמן הוא אדיר, אנחנו רוכשים מוצר מוגמר שבחרנו לפי טעמנו ויודעים בדיוק למה לצפות. כשעושים הכל לבד, ממילא לא תמיד התוצאה בפועל תואמת את הדמיון". 

    למעשה ברכישת הדירה ב EXCHANGE רמת גן, WHAT YOU DREAM IS WHAT YOU GET
    אך החיסכון הוא לא רק בזמן. ברכישה של דירה סטנדרטית, לא תמיד ניתן לחזות את השורה התחתונה של הוצאות העיצוב והתכנון ולא פעם הדבר מסתיים בלא מעט הוצאות ועלויות לא מתוכננות. 

    לדברי גיל גורביץ, סמנכ"ל השיווק של אזורים: "EXCHANGE RAMAT GAN מנגיש לרוכשים הזדמנות ייחודית לקבל מוצר עם חתימה עיצובית של מעצב על ישראלי, דבר שבפרויקט אחר לא נגיש לכל אחד או לחליפין כרוך בהוצאה משמעותית של מאות אלפי ש"ח.

    בואו לבחור את דירת חלומותיכם בעיצוב אחד ​משלושת אדריכלי העל
    בימים אלה מציעה חברת אזורים הזדמנות יוצאת דופן לרכישת דירות יוקרה מעוצבות בנות 3-4 חדרים בפרויקט EXCHANGE RAMAT GAN המבוקש.
    הדירות בקומות הגבוהות (החל מן הקומה ה-26) של המגדל היוקרתי, מוצעות בעלות של החל מ-3,650,000 ₪.

    השאירו פרטים, וניצור קשר בהקדם!