קבוצת אלמוג מגיעה לעיר היין, אשקלון עם מתחם מגורים חדש: Red by Almog

עם צבר של עשרות פרויקטי מגורים בבנייה חדשה ומתחמי התחדשות עירונית ברחבי הארץ, קבוצת אלמוג מגיעה לעיר היין באשקלון עם פרויקט RED: ארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות הכוללים תמהיל דירות מגוון. דירות גן ישווקו החל מ-1.9 מיליון שקל

פרויקט RED, אשר תוכנן ע"י משרד האדריכלים שוורץ בסנוסוף, ייבנה בסטנדרט בנייה גבוה כמיטב המסורת של קבוצת אלמוג והוא מתאפיין בתכנון עכשווי המיועד ליצור חוויית מגורים מודרנית ומיטבית לדיירים. הדבר בא לידי ביטוי גם בפיתוח הסביבתי אשר תוכנן בזיקה לפארק הגדול של השכונה בשילוב צמחייה ים תיכונית, כחלק בלתי נפרד מהחוויה היום יומית של הדיירים.

אילו דירות יציע הפרויקט?
תמהיל הדירות המגוון של הפרויקט כולל דירות 4, ו-5 חדרים, דירות גן, ופנטהאוזים. לכל דירה מוצמדים מחסן וחניה, מחיר דירה בפרויקט מתחיל מ-1.9 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר עם גינה בשטח של כ-61 מ"ר. בתקופת המכירה המוקדמת תציע החברה תנאי מימון מיוחדים לרוכשים הראשונים וכן תעניק הטבת ליווי וייעוץ מקצועי בלקיחת משכנתא.

לדברי רקפת להב, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אלמוג: "אשקלון היא עיר שרשמה התפתחות עצומה בשנים האחרונות ונהנית מביקוש גבוה הנובע מנגישות נוחה באמצעות תחבורה ציבורית ופרטית, איכות חיים של שכונת מגורים חדשה לצד קרבה לחוף הים והיצע דירות מגוון. השכונה תוכננה באופן הוליסטי ונותנת מענה לכל הצרכים של התושבים כיום – נגישות, תעסוקה, פנאי, תרבות, ספורט ועוד, כל זה במחיר שצעירים עדיין יכולים לעמוד בו ולהבטיח לעצמם דירה חדשה בשכונה חדשה".

עיר היין אשקלון, עלייה עקבית בביקושים
שכונת עיר היין באשקלון, הממוקמת בחלקה הצפוני של העיר, היא מהיפות והאיכותיות בישראל. במהלך ששת החודשים האחרונים קרוב ל-20 אלף איש חיפשו דירה לרכישה בשכונה ובמהלך השנתיים האחרונות, על אף אי היציבות בשוק הנדל"ן, הביקושים הסתמנו במגמת עלייה משמעותית*.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

    *הנתונים מתוך YZER – מערכת הבינה העסקית המנתחת וממירה מיליוני גלישות וחיפושים, המבוצעים באתר יד2, לכדי מידע עסקי שימושי

    כל הפרמטרים של שכונה אידיאלית
    עיר היין משלבת בין חיים אורבניים, טבע קרוב וחיי קהילה. היא חולשת על שטח עצום של כ-4,000 דונם, כאשר כ-150 דונם מיועדים לריאות ירוקות החוצות את השכונה לאורכה ולרוחבה. נוסף על כך, בחלקה המערבי של השכונה יוקם פארק מרהיב, שישתרע על כ-450 דונם לרווחת התושבים. השכונה צפויה לכלול את כל השירותים שתושבים זקוקים להם – גני ילדים, בית ספר, מבני ציבור, מגרשי ספורט ומתקני כושר, מרכז מסחרי, גני שעשועים ועוד. 

    תושבי האזור נהנים מנגישות גבוהה, כאשר תחנת הרכבת של אשקלון ממוקמת בסמוך לשכונה. מיקום השכונה בצפון העיר מאפשר יציאה וכניסה מהירים וחיבור לכל צירי התנועה המרכזיים במרחק דקות נסיעה, בכך מאפשרים עבודה גם במרכז הארץ. 

    בשנים הקרובות צפויים להיבנות בשכונה שטחי תעסוקה ומסחר על פני שטח של מעל ל-800 אלף מ"ר, אשר יכללו פארק תעשייה חדש ופארק הייטק על שטח של כ-85 אלף מ"ר. 

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

      רכישה בטוחה עם קבוצת אלמוג
      קבוצת אלמוג הינה חברה פרטית בעלת פעילות מגוונת בענף הנדל”ן והיא נחשבת לאחת מקבוצות היזמות והבנייה המובילות בישראל. עיקר פעילות הקבוצה הוא ייזום וביצוע פרויקטים למגורים, בנייה חדשה לצד קידום מתחמי התחדשות עירונית ברחבי הארץ. עוד מחזיקה הקבוצה נכסים מניבים, מרכזי קניות, דיור להשכרה ומקבצי דיור לגיל השלישי. 

      מיום הקמתה בנתה אלמוג מאות אלפי מטרים רבועים של מתחמי מגורים איכותיים ופרויקטים ייחודיים כשהיא מציבה סטנדרט תכנון, עיצוב, מפרט ושירות יוצא דופן, המבוסס על תפיסת מגורים של העידן החדש. בתוך כך רכשה שם של איכות ומצוינות, עמידה בלוחות זמנים ויכולת תכנון מקורית, המשתקפת בכל הפרויקטים עליהם היא חתומה. מעצם היותה חברה יזמית ומבצעת, נהנים לקוחותיה משקט נפשי ומביטחון מלא כאשר לצידם שותף אחד איתן המלווה אותם לאורך כל הדרך ונותן מענה לכל הנושאים הקשורים בפרויקט.

      בשנת 2023 קיבלה הקבוצה את תו האמינות של  Dun & Bradstreet וכן דורגה לאחרונה בקטגוריית DUNSTARS כאחת מבין 9 יזמיות ההתחדשות העירונית המובילות בישראל.

      בספטמבר 2023 הוסמכה קבוצת אלמוג לתקני ניהול איכות ובטיחות בינלאומיים:
      תקן 9001 ISO – שמטרתו להבטיח מערכת ניהול איכות יעילה בארגון. התקן מתבסס על עקרונות כגון: התמקדות בלקוח, מנהיגות, מעורבות ומחויבות עובדים, קבלת החלטות מבוססות ראיות ועוד. שביעות רצון הלקוח ושיפור מתמיד הם חלק מאבני היסוד של תקן זה.

      תקן ISO 45001 – שמטרתו להבטיח מערכת ניהול בטיחות וגהות יעילה בארגון בכדי  לשמור על בריאותם ובטיחותם של העובדים. הסמכות אלו הובילו לעיטור קבוצת אלמוג בכוכב בטיחות חמישי בתוכנית כוכבי הבטיחות מטעם התאחדות הקבלנים בוני הארץ ובשל כך נמנית הקבוצה בין 10 חברות הנדל"ן הבודדות בארץ המחזיקות ב 5 כוכבי בטיחות.

      לפרטים נוספים ותיאום פגישה:

        *פרויקט Red משווק ע"י חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.