נותרו מיני פנטהאוזים ענקיים אחרונים בפרויקט המגדלים היוקרתי בשכונת "נרקיסים" הצעירה בראשון לציון!

בימים אלה נשלמות עבודות התשתית בשכונה של אחד מהפרויקטים המבוקשים ביותר בעיר ראשון לציון. מדובר בפרויקט TOO TOWERS בשכונת "נרקיסים" הצעירה והחדשה בעיר, המתעתדת, לפי דעת מומחים, להביא את בשורת הנדל"ן החדשה והאטרקטיבית ביותר של העיר.

הפרויקט כולל שני מגדלי מגורים יוקרתיים, בני 26 קומות כל אחד, אשר בנויים של גבי קומת מסחר המשתרעת על פני שטח של 2000 מטר. בכל מגדל תמהיל דירות מגוון, כ-96 דירות שכל אחת מהן כוללת שתי חניות מקורות, וכמובן מחסן פרטי עבור כל אחת מדירות הבניין. כעת, נותרו מיני פנטהאוזים ענקיים אחרונים החל מ-158 מ"ר + 48 מ"ר מרפסת!

דיירי המגדלים ייהנו מהסביבה המטופחת המאפיינת את השכונה הצעירה, הכוללת פארקים ירוקים ופסטורליים במיוחד, רווים במתקני משחקים וכושר, שבילי הליכה ונתיבי אופניים, שכל כולם נועדו לרווחת התושבים.
על אף השלכות התפשטות נגיף הקורונה, קצב מכירת הדירות בתוך זמן קצר לא חדל לרגע. כעת, לאור הצלחת הפרויקט והביקוש הגובר, נותרו דירות מיני פנטהאוז אחרונות, ענקיות ומפנקות במיוחד בקומות הגבוהות, החל מ-3,520,000 ש"ח בלבד! אחד מיתרונותיהם הבולטים של המגדלים הוא הנוף הפנורמי המשתקף מהם לאורך כל שעות היממה. המגדלים המיתמרים אל-על, צופים לנוף אורבני מהפנט ומצליחים לייצר קו רקיע מדהים ועוצר נשימה.
כמו כן, מיקום השכונה המהווה חשיבות רבה באשר לכדאיות השקעת הנדל"ן, נחשב לאסטרטגי ביותר. הודות לכך שהשכונה סמוכה לצירי התחבורה המרכזיים של העיר, תושביה ייהנו מנגישות נוחה ומרבית כל העת ויימנעו מבזבוז זמן יקר בפקקי הענק.

לא בכדי פרויקט TOO TOWERS שמהווה המתחם היוקרתי של חברת "סלע בינוי" ו- חברת "איסתא נכסים" זכה להצלחה מסחררת בקרב משקיעים רבים. הודות למיקום, לבנייה הקפדנית לצד העיצוב חסר הפשרות, מפרט הדירות האיכותי ותנאי ההשקעה הנוחים, מדובר באחד ממתחמי המגורים האטרקטיביים ביותר באזור המרכז, שמתאימים לאנשים שלא מוכנים להתפשר על איכות חיים ורמת החיים הגבוהה ביותר המגיעה להם.

למידע נוסף – השאירו פרטים: