"כשיוקרה, מיקום ואיכות חיים נפגשים": מגדל בראשית בבלי

מגדל בראשית בבלי, אחד הפרויקטים המדוברים בתל-אביב, ממשיך לשבור שיאי ביקוש.
המגדל, הניצב בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת בבלי היוקרתית בתל אביב, שוכן בלב פארק של 70 דונמים ונחשב לפרויקט מגורים ייחודי וראשון מסוגו בישראל.

״פרויקט ייחודי בנוף התל-אביבי״
פרויקט מגדל בראשית בבלי פונה לאנשים המכוונים גבוה ורוצים ליהנות מחוויית מגורים יוקרתית – ללא פשרות. על התכנון האדריכליהחדשני והמוקפד חתום משרד האדריכלים המוביל: יסקי, מור וסיון אדריכלים. המגדל עוצב בצורת Y ייחודית, אשר מאפשרת לדיירי המגדל ליהנות מנוף פתוח עוצר נשימה עד לים הכחול של תל אביב.

שכונת בבלי גובלת בפארק הירקון, הריאה הירוקה הגדולה של גוש דן, ומעניקה הזדמנות לחיים בריאים ופעילים לכל המשפחה, כל הדרך מהבית ועד לחוף הים ונמל תל אביב. ״זהו פרויקט ייחודי ונוצץ בנוף התל-אביבי״ מספר לנו דובר החברה העומדת מאחורי הפרויקט, וממשיך: ״המיקום הגיאוגרפי של המגדל יחד עם עיצובו הייחודי יהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מיופייה של תל-אביב. אחד מהיתרונות הבולטים של הפרויקט, מלבד רמת החיים הגבוהה המובטחת לדייריו, הוא מיקומו האסטרטגי. המגדל, נמצא בסמוך לצירי התחבורה המרכזיים ומאפשר נגישות מרבית לכלל קווי הרכבת הקלה אשר צפויה להיפתח בקרוב״.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לרכוש יוקרה בלב שקט
    מאחורי פרויקט מגדל בראשית בבלי עומדת משפחת כוזהינוף, אחת מהמשפחות הדומיננטיות בתחום היהלומים בישראל ובעולם. למשפחה חוסן פיננסי מוכח וקשרים מובילים עם הבנקים וגופי ההון המובילים במדינה. החברה מאתרת, יוזמת, מקדמת ובונה פרויקטים בתחומי המגורים, ההתחדשות העירונית והמסחר. מגדל בראשית בבלי למעשה מכיל את ערכי המשפחה: רמת השירות גבוהה ושאיפה מתמדת לאיכות ולמצוינות – כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ולרכוש דירה יוקרתית בלב שקט.

    ״מאחורי הפרויקט נמצאים מיטב המעצבים״
    הדירות בפרויקט נהנות מעיצוב פנים אלגנטי ומרשים במיוחד, עליו חתומה מעצבת הפנים המובילה אירמה אורנשטיין. דיירי המגדל יהנו גם ממתחמי פנאי מפנקים ביניהם מרתף יין יוקרתי, אולם סקווש חדיש וחדר כושר מושקע. כל זאת לצד הפארק הירוק העוטף את הבניין והנוף עוצר הנשימה של תל אביב.
    עוד במגדל לובי ראשי מרשים במיוחד בעיצוב אלגנטי ובגובה של 10 מטרים ובריכה פרטית ומקורה עם קיר זכוכית אשר נפתח ומשקיף אל הגינה הירוקה המיועדת לדיירי המגדל בלבד.
    ״היה חשוב לנו להביא את האדריכלים והמעצבים המובילים ביותר ברמה הבינלאומית, אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור דיירי המגדל״ חותם דובר החברה.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם