הנוף: קו הרקיע של גוש דן, העיצוב: שלושה מאדריכלי העל של ישראל!

לכם נותר רק לבחור את דירת החלומות שלכם בפרויקט משנה המציאות – EXCHANGE RAMAT GAN

בעידן של שפע פרויקטי מגורים אשר כולם מציגים הדמיות מרהיבות ומתגאים בתכנון אדריכלי מושלם, איך תוכלו לדעת שבחרתם נכון? כיצד תדעו מה התקציב הסופי שתצטרכו להעמיד בכדי שהדירה "תידמה להדמיה"?

בקניית דירה סטנדרטית, ההדמיות, מרהיבות ככל שתהיינה, נשארות בסופו של דבר על נייר הכרומו… ביום המכונן, כשתגיעו עם המפתח לביתכם החדש, תקבל את פניכם דירה ריקה ורק אז תתחילו במסע העיצוב וההתאמה האישית של הדירה – לסגנון ולצרכים שלכם וזהו בדיוק מסוג התהליכים שיודעים היכן הם מתחילים אך לא ברור כיצד ומתי יסתיימו.

הפתרון: בדיוק כמו שרוכשים רכב יוקרה מתוך קטלוג, פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN  מציע דירות קטלוגיות שבהן הכל מעוצב ומתוכנן מראש בסטנדרטי פרימיום, עד הפרט האחרון!

למידע נוסף – השאירו פרטים:

    דירה בעיצובה של דנה אוברזון

    בואו לבחור את המעצב שלכם

    פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN המוקם במים אלה, הינו מתחם אורבני חדשני שסומן כפרויקט משנה מציאות במתחם הבורסה החדש ברמת גן. חלק מן הקונספט החדשני של הפרויקט האייקוני הן הדירות הקטלוגיות המוצעות בו.

    בדומה לפרויקטי יוקרה בערים מובילות בחו"ל, מציעה חברת אזורים, העומדת מאחורי הפרויקט פורץ הדרך, דירות יוקרה בנות 3 ו 4 חדרים, המתוכננות ומעוצבות עד הפרט האחרון, בסטנדרטי פרימיום.
    על עיצוב הדירות אמונים שלושה ממיטב האדריכלים והמעצבים בישראל: האדריכלית דנה אוברזון, האדריכל דוד לבנטל והמעצבת מיכל האן.

    השלושה עיצבו עבור הרוכשים דירות בסגנונות שונים — "שקט ואירופאי", "מודרני", "צעיר ובועט" ועוד, וכולן בטוטאל לוק של דירת חלומות כאילו יצאה מתוך מגזין עיצוב, לרבות מותגי היוקרה מן השורה הראשונה, והמפרט היוקרתי הניכר בכל פרט שמגדיר סטנדרטים חדשים בתחום מגורי היוקרה בישראל.

    נקודת המוצא המשותפת לסגנונות העיצוביים היא התפר בין האינטנסיביות והדינמיות של הפרויקט כולו לבין תחושת החמימות והביתיות, והתוצאה: מבחר חללים ייחודיים, אקלקטיים ומגוונים, אך עם זאת מוקפדים ועל זמניים, אשר תוכננו לפי אפיוני קהלי היעד של הפרויקט.

    לרוכשים נותרה הבחירה של הדגם המתאים להם מבחינת העיצוב והסגנון מתוך קטלוג הדגמים המרהיבים המוצעים. כאשר יכנסו לדירתם החדשה ביום האכלוס, כל מה שישאר להם לעשות זה רק להכניס את הרהיטים, לפרוק ארגזים ולתכנן את חנוכת הבית.

    למידע נוסף – השאירו פרטים:

      מוצר עם חתימה עיצובית של מעצב על ישראלי 

      "זהו הבדל של שמים וארץ בין רכישת דירה "סטנדרטית" ברמת המעטפת לבין רכישת דירה מעוצבת ומוכנה שבה מה שרואים ובוחרים, הוא מה שבפועל מקבלים" מציינת אחת הרוכשות ומוסיפה: "החיסכון בזמן הוא אדיר, אנחנו רוכשים מוצר מוגמר שבחרנו לפי טעמנו ויודעים בדיוק למה לצפות. כשעושים הכל לבד, ממילא לא תמיד התוצאה בפועל תואמת את הדמיון".

      אך החיסכון הוא לא רק בזמן… ברכישה של דירה סטנדרטית, לא תמיד ניתן לחזות את השורה התחתונה של הוצאות העיצוב והתכנון ולא פעם הדבר מסתיים בלא מעט הוצאות ועלויות לא מתוכננות.

      לדברי גיל גורביץ, סמנכ"ל השיווק של אזורים: "פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN מנגיש לרוכשים הזדמנות ייחודית לקבל מוצר עם חתימה עיצובית של מעצב על ישראלי, דבר שבפרויקט אחר לא נגיש לכל אחד או לחליפין כרוך בהוצאה משמעותית של מאות אלפי ש"ח".

      בימים אלה מציעה חברת אזורים הזדמנות יוצאת דופן לרכישת דירות יוקרה מעוצבות בנות 3-4 חדרים בפרויקט EXCHANGE RAMAT GAN המבוקש.
      הדירות בקומות הגבוהות (החל מן הקומה ה-26) של המגדל היוקרתי, מוצעות בעלות של החל מ-3,195,000 ₪.

      למידע נוסף – השאירו פרטים: