הכירו את "LINK מתחם עסקים מתקדם" המסתמן כבשורה החדשה של אזור הצפון!

האחות הקטנה של חיפה, הלוא היא טירת הכרמל, היא הבשורה החדשה והמבוקשת, יש להגיד, של אזור הצפון. קצב ההתפתחות המואץ של העיר, הפרויקטים הנחשקים, המיקום האסטרטגי, איכות החיים הגבוהה והקרבה לים, הם רק חלק קטן מהיתרונות של העיר המסתמנת כאחת הערים האידיאליות ביותר להשקעה.

הדמיה להמחשה בלבד כפופה לשינויים ואני מהווה כל התחייבות – קרדיט Evolve Media

בימים אלה ממש, בניית מתחם העסקים החדש והיוקרתי של העיר הנקרא "LINK מתחם עסקים מתקדם", נמצאת בעיצומה ומקודמת על ידי קבוצת "שהב יזמות נדל"ן". מדובר בפרויקט בן כ-9 קומות, הכולל שטחים למשרדים ברמה גבוהה ביותר עבור חברות, בעלי מקצוע, נותני שירותים ומסחר, וכמובן לצד חניון רחב היקף בן 3 קומות לטובת בעלי המשרדים, אורחיהם, ומבקרי המתחם. הפרויקט, אשר יוקם בסמוך לשכונת "נוף ים" הנחשקת, עתיד לשרת הן את תושבי האזור והן את תושבי מטרופולין חיפה כולה.

מפת הפרויקט

לא בכדי מסתמן פרויקט LINK כבשורה החדשה של אזור הצפון. זהו הפרויקט היחידי באזור המציע מגוון משרדים למכירה אשר בנייתו החלה ולוחות הזמנים שלו קצרים מאוד. מדובר באחד מהמבנים הארכיטקטוניים המרשימים ביותר באזור, אשר תוכנן בקפידה על ידי משרד האדריכלים HQ בעל הסגנון התל-אביבי ניו-יורקי המודרני. המבנה מאופיין בסטנדרט הבנייה הגבוה והמוקפד, הכולל חזיתות זכוכית מסננות קרינה, מערכות ניהול חשמל וצריכה מתקדמות, לצד בנייה ירוקה ואקולוגית ונוף לים או להרי הכרמל היפהפיים. כמו כן, התכנון היעיל שנעשה עבור הפרויקט, מאפשר גמישות חלוקה אופטימלית ומגוון רחב של שטחים לצד מאות מקומות חנייה ייעודיים.

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם:

    הדמיה להמחשה בלבד כפופה לשינויים ואני מהווה כל התחייבות – קרדיט Evolve Media

    מלבד למיקום המנצח של הפרויקט המבטיח נגישות תחבורתית קלה ומהירה הודות לסמיכות לצירי התנועה המרכזיים כמו כביש 4, למנהרות הכרמל ולתחנת הרכבת – קיים יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות. הפרויקט מהווה את אחד המבנים הבודדים באזור חיפה אשר בו שטחים לרכישה שאינם מקבוצת רכישה אשר אינה מתחייבת למחיר סופי ולמועד מסירה סופי. כלומר, בפרויקט היזמי LINK, היזם מתחייב לכל הפרמטרים הללו ולא מעבירם לרוכש. כמו כן, הפרויקט בכללותו מלווה על ידי בנק הפועלים וכל רוכש זכאי לקבל ערבות חוק מכר, באמצעותה יוכל לקבל מימון מבנק מסחרי ובפריסה של עד 25 שנה.

    למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם:

      הדמיה להמחשה בלבד כפופה לשינויים ואני מהווה כל התחייבות – קרדיט Evolve Media

      בכל הנוגע לעולם הנדל"ן המסחרי, ניכר כי תחום המשרדים החדשים בארץ נמצא בתנופה והאסטרטגיה הנכונה היא להתאימו לעידן שלנו. "בפרויקט LINK", כך מסביר לנו בכיר בקבוצת היזם,  "מצאנו את שכונת 'נוף ים' אשר מהווה איכות חיים גבוהה בבניינים הצופים לים, בצורה התואמת את האסטרטגיה הרעיונית שלנו למבנה שיתאים עצמו לתקופה המשתנה. הודות לשילוב כל הגורמים יחד לכדי פרויקט אחד, אנו צופים כי הדבר יגרום לעליית מחירים כבר בעתיד הקרוב!".

      מקבוצת "שהב יזמות נדל"ן" נמסר כי בניית הפרויקט כבר בעיצומה, ושיווק השטחים החל בשיתוף חברת "זרועות שיווק ופיתוח מיזמי נדל"ן בע"מ". הגיע הזמן להצטרף להצלחה וליהנות עוד היום ממחיר השקעה אטרקטיבי לצד ביטחון מלא ושקט נפשי לאורך כל הדרך.

      למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: