הרצליה ב': מתחם המגורים הנחשק בשרון, שקובע סטנדרט חדש במגורי היוקרה בישראל

הרצליה ב' הולכת ומחזקת את מעמדה כאחד המתחמים היוקרתיים והנחשקים בישראל. פרויקט המסילה של חברת ICR מגדיר מחדש את הסטנדרטים של מגורי פרימיום במתחם באמצעות חווית מגורים חדשנית ועיצוב עוצר נשימה.

1,250 דונם של אורבניות מתקדמת לצד פסטורליות שובת לב
הרצליה נחשבת מאז ומעולם למעצמה נדל"נית בזכות תמהיל יוצא דופן של יתרונות: המיקום שלה בצמוד לתל אביב, האוכלוסייה האיכותית, מקורות התעסוקה המבוקשים, השירותים העירוניים המצטיינים והחוויה האורבנית היוקרתית שהיא מעניקה לתושביה. כל זאת, לצד חופי הים המרהיבים והאווירה הפסטורלית שמתחברת לפרדסים ההיסטוריים בשרון.

שכונת הרצליה ב', ממוקמת בין תחנת הרכבת וקניון שבעת הכוכבים ממזרח ובין הרצליה פיתוח ממערב, וגובלת עם כפר שמריהו בצפון. השכונה הופכת בשנים האחרונות למתחם אורבני יוקרתי, בזכות המיקום והנגישות המצוינים, המעניקים לתושבי השכונה את כל היתרונות של הרצליה במרחק הליכה קצרה. השכונה המשתרעת על 1250 דונם, כוללת בתים פרטיים מפוארים, קוטג'ים פרטיים ודו משפחתיים, ומבני מגורים מדורגים לחובבי האורבניות המושבעים. כל אלה פזורים לצד ריאות ירוקות ונדיבות, גינות אינטימיות ומרחבים קהילתיים פתוחים לאוויר.

עובדה זו מסבירה בין השאר, את עליות המחירים בשכונה בחמש השנים האחרונות, הגבוהות בכ- 80% משיעור עליות המחירים בעיר כולה: מאז 2017 עלו המחירים בשכונה בכ- 43%, לעומת עליה ממוצעת של כ- 25% בכל שכונות העיר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    לצד ביקושים גבוהים למגורים בשכונה, ההיצעים נמוכים. עם התחלות בנייה מועטות בהרצליה ב' בשנים האחרונות, אחד מן הפרויקטים הבולטים אשר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים הוא פרויקט המסילה של חברת ICR, וזו ההזדמנות לה חיכו רבים המכירים את השכונה ואיכויותיה.

    מורדי שבת, מנכ"ל ICR, היוזמת ומשווקת את פרויקט המסילה בשכונה, מספר: "השכונה הפכה להיות הכתובת הנחשקת של משפחות במעמד סוציו אקונומי גבוה מהרצליה ותל אביב, בזכות המיקום והנגישות לעבודה, למוסדות החינוך המעולים בעיר, לתרבות, פנאי וקניות, ולעורקי התחבורה העירוניים והבינעירוניים הראשים. כל אלה כמובן, בלב סביבה ירוקה ומטופחת ועם נוף עוצר נשימה המשלב אורבניות דינאמית, ירוק לנשמה וכחול מלוא העין מן הים".

    מנכ"ל ICR הוסיף: "לצד המשפחות הצעירות, אנו עדים למעבר של זוגות בוגרים העוזבים את הבית הפרטי ועוברים למגורים בדירה בה הם ייהנו מכל מה שיש להרצליה להציע, ומבלי לוותר על האטרקטיביות והאיכות של השרון. השילוב בין המשפחות הצעירות ובין הצעירים המצליחים שמגיעים לשכונה עוד לפני הקמת המשפחה, הופכים אותה לקהילה דינמית ומרתקת שנהנית מהמיקום הטוב ביותר בהרצליה".

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      פיתוח סביבתי ותכנון המעצים את היתרונות הטבעיים
      תכנון הפרויקט מעצים את סביבתו הטבעית וממצה את יתרונותיה באמצעות גינה רחבת ידיים המוקפת בבניינים, ויוצרת מרחב קהילתי שקט, אינטימי ובטוח לדיירים. תכנון הבניינים גם הוא מציג תפיסה אדריכלית חדשנית, המטשטשת את הגבולות בין הפנים והחוץ, ושואבת השראה מהסביבה, באמצעות שימוש בחיפויים מודרניים המשולבים בעץ ובזכוכית, המייצרים אווירה מודרנית, מוארת ויוקרתית.

      לצד יצירת סביבה אורבנית עילית ומעוצבת לעילא, הקדישו בחברה מחשבה יתרה לחוויית המגורים והחיים של הדיירים בפרויקט. שבת מסביר: "הלקוחות שלנו מחפשים מפלט אינטימי ושקט כאשר הם מגיעים הביתה, מבלי לוותר על הפעילויות שלהם ברמה העסקית, האישית והמשפחתית. לכן בחרנו להעניק להם סביבת מגורים הוליסטית הכוללת את כל אלה, תוך הקפדה מלאה על פרטיות, פרקטיות ותחושת יוקרה".

      בפרויקט משולבים חדר כושר מאובזר וטרקלין עסקים המזמין את הדיירים לקיים בו פגישות, ישיבות או לקבל השראה בסביבה שקטה ומעוצבת. לכל אחד מהבניינים לובי אקסקלוסיבי מעוצב, המשלב בין אור וצל, מתכת, עץ וצמחיה, אשר מקבל את פני הדיירים ואורחיהם.

      למעצב הפנים המוביל – מיכאל אזולאי, האמון על עיצוב השטחים הציבוריים והתכנון הסביבתי של הפרויקט, היה חשוב להחצין את היתרונות הגלומים בו ולהביאם לידי ביטוי מיטבי בשטח. הוא בחר לחבר בין בנייני הבוטיק לבין אומנות ומרחב משותף, תוך שילוב של פיסול אומנותי בפיאצה המרכזית ויצירת אווירה של גלרייה יוקרתית ועל זמנית.

      פרויקט המסילה מעניק הצצה לסגנון המגורים הנחשק של המשפחות המגיעות לשכונה: הפרויקט משתרע על חטיבת קרקע רחבת ידיים, בה ייבנו 54 יחידות דיור בלבד ב- 7 בניינים בני 3 קומות. תמהיל הדירות מעניק מענה אקסקלוסיבי למגוון קהלי יעד: דירות 3-6 חדרים, פנטהאוזים מפוארים ודירות גן עם גינה רחבת ידיים. החל מ-7.2 מיליון ₪.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!