יתרון גובה! מרחב המחיה, הנוף הפתוח והמרפסות המפנקות, הישראלים עדיין מעדיפים דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז. רבים מהרוכשים ממירים בית פרטי ל "ווילה באוויר"

הקורונה חלפה – הביקושים לדירות פנטהאוז נותרו
זה החל עם פרוץ מגפת הקורונה ונמשך עד היום, רוכשי הדירות שינו העדפות ודפוסי חשיבה והחלו מחפשים מרחב מגורים עם ערך מוסף: מרפסת מרווחת וגדולה עם נוף ופינות אירוח באוויר הפתוח. הפופולריות של דירות הפנטהאוז והמיני פנטהאוז שממילא היתה גבוהה, רק גברה והביקושים זינקו ועלו על ההיצעים. ב-12 החודשים הראשונים מאז פרוץ המגפה נרשמו באתר יד2 מעל ל-700,000 חיפושים אחר דירות פנטהאוז.

אחת הערים הממשיכות לרשום ביקושים ערים לדירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז, היא הרצליה, מן הערים המבוקשות למגורים בישראל. על פי נתוני יד2 במהלך שנת 2021 נרשמו 76,000 חיפושים אחר דירות פנטהאוז בעיר ובשנת 2022 נרשמו 64,000 חיפושים.

מהווילה בתל אביב צפון לפנטהאוז בהרצליה הירוקה מערב
האוכלוסייה בשכונת הרצליה הירוקה מאופיינת במעמד סוציו-אקונומי גבוה, וכוללת משפחות צעירות וזוגות צעירים, לצד משפחות ותושבים משפרי דיור או מצמצמי דיור.
רבים מן הרוכשים מגיעים מתל אביב ומאזור השרון לאחר שמצאו בשכונה יתרונות רבים ומענה מושלם לכל אשר חיפשו בסביבת מגורים: איכות החיים הגבוהה, הפיתוח הנרחב הכולל מוסדות חינוך איכותיים, מגוון מרכזי תרבות בילוי ופנאי, כל זאת לצד הקרבה והנגישות למטרופולין ת"א ולאזורי תעסוקה ומסחר סמוכים.

חלק מן הרוכשים בשכונה הינם זוגות עם ילדים בוגרים שכבר עזבו את הבית המשפחתי צמוד הקרקע. הם מוותרים על הבית מרובה המפלסים שאינו משרת את צורכיהם עוד, וזאת מבלי לוותר על רמת חיים ומגורים גבוהה. המעבר לדירת פנטהאוז או מיני פנטהאוז חוסך את עלויות האחזקה הגבוהות של הבית הפרטי עם הגינה. התמורה: דירה חד מפלסית חדישה ומרווחת, נוף מרהיב הנשקף ממרפסת רחבת ידיים אשר גם משמרת עבורם את תחושת הפרטיות אליה התרגלו.

לדברי רוני כהן, מנכ"ל "אלדר שיווק נדל"ן" המשווקת פרויקטים בהרצליה: "מתחם מטרופוליס במערב הרצליה הירוקה מציע תמהיל רחב ומגוון של דירות העונות על הצורך של משפחות המחפשות לשדרג את איכות חייהם ולהשתקע בדירה גדולה ומרווחת. אבל לא רק משפרי דיור – אנחנו פוגשים גם זוגות בגילאי 50-60 מצמצמי דיור, אשר מחליטים להיפרד מהבית הפרטי בהרצליה ב' או בצפון תל אביב, לטובת דירת פנטהאוז או מיני פנטהאוז יוקרתית חדשה, במיקום מרכזי שקרוב להם להכול. הסטנדרטים הגבוהים של הדירות, המיקום האופטימלי של הפרויקט, הסביבה הירוקה והאוכלוסייה האיכותית, הופכים את המהלך למנצח!"

הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!

    במתחם מטרופוליס "לדוגמא" מוצעות כיום מגוון דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז לאכלוס מיידי. הדירות מרווחות במיוחד, מצוידות במפרטי פרימיום, לרבות מטבחים משודרגים וכן ריצופים וחיפויים משודרגים. לכל דירה 2 חניות ומחסן.
    דירות הפנטהאוז המרהיבות, מוצעות בקומות הגבוהות במחיר המתחיל מ-6.75 מ' ₪. דירות המיני פנטהאוז מוצעות במחיר של החל מ-5.52 מ' ₪ בקומות 8 – 14 של הבניין, עם מרפסות בנות 24-124 מ"ר הצופות אל נוף פתוח.

    מדובר במחירים אטרקטיביים ביחס לאזור.
    מתחם מטרופוליס, אותו בונה חברת מטרופוליס במערב הרצליה הירוקה, הינו מתחם מגורי יוקרה הכולל 4 בניינים בני 11 ו-14 קומות ואחד מן הפרויקטים המבוקשים ביותר בעיר.

    המתחם היוקרתי נבנה בבנייה ירוקה, בסטנדרטי ביצוע גבוהים במיוחד וכולל פיתוח סביבתי נרחב בשטח של כדונם. הדיירים ייהנו תחת הבית ממדשאות ירוקות, ספסלי ישיבה מוצלים ושבילי הליכה המתחברים לגינת פינסקר המטופחת.
    הלוקיישן המנצח של המתחם מאפשר להגיע תוך דקות לקאנטרי הרצליה, להיכל אומנויות הבמה, לפארק הרצליה ולקניון שבעת הכוכבים. גם הנגישות המיידית לתחנת הרכבת לנתיבי איילון ולכביש החוף, מהווה יתרון משמעותי.

    הירשמו למידע נוסף ולתיאום פגישה!