לא רק בתל אביב- פארק העסקים הבא של הגוש. הבשורה על עידן סוף הפקקים לעובדי ישראל.

מחירי השכירויות האסטרונומים של ת"א מוביל לחברות רבות לעבור מהעיר הגדולה לרדיוס טיפה יותר רחב של גוש דן. הכירו את LIBERTY, פארק עסקים חדשני שמקימה קבוצת שיכון ובינוי בקרבת מחלף מסובים, יהיה בית של חברות הייטק מהמוצלחות בתחום.

נדל״ן מסחרי נמצא כרגע בשיא שלו ונראה שבכל מקום שתפנו באזור המרכז, יהיה מתחם מסחרי שבונים או שנפתח מצומת סביון ועד הרצליה וכל מה שביניהם. רואים בעיניים הוכחה למגמה החזקה של חברות הייטק ועוד מגוון תחומים שהחליטו קצת לצאת מתל אביב עצמה , היקרה והפקוקה שמחירי משרד לא מפסיקים לטפס מעלה ללא מעצור. לפי מחקר שוק של חברת CBRE, מחירי השכירות של משרדים בתל אביב קפצו ב-7% והגיעו ל-108 שקל למ"ר עם עלייה שנתית של 13%. 

וזה לא נגמר כאן, הביקוש ממשיך בשוק המשרדים התל אביבי הנמצא ברמת תפוסה שכמעט ואין שטחים משמעותיים המתאימים לחברות הייטק. לפי הנתונים שאספו קבוצת נת"מ, המתמחים בנדל"ן עסקי.

המשרדים זינקו שהנתונים מראים:

ציר מנחם בגין מחיר השכירות עומד על כ־144 שקל למ"ר.

יגאל אלון- 138 שקל למ״ר

אזור הסיטי (רוטשילד-הרצל)- 135 שקל למ״ר

וכ-121.5 שקל למ"ר במרכז תל אביב (אבן גבירול, דיזנגוף).

בשיא של המגמה אפשר לראות את חתימתה של מטא (פייסבוק) באפריל על עסקה להשכרת 20 קומות במגדל לנדמרק בת"א בסכום אסטרונומי שמוערך בכ-750 מיליון שקל ל-7 שנים.

לפרטים נוספים על פרויקט LIBERTY השאירו פרטים כאן>> 

    הפרויקט הנחשק המתפרש על פני כ-400 אלף מ״ר המיועדים למשרדים, מסחר ומגורים נמצא בתהליכי בנייה ברובע העסקים והבילוי החדש MyOno, בקרית אונו.

    "הפארק גובל בכביש 461 וממוקם בקרבת צומת הטייסים ומחלף מסובים. הוא קרוב לצירי תנועה מרכזיים: כביש 4, כביש 6, כביש 40 וכביש 1 ונמצא בסמיכות לנתב״ג, המרכז הרפואי שיבא, המכללה האקדמית אונו ואוניברסיטת בר אילן", מציין ניר סירוטה, סמנכ"ל הנדסה ונכסים מניבים בשיכון ובינוי.

     " LIBERTY נהנה ממיקום אסטרטגי ונגיש במיוחד בצמוד לצומת סביון העתידית, לתחנת הקו הסגול של הרכבת הקלה ולכביש 461 אותו חוצה ציר קו המטרו העתידי", מוסיף. "עבור השוכרים, הסטודנטים והדיירים העתידים לאכלס את פארק העסקים החדש משמעות הדבר היא ללא ספק סוף עידן הפקקים, בשל הנגישות הגבוהה של התחבורה הציבורית וכן של רכבים פרטיים".

    כלל החברות אם זה הייטק או לאו-טק היוצאות מתל אביב עדיין רוצות להישאר בקרבתה מבחינה גיאוגרפית. וגם שיהיה להן תחבורתית גבוהה לאזור- עבור העובדים והלקוחות וכאן  פארק העסקים LIBERTY  של קבוצת שיכון ובינוי עונה על שתי הדרישות.

    הפרויקט יהיה בנוי סביב פארק ירוק וגדול בשטח המתפרס על פני כ-14 דונם. יהיה בה שדרה חוצה את הפארק עם כל מה שאפשר לחשוב עליו ממוקדי תרבות עד לפנאי. המשקיעים מאמינים שעתידה להפוך ללב הפועם של אזור גוש דן. 

    הפארק יכלול כ-240 אלף מ"ר שטחי משרדים – 9 בנייני משרדים, כ-15 אלף מ"ר שטחי מסחר ופנאי, כ-700 יחידות דיור לסטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות, כ-14 דונם פארק עירוני ולמעלה מ-2,000 חניות תת-קרקעיות.

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>

      עם עיצוב חדשני, שעליו אחראי משרד "ישר אדריכלים", העיצוב יהיה מגדל שוכב, המחלק את המסה לבניינים, לרחובות ולשדרה מרכזית הנפרשת לעיניהם עם rooftops וגגות ירוקים. בנוסף בשיכון ובינוי הדיירים יהנו מ-5 כיווני אוויר. נושא הקיימות מאוד מורגש בפארק ועומד בתקן LEED SILVER לבנייה ירוקה.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>